Néhány apróság, amiről még nem írtunk:
- a korában Death Knightoknak szánt kétkezes tankfegyverek
mégsem kerülnek be a játékba, a death knightok valamilyen egyéb megoldással kapnak javítást a tankitemizáció hibáira (új sigil, új tank rune) - viszont Ghostcrawler szerint a DK mindig is arra volt kitalálva, hogy dps fegyverrel tankoljon;
- ehhez kapcsolódik, hogy a 75 staminát adó
Titanguard enchant sem lesz ebben a fomában elérhető a szervereken - szintén
GC szerint túl imba lenne, és nem akarnak egy minden egyéb későbbi enchantnál jobb cuccot beletenni a játékba, így még dolgoznak azon, hogy mi is legyen helyette;
- az utolsó hírecske a reput gyűjtőknek jó hír: a 3.0.8-tól
eltörlik azt a korlátozást, hogy a szürke mobok csak 20%-nyi reput adnak haláluk esetén; így a Cenarion Circle, Timbermaw Hold vagy Argent Dawn reput farmolók megrohanhatják Silithust, Stratholme-ot, Felwoodot a patch után a repus achievementek eléréséért.
eds, azért tartják imbának, mert ha most adnak +75 staminát, akkor az evolúció következő lépcsőfokán még többet kellene. Ráadásul "melee weapon" volt a megkötés, vagyis pl. egy PvP-ző dual wield karakter feltetethetett volna kettőt, az plusz 1500 HP... (a kétkezesekre korlátozás a warriorokkal és a palákkal lenne kiszúrás, mert ők egykezessel tankolnak)
Na mind1.
Ez a repus jó hír.
Az enchantok kapcsán én amit sajnálok/irigyelek lockal, hogy Warriornak/Palának/Shamynak/Rugonak/Hunternek van valami "off" weaponra enchant shieldre van, gunra/bowra van, thrownra van stb.
A többi casternek pl miért nincs wandra vagy off handre nem azt mondom, hogy most anyira le vagyunk maradva ezzel az "enchant hiányal", Lock/Mage/Priest/Druid de tetszene valami all stat, vagy crit rate vagy valami na....