KERESÉS
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2344 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2412 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2414 napja

Adonten
Critter
Adonten
8 hozzászólás

Sziasztok! Ki mit tud milyen változások lesznek az 1.9-es frissítésben a hunterekre vonatkozólag?

Ragdar
Murloc
Ragdar
10 hozzászólás

Erre az 1.9 re nem kommentálok semit..de1et elismerek a blizzard nagyon vices volt az 1.9 ben a hunternél: adja a tök jo tudásokat a peteknek amiket a bm es hunterek nagyon tudnának használni ....erre leviszik a bonus sebzést 50%al :cry: .....ez röhely amint ezt megláttam talentoltam is át......3 mp kapok 50% minusz sebzésért.....hát ez vicc.......olvastam h vki irta h jobb szte me tovább tart....ha 1 lassu petel mész az altt a 3mp alatt ücc 2öt jo eseben de az 2 ojan kicsi mintha a 100 %os damegel ütne 1et nem kritikállal......krit kb 4szer akkorát...nem tom kinek mekkorát vert a petje spec az enyémnek a legnyagyobb kritje 680 volt ab-ben 1 60as mage-re!!! :twisted: szal nagyon bánom azt h át kellett talentolni....de ez van........nah nem baj...HUNTER FOREVER!!!

Ragdar lvl60 tauren hunter (Legowarriorshun)
Mulgar lvl 32 undead rouge (Legowariorshun)

Bali222
Critter
Bali222
3 hozzászólás
UchihaItachi wrote:
Nekem meg ez igenis felért egy nerffel aztán beszélj amit akarsz úgysem fogsz meggyőzni. Amúgy most nyugodtan lehet jönni a "tanulj meg játszani a saját kasztoddal" szarsággal ugyanis én csak a saját véleményem mondom hogy én hogy érzek és hagy döntsem már el én hogy mi a nerf NEKEM

Van benne valami, de már zavart, hogy mindenki nerf-et emleget, és ki kellet fejtenem a véleményem :) .......

UchihaItachi
Gnome Death Knight
UchihaItachi
11421 hozzászólás

Nekem meg ez igenis felért egy nerffel aztán beszélj amit akarsz úgysem fogsz meggyőzni. Amúgy most nyugodtan lehet jönni a "tanulj meg játszani a saját kasztoddal" szarsággal ugyanis én csak a saját véleményem mondom hogy én hogy érzek és hagy döntsem már el én hogy mi a nerf NEKEM

Photobucket
"Oh come on, Novice. Cheer up! The worst that could happen is that we are lost forever in shadow, but more likely, we'll just have to mop up some shades!" - Magister Sieran
"Sometimes choice can be a bad thing" - Calestalon
Lirion
Consortium Agent
Lirion
2151 hozzászólás

Kár, hogy ez a topic nem a dühöngőbe került, így csak azt tudom mondani, hogy aki szerint a hunter most aztán mennyire legyengült és már semmire se jó az tanuljon meg játszani a kasztjával... Semmilyen nerfet nem kapott a hunter, sőt, a bestial wrath a hosszabb idő miatt még inkább erős lett, ahogy azt már Bali222 kifejtette...

Quote:
* Aspect of the Pack and Aspect of the Cheetah - Periodic damage will no longer trigger the Dazed effect.
-a DoT-ok nem hosszabbítják meg a dazedet ha cheetah-ban futsz

NEm egészen, a dot-ok nem fogják a dazed effektet előidézni ezen túl. Szóval a hunter most már még jobban el tud menekülni akárki elől, pl. warlocknak ha nem talentezett a curse of exhaustion-re, esélye nincs utólérni a huntert, ha elkezd távolodni.

Quote:
* Improved Concussive Shot - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc.).
-a kitalentolt concussive shot nem üti ki a többi stun effektet a mobról (asszem)

Szinten nem ezt jelenti, hanem hogy a concussive shot ideje nem fog csökkeni azért, mert más fajta stunt már előzőleg kapott az alany. Ez úgy működik, hogy minden féle-fajta stun ideje csökken játékoson, ha az előző lejárta után 15 másodpercen belül újra használják. Azaz ha én rugoval belevágok egy gauge-t valakibe, az lejár és a cd letelte után ismét beleütöm, akkor a stun már csak 75%-s időtartammal működik, ezután ismét használom 15mp-n belül akor már 50%, aztán 25% és végül 5. alkalomal már immune lesz az ellenfél. Ez a változtatás nagyon táp, mert a csapatjátékban pl. cheap shot után rögtön lehet használni úgy, hogy a stun rendesen megszabott ideig rajta van az ellenfélen és nem zavar be a CS-nek és a CS sem csökkenti a shot stun idejét. De ez csak csapatjátékban táp, soloban ez a változtatás teljes mértékben lényegtelen. :)

Quote:
* Arcane Shot - Will no longer trigger two Judgement of Wisdom effects with one shot.
-Ha mana és élettöltő judgement is van a mobon, akkor az arcane shot nem fog egyszerre mindkettővel tölteni téged

Hát ebben nem vagyok biztos, hogy is van ez, de azt tudom, hogy a judgement of wisdomnál eddig se kaptál életet, sőt, ha csak az volt a mobon, senki se kapott életet vissza, mert az egy másik judgement. :)
Bár lehet, hogy én kavarok valamit és mégsem így van, de ezt nem feltételezem. :lol:

A többit mások már javították.

ex-hc ex-casual rogue (gy.k. már nem játszok))
Bali222
Critter
Bali222
3 hozzászólás

Úgy gondolom pveben sem lett nerf az új patch, pl. a gorilla szerintem nagyon erős lett pveben, és már pvpben is lehet használni....

UchihaItachi
Gnome Death Knight
UchihaItachi
11421 hozzászólás

Aki pvp-zik annak valsz ez a peccs nem volt nerf de mivel én csak nagyon ritkán pvp-zek ezért pve-re nagyon is nerf volt számomra :(

Photobucket
"Oh come on, Novice. Cheer up! The worst that could happen is that we are lost forever in shadow, but more likely, we'll just have to mop up some shades!" - Magister Sieran
"Sometimes choice can be a bad thing" - Calestalon
Arkangelll
Gnome Death Knight
Arkangelll
12996 hozzászólás

Azért... tovább tart = tovább nem lehet polyzni, etc, tovább zabálja a hpját miközben szaggatja a varázslást... nem? :roll:

Malac meg sux... :S Köcsög elfek most malaccal rohangálnak... PFFF! :D

Madness is like gravity...

Bali222
Critter
Bali222
3 hozzászólás

Szerintem ez abszolút nem nerf, én BMes vagyok, és pvp-ben sokkal erősebbnek érzem magam a megnövelt Bestial wrath idő miatt, hiába csökkent a bonus, több sebzést visz be az ellenek, mert tovább működik, csak tartani kell a távolságot az ellentől, és nem lesz baj.... Szerintem akkor is jobb lett ^^ !

Yata
Scarlet Crusader
Yata
944 hozzászólás

Hát nem tudom mi értelme volt nerfelni a huntert, a kellemes imba kasztok meg bent maradnak :P de sztem felesleges volt az a kis változás.

Interrupter
Murloc
Interrupter
19 hozzászólás

Hihetetlen... A Hunter kaszt(is) elég mostoha lehet a Blizzardnál.. Rendbe szedik a BM ágat, aztán 1 ügyes húzással lenullázák. A sok "nerf hunter" beszólás elérte a céját. Secperc alatt nerfeltek is, maradt a klasszikus MM, vagy Surv. Ha már ennyire benne vannak ezekben a javításokban, megoldhatnák inkább azt az ezernyi apró hibát, ami a játékot tarkítja. (pl. player alól eltűnő zeppelin, stb.) Nem baj, Mounton ülve legalább át tudom nevezni a petemet, erre úgyis gyakran szükség van... Na mindegy.

Interference

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu