KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2335 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2403 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2405 napja

Invi Porba nerfeljük a palákat!
Invi - 5663 napja
26
Magyarul kb így hangzott Ghostcrawler kijelentése, amelyben persze túlzott egy kicsit, amikor "felhívták" a fórumokon a figyelmét arra, hogy mennyire is OP a retri pala. De már az USA-ban landolt is a hotfix!

Q: Are we going to nerf Ret? A: TO THE GROUND BABY!

 A 3.0.2 live-ra kerülés után kiderült, hogy a 80-ra amúgy teljesen jól balance-olt retri paladinok egy pöttyet ower powered-ek lettek 70-en, ami míg PvE-ben csak az E-peenereket zavarja (lévén, hogy jobban kell küzdeniük a kiemelkedő raid dps teljesítményükért), addi PvP-ben tegnap nagy meglepetés ért egyeseket. A paladin DMG-ének nagy részét ugyanis a spell dmg adja, abból is a Holy fajzat, ami ellen meg ugye semmi resistance nincsen, így az extra retribution-ös crit talentekk nem egyszer sok ezreseket ütöttek ellenfeleikbe PvP-ben az eddig egyesek szerint free killnek számító paladinok.

Ment is a whine (sírás-rívás) a fórumokon rendesen, míg végül GC közölte, hogy nerfelni fogják a paladint. Több se kellett  a paladinoknak és ők kezdték el folyamokat feledtető sírásukat, hogy szerintük abszolút nem OP-ek és éppen itt volt az ideje egy kis paladin <3-nak, mert eddig a retri talent semmit sem ért (ez kb igaz is).

A devek pedig salamoni döntést hoztak, amelyet már rá is erőszakoltak az amerikai realmekre egy hotfix formájában, amely úgy oldja meg a PvP problémákat, hogy a palák PvE dmg-e relatíve érintetlen marad. És a csodálatos megoldás nem más, mint hogy a Divine Storm 51-pontos talent ezentúl pl nem holy dmg-t, hanem physical dmg-t tol.

De ez csak az egyik változás volt, nézzük csak a többit is:
 
  • Repetance PvP-ben 6sec-ig tart
  • A Righteous Vengeance mostantól egyféle buffként működik és olyasmi szerepet tölt be, mint a Deep Wounds. Ezt a tulajdonságot buffolták is, hogy a Divine Storm elvesztése ne okozzon akkora fájdalmat a paladinoknak.

Ezek voltak a már live változások, de már most tudhatjuk, hogy a WotLK-ben még további finomhangoláson (nem nerfen, kb semleges változások lesznek már csak) fognak átesni a paladinok.

#26 | TCs válasza #25
lvl80-ra tervezett a talentfa nem lvl70-re, Az hogy egy honapig meg mi lesz, tokmind1.
Retri pala új patch után valóban undorító volt. pl volt Av hogy az első 4 best dps és killer pala volt ebből 29-35 ölés 3-4 halál....asszem nem kell részletezni...akkorákat ütött mint állat. De nem csak ezzel van igazából a probléma hanem ahogy egyik tanult kollégám is rávilágított a sebzések elszálltak az egekbe ugyanakkor hp, armor stb nem lett több, BG-k csatái nagyon lerövidültek. Csak példaként. s3as arms warri vagyok....ott a priest előttem.....aztán annyi ideje nem volt hogy eltoljon egy healt 5 mp volt kb, de ennyi idő alatt engem is kinyírnak akár. viszont remélem ezen azért fognak valamit javítani mert élvezhetetlen szar lett az egész ezáltal hogy 2-3 kattintással kinyirsz valakit és oda vissza ez van. ...maradhatott volna az a talentfa legalább addig amíg ki nem jön a kieg ezáltal megmaradt volna a mostani dps képessége minden kasztnak.
Valamit azt hiszem, jó páran el felejtenek pl. Azt hogy most lvl70-s karikat használunk lvl 80-s talentekel vagyis kész képtelenség, hogy ki legyen egyensúlyozva az összes kari. A második dolog hogy a billz a jelenlegi állapotot teljesen ki egyensúlyozta a kiegbe, és szerintem 2-3 héttel a kieg kiadása előtt nem fognak ki hozni egy pecthet amiben le nerfelik a palát és talán még mást is hogy aztán kieg után egy újabb pecthel megint visszahozzák a mostani állapotot, ez szerintem csak fölösleges meló lenne. Gondoljátok csak végig. 
#23 | TCs válasza #21
Lol, gondolkodjal mar ember, mielott sirsz, vagy irsz. Akkor ertelmetlensegeket beszelsz, hogy nemtudom szavakba onteni. Smiling
Amugy veletlen tudom mirol beszelek Smiling


 Ez a patch még nincs PTR-en, és szerintem nem is lesz.
#21 | Jason válasza #16
Te hallottál már PTR-ről?meg ismerősökről?sztem még nem úgyhogy akár elis bújhatnál,de aki még egyáltalán nem volt palával ezelőtt az meg belese szóljon mert nemtudja miről beszél...
Palának ezer stun meg bubik hada meg meg full instant heal mi? Akkor rugónak millió stunja van vicces hogy 1 rugó áramszünetig tud folyamatosan stunban tartani ha akar de a palának a 2 már ezer stun, bubi után meg min 3 percig nincs másik bubi amugy is csak 1 van ami mindentől véd, az instant full heal meg egyszer van full manába kerül ami után nincs dps mivel manából sebzünk és annó 1 órás most meg 20 perces cd van rajta(raiden jól jöhet). A pala eddig is meg most is 10 seces kaszt ha az alatt nem tudja megölni az ellenfelét akkor halott ennyi, sztem nem szükséges részleteznem a többi kasztal hogy lehet túléni azt a 10 secet pala ellen (1v1ről van szó), aki régi motoros mint jómagam az ugyis tudja aki meg még ujjonc sztem nem nagyon szólhat bele ilyen dolgokba komolyan(nem sértésnek szánom csak még kell a tapasztalat a kép miatt) röviden ennyi.
 2.0-nál is kb. ez volt, aztán valahogy csak rendbe rakták azt is...
Amúgy sztem se lehetetlen palát megölni bár tény hogy nehezebb mint a többit...
a megoldásnak sztem annyi is elég lett volna,(és javítsatok ki ha tévednék) hogy vagy létrehozzák a holly resistet, vagy pedig növelik a pala mana költségeit egy picit hogy legalább egy kis gondja legyen, bár én sose jáccottam még palával (csak elleneXD), de azért egy huntival megölni már azt mondom nekem dicsőség...Laughing out loud

alapvetően nem csak apalákkal van a baj, az összes kaszt sebzése elszált az egekbe, amiből a pala még kicsit ki is emelkedik.. A PVp-nek jelenleg semmi értelme, mert taktika meg heal semmi nem kell hanem az győz aki gyorsabban kattint kettőt. Egy nagy szar lett az egész, csak az a baj hogy már láttam bétát is és semmit nem változik a helyzet 80-on. kb 1 seccel tovább lehet bírni.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu