FECTS Black Temple Guard 3287 hozzászólás |
Nem tudom, hogy mennyire hivatalos, de nekem annak tűnik: Soul Shard Bags Warlocks A legsúlyosabb a coe/cos nerf. A lényeg, hogy ezentúl nem okoznak negatív rest, cserében a rank 2-es szintűek 5% +dmg-t adnak a sebzéshez. |
Black Temple Guard 3287 hozzászólás
Csak annyit mondanék, hogy pally (na jó és a holy priest, de őket szeretjük) holy spelljeire nincs res gear...
Consortium Agent 1804 hozzászólás
ja, mondjuk az igaz, hogy fire rest a legkönnyebb összeszedni... én felhunter nélkül simán összekaparok 70et, felhunterrel meg ugye 130...
Gnomeregan Exile 203 hozzászólás
Azért jött be 1.9-ben, hogy frost spellekre is ad 10% plusszt a CoE. Fire spellekre eddig is nagyon ütős volt, de nincs HLI-kbe járó mage, aki fire spec lenne. Aki nem jár HLI-be, az meg azért nem talentel fire-re, mert PvP szituációkban elég gyakran fut össze olyanokkal, akik 100+ fire resisttel rendelkeznek.
http://ctprofiles.net/1679366
Consortium Agent 1804 hozzászólás
ha ez igaz, ahogy írtad, akkor ez elég hülyén és warlockcentrikusan volt megoldva....
Gnomeregan Exile 203 hozzászólás
Olvasd el még1x, hogy mit írtam és rá fogsz jönni, hogy a binárisról pont ugyanezt írtam, amit te. Arról nem tehetek, hogy nem érted meg, ha máshogy van megfogalmazva. :)
A fire/shadow/stb. esetén nem 25/50/75 lehet, hanem a mob/player fire res pontjai alapján számolódik (azaz lehet 23%, 42%, stb.).
Mindezt egy GM elég szépen leírta US fórumon, csak nem tudom kikeresni, mert nem megy a fórum jelenleg.
http://ctprofiles.net/1679366
Gnomeregan Exile 165 hozzászólás
A resist pontosan le van írva a wow.com oldalon.
Nos, a bináris resist nem egészen úgy van, ahogy írod. A bináris resist annyit tesz, hogy vagy resisteli az illető a sebzést, vagy nem. Azaz a resist vagy 0, vagy 100%.
A fire/shadow/stb esetén a resist mértéke lehet 25, 50, 75, vagy 100%
A kevesebb resist pedig eléggé meg tudja dobni a sebzést, ezt tegyük hozzá. Ha nem így lenne, akkor a magek nem sírtak volna folyamatosan, ha nem volt rajt véletlenül valamelyik mobon a coe.
Gnomeregan Exile 203 hozzászólás
Pontosan.
Az olyan spellek, amik valamilyen járulékos sebzést is adhatnak (tipikusan fire spellek ilyenek) részlegesen resistelhetőek. Pl ha van 20% resistet érő fire res pontod, akkor 20%-kal kissebbet sebzést fogsz bekapni a fireballtól. Ha a resist negatív, akkor jön a vul. bonus. Van egy alap esélyed a fire spellek teljes elkerülésére, ez kb 3-4% és nem változik.
Frost/arcane spellek esetén viszont a 20%-nyi resistet érő pontod azt eredményezi, hogy 20%-kal megnő annak az esélye, hogy teljesen resisteld a spellt, azaz kb 23-24% lesz. Ezért nincs vul. bonusz frost/arcane spellekre, mivel hiába megy 0 alá a resist, az csak azt erezményezi, hogy nem fog a mob semmit resistelni.
http://ctprofiles.net/1679366
Consortium Agent 1804 hozzászólás
mit értesz bináris resist alatt? azt, hogy vagy resistelik, vagy nem? vagy mit?
Gnomeregan Exile 203 hozzászólás
Mageként itt szólok bele. Frostra és arcane-ra semmit nem adott, mivel ezek bináris resisttel rendelkeznek, ergo a resist csökkenése csak annyit jelentett, hogy esetleg kevesebbszer volt resist. Vulnerability bonus csak fire esetén lett volna lehetséges, de fireballal ritkán lövöldöz az ember MC-ben.
http://ctprofiles.net/1679366
Consortium Agent 1804 hozzászólás
de ettől függetlenül a negatív rez nekik is adott +dmgt, csak nem shadow vulnerability, hanem acrance/forst/fire vulnerablility néven volt megtalálható...