Árnykéz Defias Thief 52 hozzászólás |
Nos, 2006 01. 12.-én Valami fizetési "bug" folytán le suspendelték az accountomat... Perlamentesen... Ez azért is érdekes, mert amióta játszok mindig letudták vonni az ismerősőm számlájáról a pénz, amit befizettem rá... Valakinek van valami ötlete, és egyéb ilyen hozzászólása legyen szívess ossza meg velem/velünk ... |
Defias Thief 52 hozzászólás
Na, eddig adnyi történt, hogy kértek kártyaszámot, néhan letakart sorral, igazolvany, stb..
elküldtem és már hete varok.. kb menyit kell még varnom?
Anuwen te most akkor tudsz jatszani? makos
Murloc 15 hozzászólás
Igen. Így már érthető talán. Blizzard nem tudta lekérni az összeget a bank hibája miatt és azt hitte hogy te ügyeskedsz :( Ez pech.
Én nem tudtam, hogy mástól nem lehet acc-ot venni, ezért vettem használtan! egy WoW-ot. A rajta levő karikra rá se néztem, mert olyan szerveren kezdtem el játszani, amin unokaöcsém, Nyctemora.
A Blizzard kerek perec visszautasította, hogy a nevemre vehessem az accot - kb. 12 levélváltás! - és azóta T. Máté vagyok a Blizzard szerint :))
Hát ha nekik jó így.... :)
Worgen 88 hozzászólás
A saját kártyámat használom :) Szerintem a bank k*rt el valamit, történt ugyanis, hogy első pár hónapban miután megcsináltattam a kártyát nem tudtam vele fizetni, bankbül szoltak hogy valami nem jó... Késöbb megcsinálták, de ekkorsem volt igazi a dolog ugyhogy irtam blizznek. Semmi válasz. Bankból megint szoltak hogy nem jó. Kiderült hogy mikor csináltattam a kártyát valamelyik banki terminál éppen "el volt szállva" igy a kártyámat nem aktiválták.. ezért nem tudtam fizetni. Ez kb 2 honap alatt zajlott le ez ido alatt perzse probálkoztam a kártyával.. hátha. Ez lesz a gond szerintem, ugyhogy kicsit jobban összeszedem a mondanivalom és megirom blizznek. Btw, tényleg a saját kártyámat használom, csak több accom van, de azok is mind az én nevemen, szóval blizz bek*phatja :) Account sharing lehet hogy tiltott, de az imo nem hogy több accom legyen :)
Más esetleg kapott választ már?
Murloc 15 hozzászólás
Helló,
Gyakorlatilag arról volt szó esetedben is, hogy a WoW előfizető neve nem egyezett meg a credit card-on szereplő névvel.
Kérik, hogy fejtsd ki részletesen, hogy nálad mi a helyzet és magyarázd el nekik a jelenlegi szitut.
Tippem szerint volt pár csaló, aki lopott kártyával fizetett. De inkább az történhetett, hogy a levonást megtagadták.
Ez azért fordulhat elő, mert sztem a Blizzard hülyén csinálja a befizetéseket. Pl. féléves előfizetésed van. Ekkor ha lejár a fél év, akkor automatikusan le akarják vonni a következő 6 hónapot.
Sztem lényegesen jobb lenne, ha újra neked kellene fizetned.
Sztem volt olyan szülő/gondviselő/más ember, aki elfelejtette, hogy a Józsi/Béla/Károly anno az ő kártyájára terhelte a WoW díját. Így amikor megjött a levonás, akkor a bankkal visszavonatta és reklamált.
Kecsegtető, hogy választ kaptál és most itt a lehetőség a helyzet tisztázására. Én megadnám annak a manusznak az elérhetőségét is, akinek a kártyáját használod, így vele is felvehetik a kapcsolatot.
Üdv,
Hvhn
Worgen 88 hozzászólás
Ezt a sablon üzenetet kaptam ma:
Greetings,
Credit card and other forms of payment fraud is an obvious concern for any company, especially when operating an online service such as ours. Any fraudulent behavior regarding payments cannot and will not be accepted or tolerated.
Recent investigations of payments, previous and recent, have reached the conclusion that we had to close more than 400 accounts and block credit/debit cards payments for World of Warcraft subscriptions for more than 850 further accounts. It is unfortunate that we have to take such actions, but failure to adhere to our terms of payment will result in account closures or the ability to use certain payment methods being revoked.
Many customers have stated that they have purchased the subscription from someone else who has then added a subscription to the account on their behalf. This has caused a lot of disputes as some of the sellers of these payments have been using stolen credit card information. It is the account holder who is responsible for all transactions attempted on the account, and any payment issue arising due to these payments will be dealt with no differently than any other payment issue.
If you feel that your account was unjustly treated, please respond to this email with any explanation you have regarding the payments to your account. This explanation is needed to further investigate the issue, and is not optional. For a quick response, please leave the subject line as it is.
no comment
Gnome Death Knight 12996 hozzászólás
Ergó nem fogom visszakapni a dwarf huntimat... :cry: :cry:
Southsea Pirate 759 hozzászólás
Az EU TOU szerint:"You may not share the Account with anyone, except that if you are a parent or guardian, you may permit one (1) minor child to use the Account when not in use by you"
Izy, On vacation
Murloc 15 hozzászólás
Az angol nyelvű levél alapján nem lehet tudni, hogy miért is nem lehetséges a továbbiakban számodra ez a fizetési mód. Esetleg paste-ld be ide, hogy mit válaszoltál angolul, hátha vmit rosszul kérdeztél.
Játszani a továbbiakban is játszhatsz, hiszen a levél alapján az egyéb fizetési módok rendelkezésedre állnak! - mint pl. prepaid card
Consortium Agent 1824 hozzászólás
Jah, itt a link egyébként (az aljától kezdve lesz érdekes, Twang kommentjétől)
Southsea Pirate 789 hozzászólás
Hát ha nem próbál meg _egyszerre_ két helyről belépni,akkor nincs gond, az IPt nem figyelhetik, mert sok értelme nincs, onnét jáccok, ahonnan akarok.
minek behódolni nekik
hadd szóljon."