KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2313 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2381 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2383 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2383 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2383 napja

Wolverine Maradnak a lőszerek
Wolverine - 5524 napja
27
 Noha a korábban kiszivárgott 3.1-es patchnote szerint eltávolítják a golyókat/nyilakat a játékból, Ancilorn (friss EU blue!) ma nyilvánvalóvá tette, hogy ez nincs így. Az ammo pouch/quiver valóban szükségtelen lesz a patch után, de a lőszerek megmaradnak, noha a stackméret drasztikusan meg fog nőni - így egyetlen slotnyi hely elég lesz, és egy új táska kerülhet az eddigi lőszertartó helyére. A haste bónuszt nem veszik el a hunterektől, más formában kerül beépítésre a játékmechanizmusba.
Az eredetileg tervezett teljes eltávolítás is meg fog majd valósulni, de Ancilorn szerint a változtatás nem készült volna el a 3.1 kibocsátásnak idejére, így ez az öszvérmegoldás segít majd a hunterek táskagondjain.

(forrás: WoW Insider)

Ja, ugye azt senki nem felejtette el, hogy holnap jön a 3.0.9-es patch? Aki nem szeretne a Blizzard Downloaderrel tökölni reggel, az innen letöltheti a patchet.
Szerintem egyesek itt óriási tévedésben vannak a Roleplay értelmezésével kapcsolatban.. A szerepjáték nem a technikától szerepjáték, hanem a játékosoktól. A WoW ad egy világot, és egy szabályrendszert. Szerintem mindkettő igen bőségesen és szépen kidolgozott. A többi csak rajtad, játékoson múlik. Aki egyszer az életben legalább tartott a kezében egy MAGUS-t, az nem mond ilyen baromságokat, mint alant páran.
Én több mint 3 éve vagyok hunter. 70-es szintig semmi bajom nem volt a lőszerekkel. Jó, néha elfogyott, anyáztam egyet, ez van, én hülye.
Azóta meg pláne nincs semmi bajom, noha heti 2-3 raidre elmegyek, mivel okosan még 70en áttértem Engineeringre.
A LW sose tetszett igazán. 70-ig szinte csak Shamanoknak csinált Mailt. És egyébként is ha raidelsz akkor az LW-s cuccokat valószinűleg le fogod cserélni jobbakra. Szvsz Hunternek egyértelműen engineering kell, bár lehet elfogult vagyok mert mindigis imádtam.
Én nem örülök neki hogy teljesen el fogják törölni a töltényt/nyilvesszőt. Az a minusz egy táska sose zavart, egyszerűen megszoktam. Sőt én már ott tartok hogy a maradék 4 táskából 2 tele van minden féle vacakkal úgyhogy össz van 2 táskám ami 34 slot (Backpack+egy 18 slotos), és tök jól megvagyok.
#25 | TCs válasza #18
Csak a tisztanlatas vegett. Ahhoz, hogy a maximumot kihozd a karibol nem mehetsz oda raidre Frosbite Bullets-el, hanem igencsak meg kell venni valahol a Mamutlyukaszto golyot, ami nem ocso moka, ha nincs banyasz karid.
Egy stack Saronite 50g egy stack Kobalt 40g. 3 Stackbol jon ki 10 doboz skulo. Ez 20000 loszer. Szal nem a 20 ezustos szarról beszelek, amit megveszel dalaranba, mert farmolni az marhajo, de raidre... hat...bullshit.

Ideális esetről, meg átlagról van szó. Smiling Raidelni kemény biznisz. Laughing out loud
#23 | vizoo válasza #19
Tegnap este ~150 symbolt használtam el Sartha3D tryokon. Az 1,5 stack Sticking out tongue
Van egy lvl ~50-es hunterem. Én örülök, hoyg jobban fog stackelni a lőszer, azt sajnálni fogom kicsit, hogy később el is tűnik, de ezért ereimet nem fogom felvágni azzal a felkiáltással, hogy szar a blizzard, elcseszte a kieget is (mondjuk kiváncsi lennék, hogy a kiegben mi lett elcseszve Holyhead szerint, de ez nem ide tartozó téma. Viszont szívesen megbeszélhetjük a dühöngőben például Smiling )
Látom sokszor felmerült az "RP szempont". Nem tudom, mit szólna egy warrior, ha "RP szempontból" helyesebben negyed óráig/20percig tartana, amíg lecseréli magán a lemezvértet, nem pedig out-of-combat 1 gombnyomásra addonnal. Na és persze egy lemez mellvért mondjuk elfoglalna a táskában 30 helyet (míg ugye egy poti egy hely mondjuk. Ó el is felejtettem mondani, milyen stackelés?? Az nem RP-s, ugyanmár... hogy foglalhat ugyanannyi helyet 1 vessző, meg 250 is? Laughing out loud), és megterhelne, lassítva a mozgási sebességedet és a támadásokat is.

A roleplay számítógépeken legtöbbször kimerül az "xp-t kapsz, és fejlődik ettől a karaktered szintje, nőnek a statjaid, de jó" játékmenetben. Az, hogy elenyésző mennyiségben van ellenpélda (akár a roleplay realmokat nézem (ahol mellesleg a játékosoknak csak egy -általában kisebb- része rp-zik, és semmi extra roleplay feature nincs emellé beépítve a normál realmokhoz képest...), akár 1-2 olyan játékot, ahol ezen kissé túl tudtak lépni), még nem jelenti azt, hogy bármelyik RPG-nek titulált játékban a "valódi" roleplayen lenne a hangsúly. dungeon-xp-treasure

Tényleg, amúgy az, hogy 1 darab item jelképezi a lőszert a táskákban (ami egy _játéktechnikai_ könnyítés), hol akadályoz meg bárkit, hogy a saját maga által kitalált karaktert alakítsa? Az első bekezdésben tárgyalt, nem éppen RP-s játéktechnikai elemek nem zavarják? Smiling Vagy hogy druidaként halomra gyilkolok akárhány állatot (skinner vagyok, ez van Laughing out loud), sőt, a classtrainer előtt állva moonfire-ezhetem a crittereket Moongladeben mindenféle következmény nélkül, az RP-s? Vagy az instance-rendszer? (ami szintén játéktechnikai elem, nem lett volna kötelező megcsinálni!) Vagy a resetre újra előbukkanó névtelen mobok, sőt, újra felbukkanó főgonoszok (aka bossok)...
Akkor minek érvelsz vele? Ha szerinted sem jó érv, akkor hagyd.

Eds. ott írtam rögtön a második sorban, hogy szerintem sem valósul meg az RP részből csak alig valami.
Javíts ki, ha tévednék, de a pala kb 2 stack reagenssel elvan egy hétig, gondolom nagyjából ugyanez igaz a többiekre is. És ugye a pala tud anélkül is játszani?
Mert ha a hunternek elfogy a vessző, lehúzhatja a rolót. Úgyhogy totál felesleges összehasonlítgatni.
Az meg, hogy a nevében van az RP... Rossz érvelés. Szinte semmi RP elem nincs benne, mész és ölsz. (Ennyi erővel a lódarázs ló, mert a nevében benne van.)
És felesleges ennyire támadó hangnemben írni. Hidd el, másnak is megvan a véleménye, de ettől még nem esik neked. Smiling
Elméletileg az MMORPG-ben benne van ugye, hogy RolePlayin'. Tehát szerepjáték. Az más kérdés, hogy ezt a Blizz szinte alig valósította meg a játékban, de könyörgöm, ha már hunter, hát legyen már lőszere-nyílvesszeje. Szóval ezt is kivenni, hááát megmondom őszintén szerintem f...ság.
Akinek meg a quiver vagy ammo pouch mellet a többi táskában nincs helye az vessen magára. 4 éve játszom hunterrel és ez még a 16 slotos táskák idejében sem volt probléma. És a lőszervétel miatt meg ne sírjon senki. A magenak venni kell portálkövet,a palának symbolt, a druidnak makkot....stb. És igen segít rajta a Glyph. Persze a helyét lehet más glyphet betenni akkor meg marad a vásárlás, és akkor mi van?? Aki ezt nem bírja ki,ne játsszon hunterrel.Én személy szerint sajnálom, hogy ezt is kiveszik a játékból. Inkább tettek volna bele egy íj-nyilvessző készítő szakmát.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu