Már régóta nem titok, hogy a 3.0.3 utáni kis patch-ben a paladinok kisebb változásokon fognak átesni. Íme, mára még egy kis összegzett ízelítő a következő (3.0.4?) patch paladinos tartalmából.
- [Divine Shield] használatakor 50%-kal kevesebb sebzést oszt a paladin, a régi 100%-kal megnövelt attack speed büntetés helyett.
- [Divine Protection] után nincs többé attack speed büntetés.
- [Sacred Duty] többé nem módosítja a Divine Shield és Divine Protection büntetését, hanem bónusz staminát ad.
- [Avenging Wrath], [Divine Shield], [Divine Protection] és Hand of Protection] közös, 30 másodperces cooldownra kerülnek. Hand of Protection viszont használható party memberre a cooldown ideje alatt is, csak a paladin nem használhatja saját magára.
- A [Forbearance] hatás többé nem jön be az [Avenging Wrath] által.
- [Judgement of Wisdom] mostantól az alap mana százalékából tölt vissza a maximális mana helyett.
- Minden mana drain hatás mostantól a maximális mana százalékából szipkáz el (ettől a paladinoktól kevesebb manát fognak elszívni, mint egy több manával rendelkező kaszttól)
- [Judgements of the Pure] mostantól a Sealek és Judgementek sebzését növeli a mostani hatásán felül.
- Minden paladin kapni fog egy új, 30 yardon belül egyetlen célpontra ható, 8 másodperc cooldownú taunt képességet. Ez a képesség némi holy sebzést is ki fog osztani, a CC megtörése és a pullolás megkönnyítése végett.
Forrás
Akkor most kinek is vannak szövegértési gondjai?
2: Azt hiszem, írásjelek mellőzése mellett értő olvasásra hivatkozni kicsit túlzás.
CLARIFICATION: You can use Hand of Protection while under the shared cooldown. You just can't use it on yourself."
Chio hírében már benne van ez is (nem csak party memberre, hanem akárkire magadon kívül), FS!-on asszem még nem így szerepelt. a közös CD alatt is használhatod a HoP-ot, ha azt nem magadra teszed.
lapi: paladin elnyomja valamelyik bubiját, akkor utánna 30 secig nem tudja elnyomni a többit. Magának a spellnek a CD-je nem változik.