Anuwen Worgen 88 hozzászólás |
Szépjóreggelt mindenkinek! A mi drága Eyonix CM barátunk egy igen érdekes "újítást" postolt US wow fórumon: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-general&T=4981387&P=1. Mindenki olvassa el és gondolkozzon el rajta. Lehet, hogy csak én látom ilyen drasztikusan, de ez egy kőkemény rogue&warrior nerf. Miért is? Na lássuk, gondolom mindneki tudja, de leírom... Szóval a rogue-ok 99 százaléka vagy kardos, vagy tőrös. (az ilyen gyorsclawos mérgezős stb. buildeket most hagyjuk) Lényegében ambush, backstab, SS, evis az ami adja a dmg nagy részét. Szinte mindegyik skillnél a a weapon speed-é a fő szerep (kivéve evis-t ugye). (igen a felső sebzés is számit, ami mellesleg azonos dps-nél szintén a speed okozata, de a speed a lényege&AP) Namost ha lassú a fegyvered akkor az AP bónusz és társai hatványozottan érvényesülnek. "Currently, instant melee attacks do damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player’s attack power. This bonus is then multiplied by the speed of the weapon." És így is van-> a dmg számító formula végén speeddel szozunk, de nem mindegy mennyivel. Egy 2.6 speedű kard, vagy 1.8-2.0-ás dagger sok AP-vel igen kellemes dolog... volt eddig. Ezek után (1.8-as patchtől) a weapon speed egy konstans érték lesz a skilljeinknél. (a "sima" ütéseknél nem.. na bumm, gondolom ti is sima ütésekkel osztjátok a dmg-t...) Íme a táblázat: Two-handed weapons: 3.3 Szóval hiába vagy grand marshal vagy high warlord vagy akármi és ott figyel a 2.0-ás daggered, mert 1.7-es speedűnek fog számítani a skilleknél. Blizz állítólag az epic fegyverek és a "kékek" (shanker gondolom) közti balance miatt találta ki ezt... Nos balance az lett köztük, tényleg jobb lesz a Lobotomizer a shankernél magas AP-nél is... de milyen áron? Az egész le lett nerfelve, van ami jobban, van ami kevésbé-> balance :DDD Pedig álmom volt valami csini kis 2.0 dagger. Na mindegy ez van, illetve még nincs de lesz, illetve remélem nem lesz! Pápá 2.0 daggerek, pápá 3.8 2H fegyverek :,-( |
Gnome Death Knight 12996 hozzászólás
Nagy szemétség, hogy hátrafelé visszatámad, kek... még jó h bennevan a szövegében is, hogy nem támad vissza hátrafelé... bah... :S
Cenarion Defender 1529 hozzászólás
ehh ja ez kellett már... elég röhej volt hogy a warriort hátbavágtam és ugy ütött vissza :P
we feel its too op, we will nerf it mkay? god makes man man makes blizzard blizzard makes rogue blizzard kills rogue HARP resurrects rogues blizzard kills harp harp is the god of rogues so blizzard killed god /
Worgen 82 hozzászólás
:shock: /me scared
Gnome Death Knight 12996 hozzászólás
Retaliation - This ability will no longer lose charges when the attacker is behind the warrior.
Igen, köszönjük szépen, kedves.
Scarlet Crusader 844 hozzászólás
NA EZT SASOLJÁTOK.
http://www.whataboutpp.com/
ilyet nekem
Consortium Agent 1824 hozzászólás
Igaz, elnéztem.
Southsea Pirate 789 hozzászólás
Új ikon, aztaaaa! 8)
Hát.. Mage-eket annyira elfelejtette a Blizz, hogy még nerf-re se telik. Ahhoz képest, hogy a kő papír olló játékban a mage elvileg warri verő, BG-n a vicces kedvű 300+ fire res-es warrik ellen ha aznap 3adszor jön be a béta óta féltve őrizgetett arcane missilis bugunk, és egy ütésre szétcsap az epic csodájával, majd felmutatjuk a faja kis új FB ikonunkat. Bizony ám, mert a mage fórumban már tervezgetjük, elébe kell menni a dolgoknak, a mage ésszel nyer akár pucéran is, nem szaros epikekkel! :lol:
Frissebb, lágyabb, jobb! :idea:
minek behódolni nekik
hadd szóljon."
Critter 6 hozzászólás
Lethality mióta hat az Ambush sebzésére? :wink:
De ez az arányon ugy sem változtat.
Egyébként meg szerintem el lehet könyvelni, hogy nem történt észrevehető változás az 1.8ban.
Worgen 88 hozzászólás
Elmondom mégegyszer, hogy mindneki megértse:
"750+ AP-m van, 31% crit+talentok unbuffed.. _NEFARIAN CLAW_-t szerettem volna (vagy valami ahoz hasonló _EPIX 2.0 SPEEDŰT_ majd egyszer) Ha van erőd _SZÁMOLD KI _AZZAL!!!!!!!!!_ 100 backstab-re illetve 100 ambushra hány%-ot vesztek... "
Tessék figyelmesen olvasni, és okosabban számolni:
max crit 1587 min crit 1425 -> max crit 1582 min crit 1397 (rohadtul nem 0% hanem -1,09%) Olvasás elégséges, matematika elégtelen :DDD
Edit: a "vannak oldalak ahol meglehet nézni mivel emnnyit lehet ütni" stbstb számolásra ne hagyatkozz, szóval így abban se vagyok biztos hogy a max crit default crit pontos, majd kiszámolom ;-)
Consortium Agent 2151 hozzászólás
Anuwen:
Na fogadjunk!
1100as AP-nél (5 lethality, 5 opportonity):
Perdition's Blade (BS): max crit 1587 min crit 1425 max sima 711 min sima 596 After 1.8-> max crit 1582 min crit 1397 max sima 697 min sima 582 crit változás: -0 % általában a változás: -2 %
0 armornál persze, de a % nem változik 60as armor mellett sem szerintem. :)
Ambush-sal amúgy ugyanez a helyzet, ez pedig azért van, mert a te fegyvered 1.8-as, szóval ne panaszkodj. :) 3000-es AP kéne a 4%-os csökkenéshez...