Druida: - Entangling roots mostantól beltérben is használható. - LOL
- Lesz egy új healing spell Nourish néven, amelynek gyógyítási mértékét befolyásolja majd, hogy hány egyéb hot van már a targeten.
- A Cyclon megváltoztatására nincsenek tervek.
Hunter: - Minden pet típusnak meg lesz a SAJÁT TALENT FÁJA, egy tank, egy dps és egy support talent ággal. Minden fajcsoportnak (macskafélék, kutyafélék) meg lesz az egyedi talentfája egy teljesen egyedi végső talenttel.
- A Steady Shot mostantól nem zavar be az auto shotba, tehát a steady ellövés után folytatódik az auto sequence.
- A WotLK-ban természetesen lesznek új szelidíthető állatok.
- A petek skill pont rendszere helyett kerül bevezetésre a petek talentje.
Pap: - A Divine Hymn egy deep holy talent lesz, amely a party tagjait fogja megvédeni olyan módon, hogy a támadók sebzés bevitele esetén aláomba merülnek.
- Az 51 pontos shadow talent a Dispersion lesz, aminek használatánál a pap shadow energiává változik és így nem hat rá semmilyen sebzés, de ő sem tud castolni ebben a formában. A hatás 6 másodpercig tart, amely alatt a shadow priest másodpercenként 6% hp-t és mana-t kap vissza.
- Guardian Spirit: Egy őrző szellemet idézhetünk egy baráti célpontra, amely 2 másodpercenként 642-t healel az általa őrzött karakteren és megakadályozza a célszemély esetleges halálát úgy, hogy feláldozza magát. Az őrző 10 mp-ig létezik. - Oh, ez nagyon táp.
Mágus: - A mágusok új spellje a Frost-Fire bolt lesz, amely forst-fire dmg-t fog tolni. - Nagyon bőbeszédű leírás.
Sámán:
- Bizonyos totemek össze lesznek olvasztva eggyé, mint pl a Strength of Earth és a Grace of Air
- Új weapon enchantment: Earthliving Weapon, ez az enchant a sámán kimenő healjét növeli.
- A Flametongue ezentúl spell dmg bónuszt is ad
- A totemek mostantól a fizikai osztályba tartoznak, tehát nem hatnak lerakásukra és hatásaikra a mágia blokkoló varázsok és képességek.
- A totemek hatásai mostantól az egész raidre kiterjednek, nem csak a konkrét party-ra.
- A sámánok kapnak egy Hex nevezetű spellt, amely egyfajta polymorph lesz medium cd-n, amelyel ők nem barizni, hanem békázni fogják az ellent, mint a Zul'Farak-os boszorkánymesterek. A hex hatása alatti játékos nem tud harcolni, de tuja irányítani karakterét.
- A Windfury ezentúl nem weapon enchantment lesz, hanem egyfajta buff és "bear formban és poison-nel is használható stackeltethető lesz".
Tolvaj:
- A rugók új talentje lesz a Fan of Knives, amely egy AoE képesség lesz, amelynek segítségével minden egy hozzájuk kis sugarú körben lévő ellenfelet sebezni tudnak. Ez egyfajta vészhelyzeti spell lesz, amely sajnos nem lesz sűrűn használható, kicsit úgy kell elképzelni, mint a Lay on Hands-t.
- A sap mostantól többfajta targeten is működni fog: humanoids, beasts, dragonkins, demons. Ahogy a devek mondták, mindenkin működni fog, akinek van agyat tartalmazó koponyája. - Akkor ezek szerint UD-n nem...
Mondjuk a szellemeket furcsa is lenne sapolni, de a skeleton az mehetne.
Paladin: - A retri palák itemizációja a DK-k és a Warriorok itemizációjához lesz hasonlatos.
- A Hand of Purity egy új reaktív healing spell lesz.
- A paladinok rövid idejű blessingjei ezentúl nem írják felül a hosszú ideig hatókat.
Warlock: - Demonic Circle: Egyfajta Hearthstone spell lesz, amely úgy működik, hogy a lock egy jelet éget maga köré a földbe, amely körön belülre később egy másik spellel majd vissza teleportálhatja magát.
- Az 51 pontos demonology talent a Demon-Form lesz, amellyel a lock AoE Shadowboltokat tud majd castolni.
Warrior: - Titan's Grip: Egy új fury ágas talent, amely lehetővé teszi a harcos számára, hogy kétkezes fegyvert hordjon egy kézben.
- A prot warrik új egyik új spellje a Shockwave lesz, amellyel az összes előttük lévő ellenfelet dmg-elhetik és stunnolhatják egyszerre.
- Bladestorm: új arms-os talent, amellyel whirlwindelhetjük az összes bizonyos sugarú körünkben álló targetet minden x másodpercben néhány másodpercen keresztül.