KERESÉS
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2344 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2412 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2414 napja

Anuwen
Worgen
Anuwen
88 hozzászólás

Szépjóreggelt mindenkinek!

A mi drága Eyonix CM barátunk egy igen érdekes "újítást" postolt US wow fórumon: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=4981387&P=1.

Mindenki olvassa el és gondolkozzon el rajta. Lehet, hogy csak én látom ilyen drasztikusan, de ez egy kőkemény rogue&warrior nerf.

Miért is? Na lássuk, gondolom mindneki tudja, de leírom... Szóval a rogue-ok 99 százaléka vagy kardos, vagy tőrös. (az ilyen gyorsclawos mérgezős stb. buildeket most hagyjuk) Lényegében ambush, backstab, SS, evis az ami adja a dmg nagy részét. Szinte mindegyik skillnél a a weapon speed-é a fő szerep (kivéve evis-t ugye). (igen a felső sebzés is számit, ami mellesleg azonos dps-nél szintén a speed okozata, de a speed a lényege&AP) Namost ha lassú a fegyvered akkor az AP bónusz és társai hatványozottan érvényesülnek.

"Currently, instant melee attacks do damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player’s attack power. This bonus is then multiplied by the speed of the weapon."

És így is van-> a dmg számító formula végén speeddel szozunk, de nem mindegy mennyivel. Egy 2.6 speedű kard, vagy 1.8-2.0-ás dagger sok AP-vel igen kellemes dolog... volt eddig. Ezek után (1.8-as patchtől) a weapon speed egy konstans érték lesz a skilljeinknél. (a "sima" ütéseknél nem.. na bumm, gondolom ti is sima ütésekkel osztjátok a dmg-t...) Íme a táblázat:

Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4

Szóval hiába vagy grand marshal vagy high warlord vagy akármi és ott figyel a 2.0-ás daggered, mert 1.7-es speedűnek fog számítani a skilleknél. Blizz állítólag az epic fegyverek és a "kékek" (shanker gondolom) közti balance miatt találta ki ezt... Nos balance az lett köztük, tényleg jobb lesz a Lobotomizer a shankernél magas AP-nél is... de milyen áron? Az egész le lett nerfelve, van ami jobban, van ami kevésbé-> balance :DDD Pedig álmom volt valami csini kis 2.0 dagger. Na mindegy ez van, illetve még nincs de lesz, illetve remélem nem lesz!

Pápá 2.0 daggerek, pápá 3.8 2H fegyverek :,-(

Arkangelll
Gnome Death Knight
Arkangelll
12996 hozzászólás

Nagy szemétség, hogy hátrafelé visszatámad, kek... még jó h bennevan a szövegében is, hogy nem támad vissza hátrafelé... bah... :S

Madness is like gravity...

Hunterboy
Cenarion Defender
Hunterboy
1529 hozzászólás

ehh ja ez kellett már... elég röhej volt hogy a warriort hátbavágtam és ugy ütött vissza :P

too much hemo, we go emo,
we feel its too op, we will nerf it mkay? god makes man man makes blizzard blizzard makes rogue blizzard kills rogue HARP resurrects rogues blizzard kills harp harp is the god of rogues so blizzard killed god /
OceloT
Worgen
OceloT
82 hozzászólás
Arkangelll wrote:
Retaliation - This ability will no longer lose charges when the attacker is behind the warrior.

:shock: /me scared

Ocelot - 70lvl UD Priest on Twisting Nether
Arkangelll
Gnome Death Knight
Arkangelll
12996 hozzászólás

Retaliation - This ability will no longer lose charges when the attacker is behind the warrior.

Igen, köszönjük szépen, kedves.

Madness is like gravity...

tatartam
Scarlet Crusader
tatartam
844 hozzászólás

NA EZT SASOLJÁTOK.

http://www.whataboutpp.com/


ilyet nekem
Luminas
Consortium Agent
Luminas
1824 hozzászólás
freshMan wrote:
Luminas wrote:
Psychedelic wrote:
Kiváncsi lennék ezt a 4%-ot hogy hoztad ki. :P

Blizz írta, ezenkívűl itt a számolás (már leírtam egyszer, úgyogy csak copy&past-os.)

Luminas wrote:
Egy kis gyors számolás, 500-as AP-nél
(nekem asszem ennyi van), Barmannal:
Most: [ [ 95 (barman sebzése) + 35*2 (AP-ből származó DPS szorozva a
fegyver sebességével) ] * 2.5 (ambush szorzó) + 290 (Ambush plusz
sebzése) ] * 2.3 (Critical, 5 pontos lethalityval) * 1.2 (5 pontos
opportunity) = 1938.
Az új rendszerrel:
[ [95 + 35*1.7] * 2.5 + 290 ] * 2.3 * 1.2 = 1866
Ez 4%-os sebzéscsökkenés Ambushnál. Pontosan, amit a Blizz mondott.

Lethality mióta hat az Ambush sebzésére? :wink:
De ez az arányon ugy sem változtat.

Egyébként meg szerintem el lehet könyvelni, hogy nem történt észrevehető változás az 1.8ban.

Igaz, elnéztem.

mekkmester
Southsea Pirate
mekkmester
789 hozzászólás
Psychedelic wrote:
De ne szomorkodjatok, mert a hit-et már 5% fölött is számlja, és kaptunk uj ikont a flash powdernek, csak pozitivan, csak pozitivan... :P
Grat bliz, csak igy tovább.

Új ikon, aztaaaa! 8)

Hát.. Mage-eket annyira elfelejtette a Blizz, hogy még nerf-re se telik. Ahhoz képest, hogy a kő papír olló játékban a mage elvileg warri verő, BG-n a vicces kedvű 300+ fire res-es warrik ellen ha aznap 3adszor jön be a béta óta féltve őrizgetett arcane missilis bugunk, és egy ütésre szétcsap az epic csodájával, majd felmutatjuk a faja kis új FB ikonunkat. Bizony ám, mert a mage fórumban már tervezgetjük, elébe kell menni a dolgoknak, a mage ésszel nyer akár pucéran is, nem szaros epikekkel! :lol:

Frissebb, lágyabb, jobb! :idea:

"Minek csendben kijátszani õket
minek behódolni nekik
hadd szóljon."
freshMan
Critter
freshMan
6 hozzászólás
Luminas wrote:
Psychedelic wrote:
Kiváncsi lennék ezt a 4%-ot hogy hoztad ki. :P

Blizz írta, ezenkívűl itt a számolás (már leírtam egyszer, úgyogy csak copy&past-os.)

Luminas wrote:
Egy kis gyors számolás, 500-as AP-nél
(nekem asszem ennyi van), Barmannal:
Most: [ [ 95 (barman sebzése) + 35*2 (AP-ből származó DPS szorozva a
fegyver sebességével) ] * 2.5 (ambush szorzó) + 290 (Ambush plusz
sebzése) ] * 2.3 (Critical, 5 pontos lethalityval) * 1.2 (5 pontos
opportunity) = 1938.
Az új rendszerrel:
[ [95 + 35*1.7] * 2.5 + 290 ] * 2.3 * 1.2 = 1866
Ez 4%-os sebzéscsökkenés Ambushnál. Pontosan, amit a Blizz mondott.

Lethality mióta hat az Ambush sebzésére? :wink:
De ez az arányon ugy sem változtat.

Egyébként meg szerintem el lehet könyvelni, hogy nem történt észrevehető változás az 1.8ban.

Anuwen
Worgen
Anuwen
88 hozzászólás
Lirion wrote:
Anuwen:
Na fogadjunk!
1100as AP-nél (5 lethality, 5 opportonity):
Perdition's Blade (BS): max crit 1587 min crit 1425 max sima 711 min sima 596 After 1.8-> max crit 1582 min crit 1397 max sima 697 min sima 582 crit változás: -0 % általában a változás: -2 %
0 armornál persze, de a % nem változik 60as armor mellett sem szerintem. :)
Ambush-sal amúgy ugyanez a helyzet, ez pedig azért van, mert a te fegyvered 1.8-as, szóval ne panaszkodj. :) 3000-es AP kéne a 4%-os csökkenéshez...

Elmondom mégegyszer, hogy mindneki megértse:

"750+ AP-m van, 31% crit+talentok unbuffed.. _NEFARIAN CLAW_-t szerettem volna (vagy valami ahoz hasonló _EPIX 2.0 SPEEDŰT_ majd egyszer) Ha van erőd _SZÁMOLD KI _AZZAL!!!!!!!!!_ 100 backstab-re illetve 100 ambushra hány%-ot vesztek... "

Tessék figyelmesen olvasni, és okosabban számolni:
max crit 1587 min crit 1425 -> max crit 1582 min crit 1397 (rohadtul nem 0% hanem -1,09%) Olvasás elégséges, matematika elégtelen :DDD

Edit: a "vannak oldalak ahol meglehet nézni mivel emnnyit lehet ütni" stbstb számolásra ne hagyatkozz, szóval így abban se vagyok biztos hogy a max crit default crit pontos, majd kiszámolom ;-)

Lirion
Consortium Agent
Lirion
2151 hozzászólás

Anuwen:
Na fogadjunk!
1100as AP-nél (5 lethality, 5 opportonity):
Perdition's Blade (BS): max crit 1587 min crit 1425 max sima 711 min sima 596 After 1.8-> max crit 1582 min crit 1397 max sima 697 min sima 582 crit változás: -0 % általában a változás: -2 %
0 armornál persze, de a % nem változik 60as armor mellett sem szerintem. :)
Ambush-sal amúgy ugyanez a helyzet, ez pedig azért van, mert a te fegyvered 1.8-as, szóval ne panaszkodj. :) 3000-es AP kéne a 4%-os csökkenéshez...

ex-hc ex-casual rogue (gy.k. már nem játszok))

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu