Az uborkaszezon még mindig tart, így kevés beszámolóra érdemes hír születik a napokban. Az egyetlen emíltésre méltó újdonság egy most megjelentetett interjú ami a korábbi Gamecomon készült Legion bejelentésének idején.
És az, hogy ezt az interjút említésre méltónak tituláltam, mindent elmond a jelenlegi hírszegény helyzetről.
(Bárcsak Norton életének történései lenne az oldal neve, akkor lenne mit írnom.)
De térjünk vissza az igazi hírekre. A Gamereactor interjúja a következik a fejlesztőkkel:
Átalános
- A fejlesztők sosem biztosak abban, hogy a megosztott információk túl kevésnek, elegendőnek vagy már túl soknak bizonyulnak
- Mielőtt új információt osztanak meg, a fejlesztőknek mérlegelniük kell, hogy bajba kerülhetnek később azért amit megígértek, de nem sikerült teljesíteniük.
- Egy ideje már próbálják jobban összekötni a kiegészítőket, ahelyett, hogy az egymást követő keigészítők eltérnének egymástól. Ezért követtük Garrosht Draenorra és ezért Gul’dan lesz a Legion felvezetője.
- Amikor a fejlesztők elkezdték megbeszélni a Legion alapjait, elérkezettnek látták az alkalmat a Demon Hunter bevezetésére.
- A Tomb of Sargeras (Sargeras Sírja) volt az alap kiindulópont Broken Isles megtervezésénél. A helyek és a kultúrák kapcsolódnak hozzá. Maga a Sír Elune egyik temploma volt, ahol a Night Elfek egy civilizációja élt. Ez jó iránynak tűnt, különösen a rengeteg orkos téma után.
- Az orkok iránti felszólalások nem maradtak figyelmen kívül, de a fejlesztők már tudták, hogy a Legionnal ez változni fog. Csak nem mondhattak semmit.
- A művészeti csoport elképesztő munkát végez, ahogy minden egyes kiegészítőben elkapják a kiegészítő lényegét.
- A fejlesztők minden egyes játékos visszajelzésre figyelnek, hogy tudják, hogy mi tetszik nekik a legjobban és megerősítést kapjanak, hogy jó irányban folytatják a fejelesztést.
Fejlesztési folyamat
- A bejelentés előtt több mint egy évvel elkezdtek már a Legionon dolgozni.
- Maga a Legion ötlete néhány éve fogalmazódott meg.
- 2012-ben döntöttek arról, hogy a Legion vagy a Warlords of Draenor jöjjön előbb.
- A tavalyi Gamescom idején már két Legionos zónán dolgoztak.
- A fejlesztők már a Legion utáni kiegészítővel is haladnak.
- Az belső alpha még tart, de már készülnek a bétára.
A content minősége és gyorsasága
- Az előfizetők száma mindig hullámzik. A fejlesztők próbálnak arra koncentrálni, hogy a játékosok elégedettek legyenek és izgatottak a játék iránt.
- Amikor a játékosok úgy érzik, hogy a fejlesztők nem fordítanak elég munkát a content mennyiségére, vagy minőségére, vagy a két content közti időszak rövidítésére, vagy arra, hogy pontosan milyen típusú tartalmat adjanak hozzá a játékhoz, akkor arra fognak koncentrálni a fejlesztők.
- Rengeteg tényező van ami hatással van az előfizetők számára, és ezek közül sokat nem tud befolyásolni a Blizzard.
- Nehéz kijelenteni, hogy a World of Warcraft nem elég nagy vagy nincs elég teendő, amit tenni lehet benne. Ez attól függ, hogy hogyan használják fel a már létező dolgokat a fejlesztők. Mekkora szavatossága van a játékelemeknek? Hogyan szolgálja ki a játékélményt a haladási és jutalmazási rendszer? Mennyire szociálisak a játékosok? A single player és a közösségi tartalmak megfelelő arányban vannak –e? Maga a content felhasználásának hogyanja sokkal fontosabb, mint a content mennyisége.
- A fejlesztők elkötelezettek a minőség iránt, de nem mehet a rendszeresség kárára a fejlesztési idő. Az nem helyes, ha valamit túl sokáig tökéletesítenek, de közben a játékosok kiéheznek az új tartalomra.
- A fejlesztőknek okot kell adniuk arra, hogy a játékosok tovább játszanak egy olyan contentben, amit élveznek úgy, hogy több tennivalót tesznek be.
Haladás
- A haladás egy hatalmas része a játéknak. Ha a haladás jó, akkor a játék is jobbá válik, az emberek elégedettebbek lesznek.
- A játékosok gyakran mondják, hogy a legjobban a kiegészítő elejét élvezik, mert annyi mindent lehet csinálni. Aztán beszűkülnek a lehetőségek és a fő cél az item level növelése lesz.
- Az Artifact fegyverek egy alternatív mód arra, hogy a dolgokat érdekesnek és fontosnak egyaránt megtartsák.