KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2335 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2403 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2405 napja

cyberpunk666 Racial bónuszok - Warlords of Draenor ß patch July 17
cyberpunk666 - 3567 napja
48
http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/TRUYLHWUNZC61383846726306.jpg
Az angolom nem a legjobb, de unatkozom...

Azt szeretnénk, ha a fajok élvezetesek és érdekesek lennének, de ha emiatt túl erőssé válnak, akkor azt érezhetik a játékosok, hogy olyan fajjal kell játszaniuk, ami nem passzol az ízlésükhöz. Például a troll Berserk képessége extrém erős és a Beast Slaying passzív általában hasztalan, de néha sokkal jobb, mint más fajok bónusza. A spektrum másik végén pedig egyes fajok semmilyen teljesítménynövelő képességgel sem rendelkeznek. Ezen túl azokat a faji bónuszokat is le kell cserélnünk, amik eddig hitet vagy expertise-t adtak, mert ezeket a statokat megszüntetjük.


http://media.blizzard.com/wow/media/screenshots/races/humans01-large.jpg


Úgy döntöttünk, hogy a kiugróakból visszaveszünk, a többieket pedig felhozzuk az ő szintjükre. Fejlesztjük a régieket, lecseréljük az elavultakat és hozzáadunk újakat, ahol szükséges. A célunk a változtatásokkal, hogy egyenlőséget alakítsunk ki a fajok között.

Blood Elf:
  • Az Arcane Acuity új passzív képesség, 1%-kal növeli a Critical Strike esélyét.
  • Az Arcane Torrent mostantól 20 Runic Powert ad a Death Knightoknak (15 helyett), 1 Holy Powert a Paladinoknak, 3% manát a Mage-eknek, Priesteknek és Warlockoknak (2% helyett). A képesség többi része változatlan.
Draenei:
  • A Gift of the Naaru ugyanannyit gyógyít, de 5 másodperc alatt (15 helyett).
  • A Heroic Presence-et átalakítottuk. Nem növeli többet a hit értékét 1%-kal, helyette növeli a strength, agility és intellect értékét, és a karakter szintjével skálázódik.
Dwarf:
  • A Crack Shot eltávolításra került (1% expertise-t adott ranged fegyverekhez).
  • A Mace Specializationt (1% expertise mace esetén) a Might of the Mountain váltja.
  • A Might of the Mountain új passzív képesség, 2%-kal növeli a critical strike sebzését és gyógyítását.
  • A Stoneform továbbra is eltávolítja a magic és curse effekteket (poison, disease, bleed) és csökkenti a bekapott sebzést 10%-kal 8 másodpercig. Nem használható crowd control hatása alatt.
Gnome:
  • Az Expansive Mind növeli a maximum manát, energyt, rage-et és a runic powert 5%-kal, ahelyett hogy csak a manát növelné.
  • Az Escape Artist cooldownja 1 percre csökkent (1,5-ről).
  • A Nimble Fingers egy új passzív képesség, ami 1%-kal növeli meg a Haste-et.
  • A Shortblade Specializationt (1% expertise 1 kezes sword és dagger esetén) a Nimble Fingers váltja.
Goblin:
  • A Time is Money 1% haste-et ad (eddig csak attack speedet és spell hastet adott).
Human:
  • Mace Specialization megszűnt (1% expertise mace esetén).
  • Sword Specialization megszűnt (1% expertise sword esetén).
  • The Human Spiritet átalakítottuk. Mostantól a Versatilityt növeli, és skálázódik a karakter szintjével. 
    Már nem ad 3% spiritet, helyette két másodlagos statot növel a karakter szintjével skálázva. Te választhatod ki melyik kettő legyen az. <Még nincs implementálva>. 
Night Elf:
  • A Quickness mostantól növeli a mozgási sebességedet is a dodge mellett, 2%-kal.
  • A Touch of Elune új passzív képesség, 1%-kal növeli éjjel a haste-et, nappal a critical strike esélyét.
Orc:
  • Az Axe Specializationt eltávolítottuk (1% expertise axe esetén).
  • A Command mostantól 1%-kal növeli a pet sebzését (2% helyett).
  • A Hardiness csökkenti a stun effektek idejét 10%-kal (15% helyett).
Tauren:
  • A Brawn új passzív képesség, 2%-kal növeli a critical strike sebzését és gyógyítását.
  • Az Endurance mostantól a staminát növeli a játékos szintjével skálázva, a base health 5%-a helyett.
Troll:
  • A Berserking mostantól 15%-kal növeli a haste-et (20% helyett).
  • A Beast Slaying mostantól 20%-kal növeli a megölt Beastekért kapott XP-t, ahelyett, hogy a nekik okozott sebzést növelné meg 5%-kal.
  • A Dead Eye-et eltávolítottuk (1% expertise ranged fegyverek esetén).
Undead:
  • A Will of the Forsaken cooldownja 3 percre nőtt (2-ről).
  • Az Undeadek mostantól korlátlan ideig képesek a víz alatt maradni.

forrás: http://eu.battle.net/wow/en/blog/13423478/warlords-of-draenor%E2%84%A2-beta-patch-notes-july-11-12-07-2014#racials

wow_c_503365
#46 | Fea válasza #45
wow_c_503321
Én főleg pvpről beszéltem , de a Game is Not Over is átment hordába a raciálok miatt . 

Trinket set? semennyire. Jelenleg a metába az számít minél több lehetőséged legyen a CC immunitásra mert rengeteg CC van. Ezért perpill top healer a Resto shaman / resto druid / mw monk , mind3 spec kitud jönni csomó ccből vagy épp immunis rá. Arról már nem beszélünk hogy van DNAW healjük ( Do nothing and WIN). Ezalatt gondolok a shaman healing stream / healingtide totemre , a druid hotokra és a monk masteryre

#44 | Fea válasza #43
pve-be pont ez történt... method, hogy csak egyet említsek, a költözés bejelentésénél a racialok voltaka  fő indokok... most nem emlékszem Landsoul eredeti guildjére, de ő sem ork volt...


btw a trinket set mennyire értékteleníti el a cc törő racialokat?
Horda Raciálok : Undeadnél a WOTF gyakorlatilag egy 3. Trinket fear ellen monkal .

Orc raciál miatt nem kell használniuk Use-olos trinketet. 

Troll haste elég jó afli locknak és mindennek ami jól scalelődik vele .

Blood elf silence 

egyedül a Tauren és Goblin raciálok tényleg gyengék de az Alliba egyedül a nelf és a human rac ami jó . De perpill Ork raciálal több dmget lehet kihozni perpill , Undead monkok szinte a legjobb healerek mert a legbrokenebb ccből kitudnak jönni anélkül hogy trinketet vagy a monk abbilityt használnák . Számok nem hazudnak . Horde > Ally , a másik hogy nem tudom feltünt e de egyre többen mennek át EUba hordába mert erősebbek a raciálok . US fő pvp szerverén Horda uralom van és több pro player is mondta hogy amíg catába a PVE trinketek miatt a human jobban megérte most hogy nincs ilyen már a horda raciálok erősebbek . Többek között Vanguards is ezért ment át hordába pedig ő többször említette hogy jobban szereti a humant , Reckful is human racet szereti de az ork warriornál jobb sokkal mint bármely más fajnál . Nem csak azt kell nézni hogy most a humanoknak nem kell trinketet venni vagy hogy lehet ben proccolos és useolos trinket . Azt is kell nézni hogy ezzel mit veszít . Nem említve az ork Stun resist raciált se ami elősegíti azt hogy többet dmgelnek arénában !
Hol irtam azt, hogy szerintem(?!) egy Racial miatt kedvezobbek a BG-k? 

PVPben az Alli racialok több mint OP-k, szerintem felfoghatatlan h az EMFH-et hogy van képük még a játékban tartani és lapítani, h hátha "elfelejtik" a playerek h bent van és nem anyáznak miatta többet...
Emellett Shadowmeld NE druidnak, rugónak +1 vanish.

Worgen druidnak sprint racialja RatedBGn annyit jelent h pl képest Eye of Stormon kezdésnél átfutni vmelyik hordás toronyhoz és megakadályozni a flag tekerését, de láttam már olyat is h Deepwind Gorge-on betekerte a középső flaget mire mi odaértünk hordásként (mindez 2.1k+ ratingen)
#40 | Fea válasza #39
elég csak megnézni az MMO champion BG nyerési statisztikáit (persze nem pontosak), de mindenhol azt mutatják, hogy a csorda nyer 60-70%-ban.
Ez a komment made my day xD Szóval szerinted az Everyman for Himself miatt az ally többet nyer RANDOM bg-n mint a horda ahol több a pvpben használhatobb racial xDDD jeez
Az Alli boven kap annyit, hogy sokkal kedvezobb minden BG. Hordas karakterekkel kb. a kozeleben sem vagyok a nyeresi aranyoknak az allis karaktereimhez kepest Laughing out loud

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu