KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2344 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2411 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2414 napja

Wolverine 3.0.3-as PTR patch note
Wolverine - 5667 napja
11
 A Blizzard fellőtte a 3.0.3-as patchet a PTR-re, benne pár fontos változtatással, némi bugfixszel, trainertől tanulható paladin/warlock epic mounttal, ingyenes druida retalenttel és persze a paladinnerffel... Wall of text jön, felkészülni - az eredeti patch note itt olvasható.

World of Warcraft PTR Patch 3.0.3

Általános

- a Hallowed Be thy Name metaachievementnek már nem követelménye az A Mask For All Occasions achievement
- Replenishment: mostantól lvl50 alatti játékosokra is hat

Racial

- Blood Fury: mostantól nem okoz global cooldownt
- Shadowmeld: a cooldown mostantól a megtörése helyett az alkalmazásának a kezdetétől számolódik

Druid

- a druidák talentpontjait resetelik, mindenki ingyen újratalentelhet
- a Swift Flight Form trainertől tanulható lvl71-en, ha már megtanultad a Flight Formot és megszerezted a 300-as riding skillt
- Bash: a megszakítás effektus stun-immunis ellenfelekre is hat
- Berserk: mostantól törli a Mangle (Bear) cooldownját
- a Balance ágon az Earth and Moon és a Moonfury talentek 5-ről 3 pontosra csökkentek; a kimaxolt talentek hatása azonos a korábbival
- Eclipse: a buff hossza 15 másodpercre nőtt, a hatása a kétszerese lett, a cooldown 40 másodpercre nőtt
- Growl: a cooldown 8 másodpercre csökkent
- Insect Swarm: a tooltip megváltozott, így már egyértelmű, hogy a spellhitet nem befolyásolja
- Nature's Swiftness: már nem okozhat Omen of Clarity procot
- Omen of Clarity: a zónaváltáskor nyert Honorless Target buff nem okozhatja a proccolását
- Survival Instincts: már nem okoz global cooldownt
- Swiftmend: a jövőben hat rá a Genesis talent

Hunter

- Aimed Shot: mostantól hat rá a Barrage és az Imp. Barrage talent
- Animal Handler: mostantól a pet expertise-át növeli 5/10-zel (korábban a pet hitchance-ét is növelte)
- az Aspectek a jövőben egy közös 1 másodperces cooldownon vannak, és nincs kezdeti cooldownjuk
- Aspect of the Dragonhawk: új Aspect, tanulható lvl75-ön és lvl 80-on, egyesíti az Aspect of the Monkey-t és az Aspect of the Hawkot
- Aspect of the Monkey: a bónusz dodge chance 8%-ról 18%-ra nőtt
- Aspect of the Viper: a támadásonkénti manaregeneráció 50%-kal csökkent, viszont mostantól 4%-nyi manát regenerál 3 másodpercenként; emellett a támadásonkénti manaregen melee támadások esetében is működik
- Disengage: a jövőben sikertelen lesz, ha a hunter rootolva van, és nem okoz global cooldownt; a manaköltség a base mana 14%-áról 5%-ra csökkent
- Hunter vs. Wild: a jövőben az attack power bónusz a petekre is érvényes; emellett a bónusz AP-t helyesen számolja a hunteren levő gear alapján
- Imp. Aspect of the Hawk: a jövőben nem okoz helytelen manaköltség értékeket a Rapid Recuperation és az Imp. Steady Shot talentekkel
- Thrill of the Hunt: mostantól a talent által okozott mananyereség az Explosive Shot használata esetén a normál nyereség 1/3-a critenként (viszont 3 crit esély van lövésenként)
- T.N.T.: az Explosive Shot mostantól csak az első lövésre aktiválhatja a talentet
- Petek: a Rake (Cat) és a Scorpid Poison(Scorpid) sebzése minden ranknál csökkent; a Stampede (Rhino) knockbackjének hatása 10 yardra csökkent; a következő egzotikus támadások sebzése nőtt: Spirit Strike, Lava Breath, Froststorm Breath, Acid Spit, Stompede; a petek speciális támadásainak költsége 25-ről 20 focusra csökkent

Mage

- Arcane Potency: a crit sebzés bónusz egy később becsapódó spell castolásának végén felhasználódik, így a jövőben egy töltés nem adhat bónuszt két spellre is (pl. Fireball utáni Fireblast)
- Blast Wave: a jövőben nem kapja a tervezett crit bónusz dupláját a Combustionból
- Burnout: a jövőben Living Bomb crit esetén extra mennyiségű manát fog használni az eredeti tervnek megfelelően
- Deep Freeze: a jövőben elhasznál egy töltést a Fingers of Frostból
- Focus Magic: a jövőben helyesen működik, ha a talenttel egyaránt rendelkező mage-ek egymáson használják
- Frostfire Bolt: a jövőben a rank 2 változat periodikus sebzése is részesül a bónusz spellpowerből
- Living Bomb: a manaigény az Arcane Explosionnel azonos szintre csökken; a jövőben az utolsó robbanás nem okozza majd a caster felállását, ha épp ül/fekszik/eszik stb.; és a jövőben azonos célpontra több mage is tehet Living Bombot
- Master of Elements: a jövőben a Living Bombra is hat
- Molten Fury: a jövőben nem akadályozza meg, hogy az Ice Lance rank 2 és rank 3 spellek lefagyasztott célpontokra háromszoros sebzést mérjenek
- a következő spellek manaigénye csökkent: Fireball, Frostbolt, Frostfire Bolt, Arcane Blast, Arcane Missiles, Arcane Explosion
- Torment of the Weak: a jövőben rendben működik, ha a mage ismeri a Molten Furyt is

Paladin

- Art of War: a jövőben a judgementek, a Crusader Strike és a Divine Storm crit sebzése helyett a sebzésre hat kisebb mértékben
- Avenger's Shield: a jövőben 15 yard helyett 10-re veti vissza az ellenfelet
- a jövőben az epic mount a trainertől tanulható lvl61-en, ha a sima mount és a 150-es riding skill már ismert
- Blessing of Might: a rank 8 hatása megnőtt, nehogy a rövidebb ideig tartó Battle Shout felülírja a buffot (ugyanez igaz a Greater Blessing of Might rank 3-ra is)
- Blessing of Sanctuary: a jövőben nem lehet aktív ugyanazon a célponton a Blessing of Sanctuary és a Greater Blessing of Sanctuary egyszerre
- Crusade: a jövőben a sebzésbónusz nem kétszeresen adódik hozzá a crit ütésekhez
- Divine Plea: a jövőben a cast idejét nem gyorsítja a haste
- Divine Purpose: a jövőben a rank 1 tooltipjében is feltűnik, hogy eltávolíthatja a stunt is
- Enlightened Judgements: a jövőben 10/20 yard helyett 15/30 yarddal növeli meg a Judgementek hatótávját
- Eye for an Eye: a jövőben nem töri meg a CC hatásokat
- Hammer of Justice: a jövőben a spell megszakítás is átirányítódik, ha a stunt átirányítják; illetve a megszakítás stun-immunis ellenfelekre is hatni fog
- Hammer of the Righteous: a tooltip javításra került, így a helyes fegyver dps * 4 sebzésértéket fogja mutatni a háromszoros érték helyett
- Infusion of Light: a jövőben a Flash Lightra is hatni fog, így annak cat ideje nullára csökken és mozgás közben is használható lesz
- Judgementek: a jövőben a judgementek debuffja nem kerül fel a célpontra, ha a Judgement nem talál
- Judgements of the Pure: mostantól növeli a haste-et 3/6/9/12/15%-kal
- Repentance: a PvP -ben 6 másodpercig fog hatni
- Righteous Defense: a cooldown 15 másodpercről 8-ra csökkent
- Righteous Vengeance: a jövőben nem a judgementek és a Divine Storm crit sebzését növeli, hanem a Deep Woundshoz hasonló DoT sebzést okoz a célponton
- Seal of the Martyr: a hozzátartozó judgement sebzése a tooltipben hibásan szerepelt, mostantól a helyes érték lesz ott
- Sheath of Life: mostantól helyesen hat rá a Judgement of the Martyr, Command és Blood
- Shield of the Templar: mostantól a kapott sebzést is csökkenti 1/2/3%-kal

Priest

- Binding Heal: mostantól csak egy töltést használ el a Holy Concentrationből castonként
- Borrowed Time: a jövőben az instant spellek nem használnak el töltést belőle
- Devouring Plague: a bónusz koefficiens megnőtt, hogy egy szintre kerüljön a hasonló DoT spellekkel; ugyanakkor a rank 7, 8 és 9 alapsebzése csökkent, hogy ezt részben ellensúlyozza
- Divine Providence: mostantól a Prayer of Mending cooldownját is csökkenti 6/12/18/24/30%-kal; így 5/5 talenttel a Prayer of Mending cooldownja 10-ről 7 másodpercre csökken
- Divine Spirit: mostantól helyesen frissül zónaváltás és login/logout után (ugyanez igaz a Prayer of Spiritre is)
- Guardian Spirit: a jövőben egy célponton csak egy Guardian Spirit lehet aktív
- Healing Focus: a jövőben helyesen működik a Penance-szel
- Imp. Divine Spirit: a jövőben nem befolyásolja a Divine Spiritet, ha egy újratalentolásnál nem kerül rá pont
- Inner Focus: mostantól helyesen működik a Mind Flay, Mind Sear és Penance spellekkel
- Prayer of Spirit: a jövőben nem stackel a raidszintű spellpower biffokkal
- Shadowform: a jövőben a Shadowformban castolt Devouring Plague, Shadow Word: Pain és Vampiric Touch a priest az adott célpontra vonatkozó százalékos spell critjének megfelelő százalékban megnövelt sebzést okoz
- Shadow Word: Death: a priestre irányuló sebzés a jövőben nem irányítható át és nem verhető vissza
- Vampiric Touch: a spellpower koefficiens megkétszereződött, és a jövőben nem aktiválja a Replenishmentet, ha egy másik priest Mind Blastot castol

Rogue

- Combat Potency: a jövőben csak az auto attackkal működik, a Shivvel nem
- Fan of Knives: a jövőben target nélkül is castolható, a vizuális effektet fejlesztették és a jövőben a Find Weakness hatásából is helyesen profitál
- Killing Spree: mostantól a hatás időtartama alatt a rogue nem targetelhető; emellett nem fog halott célpontokat kiválasztani, és nem töri meg a közelben levők stealthét
- Riposte: a jövőben a disarm időtartamát csökkentő hatások nem csökkentik a riposte időtartamát
- Shadow Dance: a jövőben a képesség használatakor nem nő a következő képességek cooldownja: Sap, Garrotte, Ambush, Cheap Shot, Premeditation, Pickpocket és Disarm Trap

Shaman

- Flurry: mostantól aktiválódásakor a megfelelő számú töltést adja
- Imp. Fire Nova Totem: a Fire Nova Totem sebzését 10/20%-kal növeli, és a totemnek 50/100% esélye lesz arra, hogy a hatótávjában levő összes sebződött célpontot 2 másodpercre stunnolja
- Lava Burst: az alapsebzés kb. 10%-kal nőtt
- Maelstrom Weapon: a tooltip javítva lett, hogy helyesen mutassa a talent aktiválódásának esélyét
- Riptide: a rank 3 és 4 esetében nőtt az alap gyógyítás értéke, és minden rank esetén nőtt a HoT gyógyítás értéke is
- Stormstrike: mostantól más sámánok nem használhatják el a sámán Stormstrike-jának töltéseit, és minden sámán a saját Stormstrike-ját felteheti a célpontra
- a Storm Reach új neve Elemental Reach és a Lava Burstre is hat
- Thunderstorm: a mananyereség értéke 8%-kal nőtt
- Tidal Mastery: mostantól a crit bónusz az Earth Shieldre is helyesen hat
- a Tidal Waves a Riptide-dal is proccolhat

Warlock

- az epic mount lvl61-en a trainertől tanulható, ha a warlock már megtanulta a normál mountot és a 150-es riding skillt
- Demonic Sacrifice: a buff mostantól megmarad kilépéskor vagy zónaváltásnál
- Demonic Empowerment: a jövőben nem ad extra threatet a voidwalkernek
- Destructive Reach: mostantól helyesen csökkenti a Chaos Bolt és a Shadowflame threatjét
- Drain Soul: a rank 6 mostantól helyesen nagyobb sebzést okoz a 25% hp alatt levő célpontokon
- Haunt: a cooldown 8 másodpercre változott, és a frissítése a meglevő Hauntból származó gyógyítást aktiválja a warlockon; ugyanakkor nem fog hibás értékkel vagy egyáltalán nem gyógyítani, ha a Haunt sebzése okozta a célpont halálát
- Inferno: mostantól az Infernal zárt terekben is idézhető, a tooltip ennek megfelelően frissült
- Master Demonologist (Felhunter): mostantól a holy sebzést is csökkenti
- Ritual of Doom: mostantól helyesen működik, ha a warlocknak már van petje (a meglevő távozni fog)
- Shadowflame: a sebzése kb. 75%-kal nőtt, a koefficiensei változatlanok maradtak
- Soul Link: 15%-ról 20%-ra nőtt a hatása

Warrior

- Armored to the Teeth: mostantól a terveknek megfelelően csak attack powert ad, és a bónusz azonnal újraszámolódik a talent bármelyik rankjának megtanulásakor
- Bladestorm: mostantól minden a warrioron levő lassítást és rootot megtör aktiváláskor
- Bloodthirst: a cooldown 5 másodpercre csökkent
- Deep Wounds: mostantól helyesen működik a Heroic Throw-val
- Heroic Throw: mostantól nem kap a warrior agilityjéből sebzésnövekedést
- Imp. Rend: 10/20%-os sebzésnövekedést ad mostantól
- Rampage: mostantól a Whirlwind off-hand sebzése is aktiválhatja
- Rend: a sebzés átalakult; kevésbé függ az alapsebzéstől, és jobban a fegyver sebzésétől; a rank 9 és 10 mostantól 35%-kal nagyobbat sebez, ha a célpont 75% hp felett van (korábban: enrage-elt célponton négyszeres sebzés)
- Sudden Death: mostantól 3/6/9% cahnce on hitet ad 10/20/30% crit helyett
- Titan's Grip: 15-ről 12%-ra csökkent a büntetés mértéke
- Vigilance: mostantól a gyógyítás threatjét helyesen irányítja át

Szakmák

- a gyűjtő szakmák lvl-követelménye megszűnt
- Alchemy: az Elixir of Mongoose és az Elixir of Major Agility hatása csökkent
- Inscription:
  • Glyph of Crusader Strike: mostantól 20%-kal csökkenti a manaigényt a stunnolt és harcképtelen ellenfelekkel szemben megnövelt sebzés helyett
  • Glyph of Flame Shock: mostantól 6 másodperccel megnöveli a hatóidőt és megakadályozza, hogy a Lava Burst feleméssze a Flame Shockot
  • Glyph of Lava: a Lava Burst koefficiensét növeli 0,1-gyel (a Glyph of Earth Elemental helyett)
  • Glyph of Mind Flay: mostantól a lassítások eltávolítása helyett a hatásukat 10%-ra csökkenti
  • Glyph of Rejuvenation: mostantól helyesen működik, ha a célpont nem maga a druida
  • Glyph of Vigor: a Vigor talent által adott energyt növeli 10-zel (a Glyph of Shiv helyett)
  • Glyph of Shadow: ha a priest Shadowformban crit sebzést okoz, 10 másodpercre megnő a spellpowere a spiritje 10%-ával (a Glyph of Mind Soothe helyett)
  • Glyph of Shadow Word: Pain: ha a SW: P aktív a célponton, a Mind Flay sebzése 10%-kal nő
  • Glyph of Sinister Strike: az esély 50%-ra nőtt
  • Glyph of Souls: mostantól nem a soul shard költséget szünteti meg, hanem a Ritual of Souls manaköltségét csökkenti 70%-kal
  • Glyph ofLava Lash: 10%-kal növeli a Flametongue Weapon bónuszát (a Glyph of Strength of Earth helyett)
  • Glyph of Trueshot Aura: mostantól az Aimed Shot crit esélyét növeli az attack power bónusz helyett
  • Glyph of Elemental Mastery: az Elemental Mastery cooldownját csökkenti 3 másodperccel (a Glyph of Totem of Wrath helyett)

Itemek

- sok tooltip megfogalmazása változott egyértelműbbre
- néhány quest reward minősége helytelen volt és megváltozott
- az Ashes of Al'ar által megidézett főnix mount ismét húz maga után lángcsíkot
- a Guardian's Band of Subjugation mostantól univerzális haste-et ad
- a Girdle of the Warrior Magi mostantól socket bónusszal is rendelkezik
- néhány egykezes spellpowert adó fegyver mostantól csak main handbe tehető
- a Heart of the Dragon és a Loatheb's Shadow mostantól állandó mennyiségű ranged attack powert ad
- a Spirit-World Glassnak mostantól cooldownja van helyesen
- a Discerning Eye of the Beast proc mostantól nyilvánvalóbb lesz
- a Focusing Lensesnek mostantól cooldownja van
- a The Horseman's Reigns ismét működik Dalaranban
- a Haute Club Membership Card mostantól nem kéri a játékost, hogy nyissa ki (azaz eltűnt a Right-click to open felirat)
- a Frenzyheart Insignia of the Fury által adott buff mostantól pontos tooltippel rendelkezik
- a Harness of Carnal Instinct mostantól nem rendelkezik bónusz armorral
- a Boots of the Protector a prot paladin itemizáció változásaival összhangban megváltozott statokkal bír
- a Glyph of Spint tooltipjének hibája javítva lett
- a Grilled Sculpin mostantól ranged attack powert ad
- a Libram of Souls Redeemed mostantól csak a Holy Lightra hat
- a melee és spell crit ratinget adó Legacy (BoA) itemek az egyesített crit ratingre változtak
- az inscriptionnel gyártható könyvek mostantól BoP helyett BoE itemek

Bugfixek

- a Geforce 3 és 4 videokártyákon jelentkező talajrenderelési hiba kijavítva
- a Glyph of Rupture tooltipje javítva
- a hunter talent Ferocious Inspiration mostantól az egész raidre hat, ahogy tervezték
- a hunter petek képességei közül a Sonic Blast (Bat) a jövőben nem hagyja figyelmen kívül a LoS-t; a Bad Attitude (Croc) a jövőben nem hagyja figyelmen kívül a Longevity buffot; a Thunderstomp (Gorilla) mostantól fizikai helyett mágikus koefficienssel bír; a Gore (Boar) estében javítottak egy hibát, ami miatt hibás sebzéssel bírt; a Savage Rend (Raptor) tooltipjében javították az elírásokat
- a mage talent Burning Determination mostantól helyesen működik
- a Living Bomb robbanás effektusa mostantól helyesen lesz azonosítva
- a priest talent Holy Reach mostantól helyesen növeli a divine Hymn hatósugarát
- a priest talent Inner Focus mostantól helyesen növeli a Penance talent crit esélyét
- a Totem of Wrath tooltipje frissült, így egyértelműbb, hogy minden crit esélyt növel (nem csak a spell crit esélyt) és jelzi, hogy a spellpowert növeli nem csak a sebzést
 Szerintem is az lesz - ezek szerint eddig 10 yardra levő ellenfélre mehetett max és ebből lett 15... Már csak ki kell találnom egy értelmes megfogalmazást.
#10 | edsdame válasza #9
Az AS elvileg pajzsdobás, ami picit sebez, 2 célpontra átpattan, és daze-el. 
Sztem elírták a spell nevét. 

(Greed viszont azt mondja, hogy szerinte ez az átpattanást jelenti. Nem tudom.)
 Az eredeti szövegben "bounce back" szerepelt, amit hirtelen így tudtam fordítani - bajban is voltam, lévén a legnagyobb paladinom még csak lvl21-es és nem ismerem az Avenger's Shield működését...
ömm livere mikor fog kijönni mer szeretnék már hallowed lenni:d
 de szar.....megint warrior nerf....föleg a sudden death...
#6 | wugecc válasza #5
Ha tényleg igaz akkor az elég durva.
Kéne 1 blizzes megerősités Laughing out loud
#5 | Greed válasza #3
A Glyph of Corr. és a Nightfall stackelnek, tehát összesen 8%-ot adnak (legalábbis az eddigi mérések szerint ez valószínűsíthető). A hamstringeset nem tudom, de valószínűleg mindenhol hozzáadódik a glyphes plusz a talentelt extrákhoz.
Wolvie, próbáltam megnézni a peccsnotes-ot, de ez még a 3.0.2-re mutat, viszont itt sztem valami hiba van:
"Avenger's Shield: a jövőben 15 yard helyett 10-re veti vissza az ellenfelet"
Mert ilyet eddig nem csinált tudtommal. Elírás, vagy a Blizz ír badarságokat? Smiling
Ciao.

Szerintem itt a legértelmesebb megkérdeznem, hogy bizonyos Glyphek stackelnek e a talent fákon elérhető extrákkal.
Itt most Warlockra gondolok Méghozzá : Nightfall Talent ~ Glyph of Corruption -re Külön-külön 4-4 % ot adnak kettő együtt akkor 8%?
Ill. Warriornál : Improved Harmsting Talent ~ Glyph of Hamstring -re Külön-külön 15-10% tehát együtt 25%?
Azért csak ezekre mert a többi karaktert anyira nem ismerem ill. a Glyphjeiket se néztem....

Kösz.
 minta már írták volna valamelyik forumon hogy a honort nem áll szándékukban resetelni,  inkább benthagyják és majd eltudod költeni lvl 80 as honorbol kiváltható kék pvp cuccokra.Persze ezek a cuccok többe fognak kerülni mint a mostani lilák...

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu