KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 600 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 667 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 669 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 669 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 669 napja

Chio Season 6 előkészületek, változások
Chio - 3768 napja
16

A hatodik aréna szezon közeledtével Bornakk ismertette velünk a következő aréna szezont érintő változtatásokat.

Minden csapat az eddigi 1500-as kezdő rating helyett 0-ról fog indulni. Ezáltal az itemeken is változnak a rating követelmények, így a mostani Deadly itemek 1250-es ratingtől, az új Furious itemek 1400-as ratingtől lesznek kiválthatóak. Az itemek új áráról a bejegyzés végén olvashattok.
Bővül az arénák végén felugró eredménytábla is, ám csak annyiban, hogy ezentúl az ellenfél átlag ratingjét is látni fogjuk (szerk.: gondolom ez a nemrég bevezetett rejtett aréna rating lesz). 1500 rating alatti csapatok annyi ratinget fognak nyerni, mintha 1500 ratingű ellenféllel harcoltak volna (ugyanitt megjegyezném, hogy a vesztes csapat várhatóan az ellenfél épp aktuális ratingje alapján kap minusz ratinget).
Ez az átdolgozott ratingrendszer állítólag könnyebb előrejutást és gearelődést fog biztosítani a casual PvP-sek számára is.

Az S5 végének időpontjáról, illetve az S6 kezdetéről nem esett szó.

 

Personal rating nélkül kiváltható itemek:
Hateful Gloves
Hateful Legs
Hateful Chest
Hateful Helm
Hateful Shoulders
Hateful Ring
Hateful Trinket
Deadly Bracer
Deadly Belt
Deadly Boots
Deadly Neck
Deadly Ring
Deadly Cape
Deadly Trinket

Personal ratinghez kötött itemek:
1250+: Deadly Relics/Idols/Librams/Totems
1300+: Deadly Gloves
1350+: Deadly Legs
1400+: Deadly Chest
1450+: Deadly Helm
1500+: Deadly Shoulders

1400+: Furious Bracer (honor)
1450+: Furious Belt (honor)
1500+: Furious Boots (honor)
1550+: Furious Neck (honor)
1600+: Furious Gloves
1650+: Furious Ring (honor)
1700+: Furious Legs
1750+: Furious Chest
1800+: Furious Trinket (honor)
1850+: Furious Weapon
1900+: Furious Helm
1950+: Furious Wands/Relics/etc
2000+: Furious Cloak (honor)
2050+: Furious Shoulders
2200+: 2nd Tier Furious Weapon
2300+: Furious Tabard

#16 | Raadon válasza #15
Akkor a pvp setbonuszok több resit adjanak. ha mondjuk 6 vagy 8 gladiator cuccod van, ad +300 resit. ezzel már nehezebben kezdenének a pvesek.
Ezzel az a probléma, hogy előbb-utóbb odáig jutnánk, hogy a PvP szetteken nem lenne más stat, csak resilience; az iLvl behatárolja, mennyi stat kerülhet egy-egy itemre, és nem lehet állandóan, nyakló nélkül növelni az iLvl-t sem.
#14 | Raadon válasza #13
nem kellene kitiltani a pve geart arénából, csak az aréna setekre még több resilencet tenni, így egy gyengébb pvp gearban lévő palyer is leverne 1 top pve-st (mint ahogy volt a BCben) és nem próbálkoznának a pvesek arénában.
Lehetne 1v1-re balanszolni, csak nem akarnak. A paladinokat nem felerősíteni kell 1v1-re, hanem lenerfelni, ahogyan a rogue-okat, dk-kat és druidokat is.
A pvp ballance jelenlegi legnagyobb problémája, hogy a pvp kűzdelmek - néhány bg-t leszámítva - 1v1 kűzdelmekről szólnak. Azaz hiába balanszolsz egy karaktert 3v3-ra, az nem állapot, hogy ha x classot játszol, akkor csak hármasával járjál farmolni meg dailyzni, mert amúgy totál esélytelen vagy 1v1-ben akármilyen másik class ellen.
Ha pedig az arena e-sporttá válik, akkor pl. az arena rating-ért szerezhető gearnek csak az arenában szabadna működnie, míg a top pve geareket ki kellene tiltani az arenakból. Akkor ugyanis valóban elválna az arena a wow többi részétől. Addig azonban, amíg a class ballanszba a csak ratingért kapható gear statjait is beleszámolják (értsd: minden cloth-os panaszra az az első válasz, hogy szerezz 1k resilience-t), addig az arena lesz a fő szempontja a class ballansznak.
Ahogy szó volt róla, az arénát a Blizzard e-sportnak szánja, és cseppet sem érdekli őket, ha nem arénázik mindenki - ahogy sakkozni sem sakkozik az, akinek nincs kellő taktikai érzéke Smiling
Szorakoztatóvá kell tenni az arénát. Miért nem az jelenleg? mert teljestmény kényszer van,

BG azért jobb mivel 10 játékos van minimum,  jobban kiegyenlítődik mind a klassz mind a gear mind a skill  különbség. Két pug között általában nincs  nagy difefrencia. Így az egyszerű játékos számára jelenthet sikeréléményt , illeve ha veszít akkor sincs semmi jelentősége, majd a következő jobban megy. Ezzel teljesen ellentétes az aréna jelenleg: ha nyersz alig kapsz pontot ha vesztesz akkor sokat vesztesz, állandó kényszerben vagy hogy le kell verned a másikat, tetejébe 2v2-3v3 ban nincs semmi féle balansz jelenleg 3-4 osztály uralja a mezőnyt, Skillesebb, gearesebb játékosokkal találkozol, itt nem lesz hogy friss 70-est 2 sec alatt elgyepálsz  Szóval az aréna minimalis sikerélmény egy átlagos játékos számára. Persze ha nem fog játszani mert nem megy be szétveretni magát.

Mi a megoldás? Mint S1-ben eltörölni a rating követelményt, aki komolyan veszi az arénát gyorsan aki meg hobbi szinten az lassan szedi ki a cuccot.
Amugy is jelenleg 3 helyről ki lehet szednia  rezis geart minek akkor ratinghoz kötni?
#10 | Raadon válasza #8
1v1re nem lehet balanceolni. A blizz csak a 3v3al foglalkozik.
pl hogy tudnál 1 paladint balanceloni, akinek 3-4 supportja is van azzal a rogueval akinek csak egoista skilljei vannak.
Ha a paladint felerősitik 1v1re, ehhez hozzájönnek a group supportjai is, akkor meg az 5v5 borulna.

vagy: a warrior 1v1ben gyengébb, de 3v3ban a korlátlan rage miatt kifogyhatatlan dps, és 1 kis heal-lel már pont balanceolt dps.
Ha 1v1re felerősitik, akkor 3v3ban túl erős lenne a heal támogatással.
Ezek csak elnagyolt példák voltak, és az én elképzelésem.
#9 | mani válasza #7
Kétgombos rugó, te lehet annyival játszanád, nyugodtan ki lehet próbálni.
#8 | kpbendi válasza #7
Az AFK-zás lényege, hogy automatizált. Elmész kajálni és kapod a honort. Ha meg vesztetek, minimum kapsz egy mark-ot, amit később honorra váltasz.
Az embereket amúgy nem lehet automatikusan kidobni riportolás alapján, mert rosszindulatból is riportolhatnak. (Engem is riportoltak már jogtalanul, amikor a seggfej gyereknek - mint bg leader - szóltam, hogy ne középen gankeljen, hanem segítsen a zászlóvivőnek.)
Arra kellene amúgy rájönnie végre a Blizzardnak, hogy hiába kenegetik, akkor is az 1v1 ballanszolás oldaná meg a pvp problémákat. Unalmas lesz tőle a pvp? Lehet. Most egyes klasszoknak frusztráló ÉS unalmas, másoknak csak unalmas.
#7 | Mykee válasza #5
Raadon a teljesítményhez kötni sem jo,(  amugy most is teljesitményhez van kötve eléggé ) mert akkor senki sem fog AB-n zászlot védeni, vagy Eye ba senki nem marad a tornoyknál , WSG-n mindenki középen fog genkelni Sad
Tehát ez nem jo megoldás. Amugy már most is eléggé ez megy mivel HK után járnak a pontok, így AFK-zással már csak nagyon kevés pontra tehetsz szert, és ha csak nyertek. Ha vesztetek és nem öltél meg senkit a meccs alatt 0 pontot kapsz.Hiába voltál bennt az elejétől.
Tullihegte a blizzard ezt az egészet. Megint olyanról irogatnak aminek semmi köze a valós porblémához. Ha lenne balance, a riportolt AFK embereket pedig egyből kidobná bg-ről nem csak jelet kapnának simán mehetne, és jó lenne a bg. Pár gyengébb embert elbírnak azok akik jobban tudnak játszani. Viszont most tökmind1 milyen jo vagy, pillanatok alatt lehalsz. Nem lehet segiteni, nem lehet taktikázni és a skilljeimből 2őt tudok elnyomni utánna szevasz. Minek adtak akkor ennyi gombot? Legyen 2 db mint a mage-nek, feral druidnak, meg a rugo-nak azt jolvan.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu