A 6.2-es patch megjelenésének apropóján a Wowhead készített egy interjút Ion Hazzikostasszal. Ennek kivonatolt fordítását olvashatjátok a tovább után.
Raidelés- Hellfire Citadel sokkal lineárisabb, mint Blackrock Foundry, de továbbra is van lehetőség a sorrend variálására. Ha elértük a második szintet, eldönthetjük, milyen sorrendben öljük a bossokat Mannoroth és Archimonde előtt.
- A Well of Soulshoz hasonló küldetésekkel átugorhatjuk a bossok egy részét, ha már eleget öltük azokat.
- Archimonde tartogat meglepő, váratlan és új dolgokat Mythic nehézségen, ha alacsony a HP-ja.
- Nincs szükség Heroic Archimonde killre ahhoz, hogy Mythicre mehessünk. A múltban voltak ilyen követelmények, de ezeket egyszerűen meg lehetett kerülni azzal, hogy olyan játékost hívtak a csapatba, akinek volt.
- A kiegészítő tervezésekor Grommasht szánták az Iron Horde vezérének és a végső bossnak, de ahogy elkezdték felépíteni Hellfire Citadel történetét, rájöttek, hogy nem lenne jó irány. Nemrég fejeztünk be egy orkokkal teli raidet, és öltünk meg egy másik Hellscreamet, a valódi gonosz pedig Gul'dan és a Légió fenyegetése.
- "Gul'dan életben van, vagy meghalt?" Ion: "-Ez egy kiváló kérdés."
Legendary itemek- Ha megszereztük a legendary gyűrűt, a normál vagy nagyobb fokozaton, Archimonde-ból eső Crystallized Fel segítségével 3 itemlevelenként összesen 20 lépésben 795-is erősíthetjük.
- Az előző részben 900 item kellett, ezért minden boss dobott valamennyit. Most összesen 33 darab kell, ezért nem fog minden boss dobni, ami nem annyira jó, de úgy tervezték, hogy viszonylag gyorsan meglegyen.
- A legöbb játékos körülbelül egy hónap alatt meg fogja tudni szerezni a 33 darab Tome of Chaost.
- A garrison missionből szerezhető raid loot izgalmas érzés volt, de csökkentette a raidelés szükségességét és aláásta a jutalomrendszert. Amikor egy guild elkezdett Mythicen progresselni, már számos Mythic itemük volt, ezért nem volt annyira nagy a jutalom, mint kellett volna.
- Azok a bossok az előző tierben, akik tokent dobtak, túl sok itemet dobtak, mivel a token elkülönült a normál loottól. Ezért változtattak a tokenek dobásán a 6.2-ben, ennek azonban az volt a hatása, hogy túl kevés token esett. Ezt a következő resettel kezdődően javítják (szerk.: azaz mától).
- Annak kitalálása, hogyan illeszthetnék be a régi legendary itemeket a jelenlegi itemizációba, class balance-ba és játékmechanikába, komoly feladat. Olyan legendary fegyverek készítése, amelyek csak néhány classnak és specnek jók, nem m működik.
Timewalking- A Timewalking dungeonök direkt lettek könnyebbre tuningolva, de a probléma része az is, hogy a classok sokkal többre képesek most már.
- A régi Shattered Hallsban egy AoE aggro nélküli warrior tank csak a célpontok váltogatásával és a Sundering spammelésével tarthatta az aggrot, az ilyenek sokkal nagyobb kihívássá tették az instát. A legtöbb embernek nem volt AoE vagy AoE aggro képessége, a tankok nem tudták tartani az aggrot minden mobon, ezért szükség volt CC-re.
- Néhány insta most túlságosan könnyű, mint például Black Morass. Arcatraz hangolása viszont jobban sikerült.
- A fejlesztők szeretnék bevonni a Timewalkingba a Wrath of the Lich King és a Cataclysm instáit is, valamint bővíteni a Burning Crusade-ből bevont insták számát.
- A Timewalking raidek beillesztése a jutalmazási rendszerbe fogós kérdés. Ha már nagyobb csapatot alkotunk, mehetünk az aktuális raid tierbe is. Kérdés, ki lenne a célközönség, milyenek lennének a jutalmak, a játékosnak ide vagy Hellfire Citadelbe kell-e mennie, esetleg olyan lenne, ami segít felgearelődni az aktuális raid tierre.
Hajós küldetések- Ha nem sikerül egy hajós küldetés, nem veszíted el, újra megpróbálhatod.
- Egyelőre nem tervezik a felszerelések árának csökkentését, de szemmel tartják a játékosokat, hogyan használják azokat.
- A játékosok maximalisták, minden fenyegetésre szeretnének felkészülni. A fejlesztők viszont úgy gondolták, hogy csak a hajótípusokra és egy-két fenyegetés elhárítására készülünk fel, de nem minden lehetségesre.
- Ha a játékosoknak megér 500 resource-t a siker esélyének növelése minden egyes küldetésnél, akkor lehet szó az árak igazításáról.
Visszajelzések- A fejlesztők hallják azokat, akik élvezték a szóló játékot a MoP-ban, de hiányolják a WoD-ból.
- Ennek a problémának a része, hogy sok jutalom a világból a garrisonba költözött.
- A 6.2-es patchben tettek lépéseket ennek megoldására Tanaannal, a jövőben pedig több ilyenre számíthatunk.
- A fejlesztők 2014 novembere óta dolgoznak Tanaan Jungle és Hellfire Citadel elkészítésén, ezért korlátozottak voltak a lehetőségeik, amikor figyelembe akarták venni a visszajelzéseket.
- A Fury of Hellfire patch ugyanabban az öntőformában (szerk.: eredetiben "mold") készült, mint a kiegészítő, ezért tűnik úgy, hogy nem hallgattak a visszajelzéseinkre, miközben mégis megtették.
- A most készülő tartalmakat már sokkal jobban fogják szeretni a játékosok.
Vegyes- A repülést engedélyező 6.2.x patch az elkövetkezendő néhány hét során felkerül PTR-re.
- Jelenleg nem tervezik Binds on Accounttá alakítani az összes Baleful itemet, de vannak tervek ezzel kapcsolatban. Látják, hogy ha valaki jó gearben van, akkor neki a Baleful itemek haszontalanok, ami nem jó érzés.
Az interjú kivonatának eredetije az MMO Chamiponről származik.
Tudnak valamit, ahhoz képest amit beharangoztak.
-"Gul'dan életben van, vagy meghalt?" Ion: "-Ez egy kiváló kérdés."
A Blizzard-nak mindig nagy arca volt, hogy tobb kiegeszitore elore haladnak a dolgokkal. Ugy nez ki csak hazudozas volt.
Vagyis inkabb foglalkoznak a Selfie camera, Flloweres hulyesegek es a F2P jatekaikkal. Csak beszedik a WoW nyereseget a sok suletlenseg kijelentese kozben.
(Amúgy sejtem, hogy ez miért van. Régen volt egy raid teamed - függetlenül a létszámtól - menél normált, majd belekóstoltál a hc-ba. most mivel a mythic fix emberes és nem x realm, tulajdonképpen elvettek egy nehézséget, így hogy tovább tartson megcisnálták ezt a vakot)