KERESÉS
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2344 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2412 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2414 napja

FECTS
Black Temple Guard
FECTS
3287 hozzászólás

Nem tudom, hogy mennyire hivatalos, de nekem annak tűnik:

Soul Shard Bags
Tailors now can make soul bags to hold soul shards. The smallest is a
20-slot bag, the recipe for which can be purchased in Gadgetzan. The
recipe for a larger bag can be found in Scholomance, and one for an
even larger bag can be found in Molten Core. In the main UI, these
soul bags will display how many shards they contain. So long as the
soul bags have room, any soul shards a warlock creates will
automatically go into the bag.

Warlocks
- Searing Pain - Increased damage on all ranks of Searing Pain.
- Infernal and Doomguard - Increased armor 10% and damage 30% on both
pets.
- Soul Link - This spell can no longer be partially dispelled off the
warlock. In addition, Soul Link can no longer be used on non-demon pets.
- Hellfire - Victims of Hellfire are now able to resist properly.
Warlocks continue (as designed) to be unable to resist their own
damage.
- Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no
longer cause resistance to become negative. To compensate, both
curses now increases the damage taken from the appropriate schools by
a percentage.
- Summon Felsteed - Mana cost reduced.
- Summon Dreadsteed - Mana cost reduced.
- Pyroclasm - The stun effect's duration no longer diminishes or is
diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot,
Hammer of Justice, Charge, etc).

A legsúlyosabb a coe/cos nerf. A lényeg, hogy ezentúl nem okoznak negatív rest, cserében a rank 2-es szintűek 5% +dmg-t adnak a sebzéshez.

FECTS
Black Temple Guard
FECTS
3287 hozzászólás
szepi79 wrote:
ha ez igaz, ahogy írtad, akkor ez elég hülyén és warlockcentrikusan volt megoldva....

Csak annyit mondanék, hogy pally (na jó és a holy priest, de őket szeretjük) holy spelljeire nincs res gear...

szepi79
Consortium Agent
szepi79
1804 hozzászólás
Val*is wrote:
szepi79 wrote:
ha ez igaz, ahogy írtad, akkor ez elég hülyén és warlockcentrikusan volt megoldva....

Azért jött be 1.9-ben, hogy frost spellekre is ad 10% plusszt a CoE. Fire spellekre eddig is nagyon ütős volt, de nincs HLI-kbe járó mage, aki fire spec lenne. Aki nem jár HLI-be, az meg azért nem talentel fire-re, mert PvP szituációkban elég gyakran fut össze olyanokkal, akik 100+ fire resisttel rendelkeznek.

ja, mondjuk az igaz, hogy fire rest a legkönnyebb összeszedni... én felhunter nélkül simán összekaparok 70et, felhunterrel meg ugye 130...

Val*is
Gnomeregan Exile
Val*is
203 hozzászólás
szepi79 wrote:
ha ez igaz, ahogy írtad, akkor ez elég hülyén és warlockcentrikusan volt megoldva....

Azért jött be 1.9-ben, hogy frost spellekre is ad 10% plusszt a CoE. Fire spellekre eddig is nagyon ütős volt, de nincs HLI-kbe járó mage, aki fire spec lenne. Aki nem jár HLI-be, az meg azért nem talentel fire-re, mert PvP szituációkban elég gyakran fut össze olyanokkal, akik 100+ fire resisttel rendelkeznek.

Valaris - lvl70 UD Mage, Arathor
http://ctprofiles.net/1679366
szepi79
Consortium Agent
szepi79
1804 hozzászólás
Val*is wrote:
ace wrote:
A resist pontosan le van írva a wow.com oldalon.

Nos, a bináris resist nem egészen úgy van, ahogy írod. A bináris resist annyit tesz, hogy vagy resisteli az illető a sebzést, vagy nem. Azaz a resist vagy 0, vagy 100%.

A fire/shadow/stb esetén a resist mértéke lehet 25, 50, 75, vagy 100%

A kevesebb resist pedig eléggé meg tudja dobni a sebzést, ezt tegyük hozzá. Ha nem így lenne, akkor a magek nem sírtak volna folyamatosan, ha nem volt rajt véletlenül valamelyik mobon a coe.

Olvasd el még1x, hogy mit írtam és rá fogsz jönni, hogy a binárisról pont ugyanezt írtam, amit te. Arról nem tehetek, hogy nem érted meg, ha máshogy van megfogalmazva. :)

A fire/shadow/stb. esetén nem 25/50/75 lehet, hanem a mob/player fire res pontjai alapján számolódik (azaz lehet 23%, 42%, stb.).

Mindezt egy GM elég szépen leírta US fórumon, csak nem tudom kikeresni, mert nem megy a fórum jelenleg.

ha ez igaz, ahogy írtad, akkor ez elég hülyén és warlockcentrikusan volt megoldva....

Val*is
Gnomeregan Exile
Val*is
203 hozzászólás
ace wrote:
A resist pontosan le van írva a wow.com oldalon.

Nos, a bináris resist nem egészen úgy van, ahogy írod. A bináris resist annyit tesz, hogy vagy resisteli az illető a sebzést, vagy nem. Azaz a resist vagy 0, vagy 100%.

A fire/shadow/stb esetén a resist mértéke lehet 25, 50, 75, vagy 100%

A kevesebb resist pedig eléggé meg tudja dobni a sebzést, ezt tegyük hozzá. Ha nem így lenne, akkor a magek nem sírtak volna folyamatosan, ha nem volt rajt véletlenül valamelyik mobon a coe.

Olvasd el még1x, hogy mit írtam és rá fogsz jönni, hogy a binárisról pont ugyanezt írtam, amit te. Arról nem tehetek, hogy nem érted meg, ha máshogy van megfogalmazva. :)

A fire/shadow/stb. esetén nem 25/50/75 lehet, hanem a mob/player fire res pontjai alapján számolódik (azaz lehet 23%, 42%, stb.).

Mindezt egy GM elég szépen leírta US fórumon, csak nem tudom kikeresni, mert nem megy a fórum jelenleg.

Valaris - lvl70 UD Mage, Arathor
http://ctprofiles.net/1679366
ace
Gnomeregan Exile
ace
165 hozzászólás

A resist pontosan le van írva a wow.com oldalon.

Nos, a bináris resist nem egészen úgy van, ahogy írod. A bináris resist annyit tesz, hogy vagy resisteli az illető a sebzést, vagy nem. Azaz a resist vagy 0, vagy 100%.

A fire/shadow/stb esetén a resist mértéke lehet 25, 50, 75, vagy 100%

A kevesebb resist pedig eléggé meg tudja dobni a sebzést, ezt tegyük hozzá. Ha nem így lenne, akkor a magek nem sírtak volna folyamatosan, ha nem volt rajt véletlenül valamelyik mobon a coe.


Val*is
Gnomeregan Exile
Val*is
203 hozzászólás
szepi79 wrote:

mit értesz bináris resist alatt? azt, hogy vagy resistelik, vagy nem? vagy mit?

Pontosan.
Az olyan spellek, amik valamilyen járulékos sebzést is adhatnak (tipikusan fire spellek ilyenek) részlegesen resistelhetőek. Pl ha van 20% resistet érő fire res pontod, akkor 20%-kal kissebbet sebzést fogsz bekapni a fireballtól. Ha a resist negatív, akkor jön a vul. bonus. Van egy alap esélyed a fire spellek teljes elkerülésére, ez kb 3-4% és nem változik.

Frost/arcane spellek esetén viszont a 20%-nyi resistet érő pontod azt eredményezi, hogy 20%-kal megnő annak az esélye, hogy teljesen resisteld a spellt, azaz kb 23-24% lesz. Ezért nincs vul. bonusz frost/arcane spellekre, mivel hiába megy 0 alá a resist, az csak azt erezményezi, hogy nem fog a mob semmit resistelni.

Valaris - lvl70 UD Mage, Arathor
http://ctprofiles.net/1679366
szepi79
Consortium Agent
szepi79
1804 hozzászólás
Val*is wrote:
szepi79 wrote:
de ettől függetlenül a negatív rez nekik is adott +dmgt, csak nem shadow vulnerability, hanem acrance/forst/fire vulnerablility néven volt megtalálható...

Mageként itt szólok bele. Frostra és arcane-ra semmit nem adott, mivel ezek bináris resisttel rendelkeznek, ergo a resist csökkenése csak annyit jelentett, hogy esetleg kevesebbszer volt resist. Vulnerability bonus csak fire esetén lett volna lehetséges, de fireballal ritkán lövöldöz az ember MC-ben.

mit értesz bináris resist alatt? azt, hogy vagy resistelik, vagy nem? vagy mit?

Val*is
Gnomeregan Exile
Val*is
203 hozzászólás
szepi79 wrote:
de ettől függetlenül a negatív rez nekik is adott +dmgt, csak nem shadow vulnerability, hanem acrance/forst/fire vulnerablility néven volt megtalálható...

Mageként itt szólok bele. Frostra és arcane-ra semmit nem adott, mivel ezek bináris resisttel rendelkeznek, ergo a resist csökkenése csak annyit jelentett, hogy esetleg kevesebbszer volt resist. Vulnerability bonus csak fire esetén lett volna lehetséges, de fireballal ritkán lövöldöz az ember MC-ben.

Valaris - lvl70 UD Mage, Arathor
http://ctprofiles.net/1679366
szepi79
Consortium Agent
szepi79
1804 hozzászólás
ace wrote:
+1 CoE eddig csak a rest csökkentette, most már +10% dmg-t is ad, szóval a mágusoknak jobb lett. Ha meg téged 1.9 előtt túlsebeztek a mágusok (hasonló cuccban, nem számítva pl a garr fightot, ahol a lockok nem osztanak dmg-t) akkor te vagy szar lock, vagy szar volt a talentbuilded mc-re.

de ettől függetlenül a negatív rez nekik is adott +dmgt, csak nem shadow vulnerability, hanem acrance/forst/fire vulnerablility néven volt megtalálható...

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu