Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries. wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu |
u.i a top guildekben már mindenki 80-as epic-ekben rohangál, ha most kiadnának még1 patch-et már utólsem éred őket ,
a kis józan embernek idő kell, farmol, HC-zik stb lassan de lesz gearje
tudom magamról is , ha nem farmolok és nemszerzek 3-4K goldot akkor a HC-knak csak az ajtaját nézem :S
Valószínűleg a Blizzardnak pontosabb információ vannak a játékosok meghatározó többségének szokásairól, mint mondjuk egy rinyáló hc-nak, tehát valószínűleg a játékot is a többség igényeihez igazították.
Arról már nem is beszélve, hogy ha az ember fejlesztő a Blizzardnál és hónapokig egy insta megalkotásán dolgozik a kollégáival, valószínűleg nem az a vágya, hogy mondjuk 100 előfizetőből pont az az egy tapasztalja meg a munkáját , aki napi 8 órában "főállásban" wowozik...
Amúgy pedig reménykedhetünk benne, hogy a további patch-ekkel majd nehezebb insták jönnek majd.
A hamar végigjátszható content amúgy nem tenné unalmassá a játékot, ha nem cseszték volna el a pvp rendszert a durva unballance-al, mert most kb. arról szól egy bg, hogy a pala-k meg néhány dk levadásszák azt a néhány más kasztba tartozó játékost, aki hülye fejjel bemerészkedett.
A hírhez: szerintem ez megint csak olyan mint a "haldoklik a WoW" meg hasonló felhangok. Tisztán emlékszem hogy BC első napján is volt 70-es. Mivel ez a második kiegészítő, az embereknek még nagyobb gyakorlatuk lehet a 10 újabb szint minél gyorsabb felhúzásában. Plusz valamelyik nap láttam egy képet ahol egy guild Gruul holtteste előtt áll screenshothoz, legtöbbjükön Naxxramas gearrel. Vicces, mindig is tudtam hogy az átlagembereknek rossz a memóriája, de hogy a legtöbb WoWos elfelejtette hogy mi volt 22 hónapja és bedől ezeknek a véleményeknek az vicces. A content meg azért lett kipucolva mert most sokkal kevésbé van megnehezítve egy-egy raid "megnyitása" (emlékezzünk a Kara küldetésekre, vagy hogy BT-hez kellett Vashj meg Kael'thas kill, azokhoz meg Gruul és Magtheridon). Jönnek majd még a content patch-ek.
Nem a játékosok egy ezrelékét kell nézni, majd ha annyi 80-as lesz már ahány hetvenes volt nov. 12.-én, és abból a fele leölte már az összes mostani raidbosst, akkor beszélhetünk újra a dologról.
Jah, meg szerintem nem kell mindenbe csak az üzletet látni. Az egy dolog hogy üzleti szempontból is jó. Na de a HC raiderek a játékosok igen kis százalékát teszik ki. Hogy úgy mondjam ők a kissebbség. És a wowot eddig nem lehetett easy, normal vagy hard fokozatban játszani. Aki a BCben nem kockult, be se lépett Illidan termébe. És Sunwell is összetört pár klánt. Most újra itt az esély hogy megtanuljunk játszani. Mindent összevetve örülök a kiegnek és élek mint hal a vízben
Arathoron sem egy nap alatt lett első ... a ... szvsz nem volt azért olyan sok emberke aki ezt teljesítette (ha nem lenne bétateszt, akkor azért lasabb lenne az ütem:)
Különben is nincs elég instaszerver, hogy rohaggyanak meg:)
u.i. irták hogy naxx könnyű lesz.
Értelemszerűen sikerélményt akarnak adni, hogy minél többen játsszanak =bevétel.
csak ezt egy csomóan nem fogják fel?
ha kell, be tudnak keményíteni, lásd Muru, amit akárhogyis nézünk de legalább 4 hónapon át szopott rajta a banda. A globális nerf után, meg mindenkinek megugrott a processe:) Szóval csak az ne legyen, hogy a blizznél felhúzza valaki magát, és ... (majd megy a sírás, hogy a tavaszi kieg milyen nehéz)
Meg kell érteni, nem a HC gamerek termelik ki a pénz java részét, hanem az átlag játékos. Nekik meg sikerélmény kell, hiszen ezért fizetnek.