KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2344 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2412 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2414 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2414 napja

robert 3.0.2 patchnotes magyarul
robert - 5674 napja
7

General

- A jelenlegi talent pontok újraoszthatóak lesznek a kibővített 51 pontos talent táblán. Számos képesség lesz elérhető ezáltal. Az új képességek fejlesztése a kaszt trainereknél elérhető.
- Kirin Tor átköltöztette Dalarant. Ha a hűlt helyénél jársz vigyázz, nagy kráter maradt a helyén.
- Fodrászat nyílt a nagyobb városokban, ahol megváltoztathatod a karaktered külső megjelenését. Gyere be, itt lenyírunk!
- Az új Achievement rendszer is bevezetésre kerül. Mivel sok Teljesítményt nem lehet visszamenőleg érvényesíteni, így türelmeteket kérjük, megpróbálunk annyit jóváhagyni, amennyit tudunk. A GMek nem tudnak visszamenőleg Teljesítményt hozáadni a meglévőkhöz.
- Stormwind (Viharvárad) kikötője beüzemelésre került.
- Értesítjük tisztelt utasainkat, hogy új megállók építése van folyamatban Ogrimmar-Alsó és Undercity-Alsó Zeppelin megállóhelyeken. Az újmegállók jelenleg építés alatt állnak, melyek megkönnyítik az utazóközönség eljutását Northrend-Északra, ezért kérjük tisztelt utasainkat, ne köpködjék le a munkásokat.
- Cavenrs of Time új látnivaló került.
- Hit Rating, Critical Strike Rating, és Haste Rating hat immáron a közelharci támadásokra illetve varázslatokra.
- Minden varázslat és képesség, mely eddig fix manaköltséggel rendelkezett, mostantól a alap manakészlet bizonyos százalékába fog kerülni.
- Minden tank kaszt nagyobb threat generálást kapott.
- Varázslatok varázslása (cast) illetve fenntartása (channeling) mostantól kicsit máshogy lesz:
    Varázslás: az első és a második kapott sebzés 0.5 másodperccel megnöveli a varázslási időt, de ezek után a többi találat nem okoz egyéb változást.
    Fenntartás: az első kettő kapott sebzés lecsökkenti teljes hatóidőt 25%-al, de ezek után a többi találat nem okoz egyéb változást.
-Spellpower: A varázslatok jelenlegi állapota változáson esett át. A plusz sebzés illetve gyógyítás egy új értékké adódott össze, ez a Spellpower. A spellpower a tárgyakon a korábbi “increased spell damage and healing” értékekkel egyenlő lesz. Azok kasztok melyek nem tudnak gyógyítani, nem fognak komolyabb változást észlelni, max a kibővített tooltipet. A gyógyítok esetében a healing érték drasztikus csökkenését fogják tapasztalni, mely azonban nem fogja a gyógyítások mértékét befolyásolni, lévén a gyógyítások a meglévő healingből és az új spellpowerből egyaránt profitálnak. Néhány talent talen emiatt átszabásra került. -szerk.megjegyz.: Vagyis ha most gyógyítasz 1000-et 500 HUP-al, akkor ezen túl is körülbelül annyit fogsz, csak nem 500HUP-od lesz, hanem kevesebb, annak függvényében mennyi “increased spell damage and healing” cuccod volt.


Druidák:
- Brambles (Balance): megnöveli a kisfáid sebzését, valamint 5/10/15 % esélyt ad, hogy a kisfáid és a Barkskin hatására az ellenfél megszédül 3 másodpercre.
- Celestial Focus (Balance): A leütés rendesen üzemel a Starfall-al. Ez a talent mostantól nincs védve a Wrath varázslási idő növelése ellen, cserébe a varázslási sebesség megnő 1/2/3 százalékkal.
- Challenging Roar 10 percről 3 percre lecsökkentett újrafelhasználási időt kapott.
- Control of Nature (Balance): eltávolítva
- Entangling Roots (Balance): beltéren is használható lett.
- Faerie Fire (Feral): 11 pontos talent lett 21 pont helyett.
- Feral Charge (Feral): 21 pontos talent lett 11 pont helyett.
- Feral Charge (Feral): Macska alakban is használható lett.
- Feral Instinct (Feral): nem növeli a threat-et Maci alakban, helyette a Swipe sebzését növeli 5/10/15 százalékkal.
- Feral Swiftness (Feral): beltéren is növeli a mozgási sebességet.
- Focused Starlight (Balance) átnevezve Nature's Majesty (Balance): 2/4/6 százalékkal megnöveli a Wrath, Starfire, Starfall, Nourish, és Healing Touch kritikus esélyét.
- Force of Nature (balance): 3 percről 2 percre csökkent az újrafelhasználási idő.
- Furor (Restoration): Moonkin alakbanmegnöveli az Intellectet 2/4/6/8/10 százalékkal.
- Hurricane: 1 perces újrafelhasználási idő törölve.
- Imp. Faerie Fire (Feral): Növeli a varázslatok, távolsági és közelharci támadások találati esélyét.
- Imp. Mark of the Wild (Restoration): 2 pontos talent lett 5 pont helyett.
- Imp. Tranquility (Restoration): 25/50 százalékal csökkenti a Tranquility újrafelhasználási idejét.
- Mangle (Feral): Megnöveli a Maul sebzését a shred függvényében.
- Moonglow (Balance): Tier 2-be került Tier 5-ből.
- Moonkin Form (Balance): nem növeli a támadó erődet és nem regenerálja a manádat közelharci támadásaid esetén, helyette azonnal 2% manát kapsz minden alkalommal, amikor a varázslataid kritikusat sebeznek.
- Nature's Focus(Restoration):3 pontos talent lett 5 pont helyett, illetve Tier 2-ből Tier 1-be került. Hat továbbá a Nourish, Entangling Roots, Wrath, és Cyclone varázslatokra is.
- Nature's Grace (Balance): Amíg tart a hatása, a Wrath varázslatod újrafelhasználási ideje 50%-al lecsökkenti.
- Nature's Grasp (Balance): Beltéren is használható, illetve lvl11-től alapképesség lett, valamint a működése 100%os.
_ Nature's Reach (Balance): 15/30 százalékkal csökkenti a Balance varázslatok threatjét.
- Új varázslat: Revive - Visszahozza az életbe a halott célpontot, de harc közben nem használható.
- Új talent: Genesis (Balance): Az ismétlődő varázslataid (periodic) hatását növeli meg 1/2/3/4/5 százalékkal.
- Új talent: Imp. Insect Swarm (Balance): Insect Swarm hatása alatt lévő célponton a Wrath varázslatos sebzését megnöveli 1/2/3 százalékkal, Moonfire hatása alatt lévő célponton a Starfire kritikus sebzését növeli meg 1/2/3 százalékkal.
- Új talent: Mother Bear (Feral): Medve alakban megnöveli a támadó erődet 20/40/60 százalékkal, valamint a csapatodban lévő játékosok után 1/2/3 százaléknyi sebzéscsökkentést kapsz per játékos, természetesen csak medve alakban.
- Új talent: Protector of the Pack (Feral): Medve alakban megnöveli a támadó erődet 20/40/60 százalékkal, valamint a csapatodban lévő játékosok után 1/2/3 százaléknyi sebzéscsökkentést kapsz per játékos, természetesen csak medve alakban.
_ Új talent: Natural Rection (Feral): Megnöveli a Dodge esélyedet medve alakban 2/4/6 százalékkal, és minden dodge esetén medve alakban, 1/2/3 ragepontot kapsz.
- Új talent: Nature's Splendor (Balance): Megnöveli a Moonfire, Insect Swarm, Rejuvenation, Regrowth, Lifebloom és Flourish hatóidejét 10/20/30 százalékkal.
- Omen of Clarity (Restoration): Passzív varázslat lett. Varázslatokra is hat, valamint körülbelül 6%-os aktivitással rendelkezik, egy belső 10 másodperces újrafelhasználási idő mellett.
- Primal Tenacity (Feral): leütés alatt csökkenti a kapott sebzést 5/10/15 százalékkal, valamint csökkenti a fear hatások hatóidejét 5/10/15 százalékkal.
- Rake: Sebzésnövelét kapott.
- Remove Curse: Tree of Life alakban is használható.
- Soothe Animal sárkányokra is hat, nem csak vadakra, valamint azonnali varázslat lett.
- Subtlety (Restoration): 3 pontos talent lett 5 helyett, valamint tier 3-ból tier 2-be került. Csökkenti a restoration varázslataid threatjét, csökkenti a HOT varázslataid leszedési esélyét.
- Survival of the Fittest (Feral): Megnövelték a hatását 1/2/3 százalékról 2/4/6 százalékra.
- Swipe hatósugaron belül hat.
- A manaregenerációs bünti medve és macska alakban törölve.
- Tranquil Spirit (Restoration): Nourish-ra is hat.
- Tree of Life (Restoration): 30% mozgási bünti törölve.
- Tree of Life (Restoration): Dispel Curse varázslat használható ebben az alakban.
- Tree of Life (Restoration): Minden Restoration varázslatot használhatsz, de csak a HOTok manaigényét csökkenti az alakod 20%-al.
- Vengeance (Balance): Starfall varázslatra is hat.


Vadászok:
- Minden Aspect 1 másodperces globális újrafelhasználási időt kapott 1,5 másodperc helyett.
- Minden állatcsalád kapott egy egyedi képességet, úgymint a medvék és sporebatok.
- Stable Masterek további két állatot tudnak elszállásolni.
- Petek saját talentfáz kaptak. A Talent panelről érhető el.
- Aimed Shot: manaigény 11%-ról lecsökkentve 8%-ra, valamint azonnali lövés lett, a 2,5 másodperces célzás helyett. Újrafelhasználási ideje 6 másodpercről megnövelve 10 másodpercre, valamit csökkentve lett a sebzése.
- Animal Handler (BM): Nem növeli a hátas sebességét, helyette a Master's Call képesség újrafelhasználási idejét csökkenti le 5/10 másodperccel.
- Arcane Shot: nem szed le varázslatokat.
- Aspektusok nem kerülnek manába.
- Aspectof the Beast: Megnöveli a vadász és állata támadó erejét 10%-al és továbbra sem lehet nyomon követni a vadászt. Egyszerre csak egy Aspektus lehet aktív.
- Apect of the Viper: Amíg aktív, a vadász távolsági támadásai regenerálják a manáját, de a sebzését 50%-al csökkenti. A manaregeneráció a távolsági fegyver sebességétől függ.Egyszerre csak egy Aspektus lehet aktív.
- Aspect of the Wild (rank4) 130as Natur ellenállást ad (lvl70 felett)
- Avoidance, Dash/Dive és Cobra Reflexes pet talentek lettek, skill helyett.
- Bestial Swiftness pet talent lett, BM talenttáblából törölve.
- Bite újrafelhasználási ideje törölve, sebzése is Focus igénye megegyezik a Claw-val.
- Clever Traps (Survival): átnevezve Trap Mastery-re.
- Combat Experience (MM): 3/6% Agility-t ad 1/2% helyett.
- Concussive Barrage (MM): Aktiválódhat Volley és Multi-Shot támadások esetén is.
- Counterattack: Sebzés 20%-al megnövelve, és a távolsági támadó erőddel skálázódik.
- Deterrence (Survival): 3 percre lecsökkentve az újrafelhasználási ideje, valamint 60%-al megnöveli a varázslatok kivédését.
- Disengage: Újra lett tervezve. Hátraugrik a vadász 13 yardot. 30 másodperces újrafelhasználási időt kapott. Rankok száma lecsökkentve Rank 1-re.
- Distracting Shot: Tauntkén üzemel, és csak 1 Rank-ot kapott.
- Focused Aim nem hat az Aimed shot-ra, és megnöveli a találati esélyt 1/2/3%-al.
- Focused Fire (BM): 10/20/30%-al megnöveli a Kill Command kritikus esélyét, amíg a Kill command aktív. Háromszor kerülhet fel a célpontra, de használatonként felemészt egyet.
- Freezing Arrow hatása sebzéskor megtörik.
- Freezing Trap hatása sebzéskor megtörik.
- Haunt gyógyító hatása 100%-al megnövelve.
- Vadász állatai a rendelkezésre álló három pet talentfából a családjának megfelelőből tanulhat. Tenacity/Ferocity/Cunning Tank/DPS/Support. Az állatok a talentpont gyűjtést lvl20-on kezdik és 4 szintenként egy extra pontot kapnak.
- Amennyiben a vadász több mint 5 szinttel kisebb állatot fog be, az állat felnő a vadász szintje-5 szintre.
- Imp. Arcane Shot: megnöveli a sebzész 5/10/15%-al.
- Imp. Feign Death: Survival Tactics talent váltja ki.
- Imp. Hunter's Mark: 3 pontos talent lett, 10/20/30%-al megnöveli a Hunter's Mark támadóerő bónuszát és csökkenti a manaigényét 33/66/100%-al.
- Imp. Stings: 3 pontos talent lett.
- Kill Command: 60%-al megnöveli az állat spéci támadásának sebzését. Minden egyes támadás csökkenti a bónusz sebzést 20%-al. 1 perc újrafelhasználási időt kapott.
- Kill Shot sebzése kicsit csökkentve lett.
- Kindered Spirits nem adódik hozzá más mozgássegítő buffokkal.
- Lock and Load 2/4/6% eséllyel okoz ismétlődő sebzést a korábbi 5/10/15%-al szemben.
- Marked for Death megnöveli a távolsági támadásokat és az állatok spéci támadásait 4%-al a megjelölt célponton.
- Master Tactician: 10%-ra felemelve az aktivitása 6%-ról.
- Mongoose Bite: Nem kell Dodge-olni a használatához.
- Monster Slaying és Humanoid Slaying össze lett gyúrva Improved Tracking talentté.
- Multi.shot manaigénye meg lett növelve 8%-ról 9%-ra.
- Új talent: Aspect Mastery
- Új talent: Hunter vs. Wild (surv): Megnöveli a te és az állatod közelharci és távolsági támadó erejét a Staminád 10/20/30%-ával.
- Új talent: Improved Tracking (surv): Megnöveli a sebzésedet az épp nyomon követett célponton.
- Új talent: Lock and Load (surv): a célpont csapdázásakor 33/66/100% esélyt kapsz, vagy Serpent Sting ismétlődő sebzésekor 10/20/30% esélyt kapsz, hogy a következő 3 Arcane Shot vagy Explosive Shot újratöltési ideje kikapcsol, és nem kerül se manába, se lőszerbe.
- Új talent: Survival Tactics (surv): 2/4%-al csökkenti az esélyét annak, hogy a Feign Deathed és csapdáidat az ellenfél resisteli és csökkenti a Disiengage újrafelhasználási idejét 2/4 másodperccel.
- Új talent: T.N.T (surv): Az Immolation Trap, Explosive Trap és Explosive Shot 5/10/15% eséllyel leüti a célpontot 2 másodpercre, valamint megnöveli az Explosive Shot és Explosive Trap kritikus esélyét 5/10/15%-al.
- Pathfinding (BM): A hátasos sebességét megnöveli 5/10%-al.
- Point of No Escape 2 pontos talent lett, valamint hat a Freezin Arrow-ra is. A kritkus esély megnövelve 3/6%-ra a korábbi 2/4/6%-ról.
- Rapid Killing (MM): HAtásaérvényesül Chimera Shot esetén, de Auto Shot esetén nem.
- Readiness (MM): újrafelhasználási ideje lecsökkentve 5 percről 3 percre és MM ág tier 5-be került a Survival ág tier 9-ből.
- Savage Strikes (Surv): Counterattackre is hat.
- Scatter Shot MM ág tier 5-ből a Survival ág tier 3-ba került.
- Silencing Shot (MM): Megszakítja az épp varázslás alatt lévő varázslatot és zárolja 3 másodpercig azt az iskolát, ha immunis a silencre.
- Spirit Bond (BM): 5/10%-al megnöveli a vadász és az állata gyógyító erejét.
- Steady Shot: 2 másodperces célzási időt kapott másfél helyett.
- Surefooted (surv): lecsökkenti a mozgást korlátozó hatások hatóidejét 16/25/50%-al, tier 2-be került a tier 4-ből, valamint nem ad találati esélyt már.
- Survival Instincts (surv): tier 2-be került a tier 6-ból.
- Survivalist (Surv): Az összes Staminádat növeli az összes életerő pontod helyett.
- A csapdák élesítési ideje le lett csökkentve 1 másodpercre kettőről.
- T.N.T tier 2-ből a tier 4-be került.
- Tranquilizing Shot: újrafelhasználási ideje lecsökkent 20 másodpercről 15 másodpercre, és leszedi az Enrage és varázshatásokat.
- Trap Mastery (surv): 1 pontos talent lett és tier 3-ból tier 9-be került, valamint 30%-al megnöveli a Freezing és Frost trapek hatóidejét.
- Trueshot Aura: Raidre ható aura lett, megnöveli a közelharci és távolsági támadó erőt 10%-al. Rank 1 lett, többi rank törölve.
- Wingclip: nem okoz sebzést.



Mágus
- Arcane Blast hatóideje 3 másodpercre lecsökkentve,
sebzése 25/50/75%-al megnövelve a varázslási idő csökkentése helyett.
- Arcane focus 3 rankot kapott, megnöveli az arcane varázslatok találati esélyét és csökkenti a manaigényüket 1/2/3%-al.
- Arcane Fortitude tier 2-be került és 3 rankot kapott. Megnöveli az Armor értékedet az Intellected 50/100/150%-ával.
- Arcane Impact átnevezve Spell Impactra és hat a Blast Wave, Fire Blast, Cone of Cold és Ice Lance-re.
- Arcane Potency csak akkor elérhető ha van pont a Presence of Mind-on, illetve csak akkor üzemel, ha a PoM aktív.
- Arcane Subtlety lecsökkenti a varázslataid leszedési esélyét 15/35%-al, de nem csökkenti a célpont ellenállását.
- Arctic Reach hat a Deep Freezre.
- Blast Wave mindenki hátralök, akit ér.
- Conjured Mana gemek nem tűnnek el ha kilogolsz több mint 15 percre, valamint maga szintű gem feltölt egy meglévőt maxra.
- Counterspell a teljes manád 9%-ába kerül.
- Deep Freeze nem sebez, de leüti az ellenfelet 5 másodpercre.
- Elemental Precision tier 2-be került.
- Empowered Arcane Missile átnevezve Arcane empowerment-re, valamint nem növeli a manaköltségét. Növeli az Arcane Blast sebzését.
- Empowered Fireball átnevezve Empower Fire-re, leredukálva 3 pontora, növeli a spell power sebzést 5/10/15%-al, valamint hat a Frostfire Bolt-ra.
- Empowered Frostbolt leredukálva 2 pontra, spellpower sebzése megnövelve 5/10%-al, és kritikus esélye 2/4%-al megnövelve.
- Evocation újrafelhasználási ideje 8 percről 5 percre lecsökkentve.
- Flame Throwing tier 3-ba költözött.
- Frost Armor, Ice Armor, Mage Armor és Molten Armor nem Magic hatás, így nem lehet leszedni.
- Frostbite tier 1-be került a tier 2-ből
- Frost Channeling lecsökkenti az összes varázslatod manaigényét 4/7/10%-al.
- Frost Warding megnöveli a Frost Armor/Ice Armor páncél és ellenállását 25/50%-al, a Frost és Fire Ward 15/30/50% esélyt kap, hogy a kapott sebzésnek megfelelő manamennyiséget visszatölt.
- Hot Streak hat a Fire Blastra.
- Ice Floes átnevezve Cold as Ice-ra, csökkenti a Cold Snap, Ice Barrier, Summon Water Elemental, és Deep Freeze újrafelhasználási idejét 10/20%-al.
- Impact felment a tier 3-ba, 3 pontos lett, 4/7/10% eséllyel aktiválódik az összes sebző varázslatodra (Fire, Frost, Arcane).
- Imp. Blink a manaigényét is csökkenti 25/50%-al.
- Imp. Counterspell mindig elnémítja a célpontot 2/4 másodpercre.
- Imp. Fire Blast tier 1-be került, 2 pontos lett, csökkenti az újrafelhasználási időt 1/2 másodperccel.
- Imp. Flamestrike tier 2-be került, át lett nevezve World of Flames-be, növeli 2/4/6%-al a kritikus esélyét a Flamestrike-nak, Blast Wave-nek, Dragon's Breath-re, Living Bomb-ra, Blizzard-ra és Arcane Explosion-ra.
- Imp. Frost Nova átnevezve Ice Floes-ra, tier 1-be került, 3 pontos lett, csökkenti 7/14/20%-al az újrafelhasználási idejét a Frost Nova, Cone of Cold, Ice Block, aés Icy Veins varázslatoknak.
- Imp. Mana Shield átnevezve Arcane Shielding-re, 17/33%-al csökkenti a manaveszteséget sérülés esetén, valamint növeli a Mage Armor ellenállását 25/50%-al.
- Imp. scorch növeli az összes varázslat sebzését 2/4/6/8/10%-al.
- Incineration tier 1-be került, megnöveli a kritikus sebzését 2/4/6%-al
a Fire Blast, Scorch, Arcane Blast, és a Cone of Cold varázslataidnak.
- Invisibility 3 másodperccel később teszi a varázslót láthatatlanná 5 helyett.
- Living Bomb nem dob fel minden célpontot a levegőbe.
- Magic Absorption 2 pontos lett, és megnöveli az ellenállásod 0.5/1 pont per szinttel, valamint visszatölt 1/3% manát ellenállásonként.
- Magic Attunement (Arcane) megnöveli az Arcane varázslatok lőtávolságát 3/6 yarddal.
- Mana Shield sebzésenként 1.5 manát szív el.
- Master of Elements minden kritikus varázslatra hat.
- Mind Mastery lecsökkentve 3/6/9/12/15%-ra.
- Missle Barrage hat az Arcane Barrage-ra és az aktiválása finom hangolva lett 12%-ra 20%-ról.
- Molten Shields a Fire és Frost Wardnak 15/30% esélyt ad, hogy visszaveri a beérkezett Fira vagy Frost varázslatot.
- Polymorph az összes mana 12%-ába kerül.
- Teleport varázslatok a alap mana 9%-ba kerülnek.
- A Portál varázslatok az összes mana 18%-ába kerülnek.
- Prismatic Cloak (Arcane) 3 pontos lett, 1/2/3%, és csökkenti az Invisibilty eltüntetési idejét 1/2/3 másodperccel.
- Pyroblast varázslási ideje lecsökkentve 5 másodpercre.
- Remove Lesser Curse átnevezve Remove Curse-re.
- Shatterhez nem kell más talentet kipontozni.
- Slow Fall a alap mana 6%-ba kerül.
- Slow manaigénye csökkentve.
- Megidézett Water Elementál Waterbolt lőtávolsága megnövelve, manaigénye csökkentve, Freeze hatósugara megnövelve, manaigénye megnövelve.
- Winter's Chill 3 pontos lett, Frost varázslatok aktiválhatják 33/66/100%-ban, hatása: megnöveli a kritikus esélyét az Arcane, Fire és Frost varázslatoknak.



Paladinok:
- A támadó erő és a varázserő (spellpower) a Sealkel és Judgementekkel együtt skálázódik, kicsit máshogy, mint a Command esetében, valamint a Blood gyengítve lett.
- Az aurák az egész raidre hatnak a hatósugarukon belül.
- Anticipation (prot): tier 1-be került és nem a def skillt növeli, hanem Dodge százalékokat ad, egész pontosan: 1/2/3/4/5%-ot.
- Avanger's Shield (prot): varázslási ideje lecsökkentve 0,5 másodpercre, és hatóideje megnövelve 10 másodpercre.
- Avanging wrath nem okoz Forbearance-t, a sebzésnövelése csökkentve lett 20%-ra, és mostantól 20%-al nagyobb gyógyerőt ad.
- Blessing of Freedom átnevezve Hand of Freedom-ra. Csak egy Hand varázslat lehet fent a célponton paladinonként. A alap mana 6%-ába kerül.
- Blessing of Light és Greater Blessing of Light törölve. A hatások más varázslatokba beolvasztva.
- Blessing of Protection átnevezve Hand of Protection-re. Csak egy Hand varázslat lehet fent a célponton paladinonként. A alap mana 6%-ába kerül.
- Blessing of Sacrafice átnevezve Hand of Sacrafice-ra. A kapott sebzés 20%-át viszi át a varázslatot felrakó paladinnak, hatóideje 12 másodpercre lecsökkentve, újrafelhasználási ideje 2 percre növelve. Csak egy Hand varázslat lehet fent a célponton paladinonként. A alap mana 6%-ába kerül.
- Blessing of Salvation átnevezve Hand of Salvation-re. A célpont threatjét 2%-al csökkenti másodpercenként és 10 másodpercig tart a hatása, emellett csökkenti a sebzését és gyógyítását is 10%-al. Csak egy Hand varázslat lehet fent a célponton paladinonként. A alap mana 6%-ába kerül.
- Blessing of Sanctuary átnevezve Hand of Sanctuary-ra. Az összes kapott sebzést csökkenti 3%-al és manát, raget vagy runic powert generál parry/block/dodge esetén. Csak egy Hand varázslat lehet fent a célponton paladinonként. A alap mana 6%-ába kerül.
- Consectarion a támadó és a varázserővel együtt skálázódik.
- Conviction (retr): megnöveli a varázslatok és támadások kritikus esélyét.
- Divine Intellect (holy): tier 2-be került és megnöveli az Intellectet 3/6/9/12/15%-al.
- Divine Intervention újrafelhasználási ideje 210 percre lecsökkentve.
- Divine Protection és Divine Shield a alap mana 3%-ába kerül.
- Divine Protection minden kapott sebzést lecsökkent 50%-al, de a támadósebességet is lassítja 100%-al.
- Divine Purpose (retr): 1/2/3%-al csökkenti az esélyét, hogy eltalálnak varázslattal, avgy távolsági támadással.
- Divine Strength (holy): a Protection ág tier 1-be került.
- Exorcism manaigénye csökkentve, és a sebzése a támadó illetve varázserővel skálázódik.
- Eye for an Eye visszaveri a kapott kritikus sebzése 10/20%-át a támadóra.
- Fanaticism a kritikus támadások esélyét növeli 5/10/15/20/25%-al.
- Forbearance hatóideje 3 percre megnövelve.
- Greater Blessing of Salvation törölve.
- Hammer of Justice a alap mana 3%-ába kerül.
- Hammer of Wrath Retributon varázslatként üzemel mostantól Holy helyett, manaigénye csökkentve, azonnali támadás lett, globális újrafelhasználási ideje megnövelve 1,5 másodpercre, 35% életerő alatti célpontokon használható, és a sebzése a támadó illetve varázserővel skálázódik.
- Healing Light (holy): tier 2-be került.
- Holy Shield (prot): újrafelhasználási ideje lecsökkentve 8 másodpercre, és 8 alkalommal aktiválódhat felrakásonként.
- Holy Wrath azonnali varázslat lett, 3 másodpercre leüti az ellenfeleket, újrafelhasználási ideje lecsökkentve 30 másodpercre, valamint hatósugara 10 yarda le lett csökkentve.
- Holy Shock (holy): lőtávolsága megváltoztatva 20/40 yardra, újrafelhasználási ideje csökkentve 6 másodpercre.
- Illumination (holy): tier 3-ba került.
- Imp. Blessing of Might felerősítve 10/20/30/40/50%-ra.
- Imp. Concentration Aura (prot): Holy ág tier 4-be került.
- Imp. Devotion Aura (prot): tier 4-be került, 3 pontos lett, és megnöveli a Devotion aura páncél értékét 17/34/50%-al, valamint a gyógyító erőt 1/2/3%-al.
- Imp. hammer of Justice (prot): újrafelhasználási időt csökkent 10/20/30 másodperccel.
- Imp. Holy Shield törölve.
- Imp. Righteous Fury (prot) threat növelése az alap varázslatba beolvasztva, pluszknt a kapott sebzést csökkenti 2/4/6%-al.
- Imp. Sanctity Aura (retr) átnevezve sanctified Retribution-re, emellett a hatósugarában lévők sebzését megnöveli 2%-al.
- Imp. Seal of Righteousness (holy): tier 1-be került, átnevezve Seals of the Pure-ra, hat a Seal of Righteousness, Seal of Vengeance és Seal of Corruption varázslatokra.
- Imp. Seal of the Crusader (retr): átnevezve Hearth of the Crusader-re és az összes Judgement varázslatra hat.
- Infusion of the Light csökkenti a Holy Light varázslási idejét 0,5/1 másodperccel.
- Judgement három új Judgementel lett helyettesítve: Mindegyik judgement varázslat távolságinak minősül, és a hatása a típusától függ. Mindegyik sebzése a támadó és a varázserőtől függ.
    Judgement of Light: Gyógyítja a paladint, de csak 4 másodpercenként lehet aktív.
    Judgement of Wisdom: manát tölt vissza, de csak 4 másodpercenként lehet aktív.
    Judgement of Justice: nem engedi az NPC célpontot elmenekülni.
- Judgements os the Pure hatóideje megnövelve 1 percre.
- Judgements of the Wise a alap mana 33%-át adja 20% helyett.
- Lay on Hands nem szívja el az összes manát, újrafelhasználási ideje 20 percre lecsökkentve.
- One-Handed Weapon Specialization sebzése megnövelve 2/4/6/8/10%-ra.
- Precision törölve.
- Pure of Hearth (holy): 2 pontos lett, lecsökkenti a Curse és Disease hatások hatóidejét 25/50%-al.
- Pursuit of Justice 2 pontos lett, 8/15%-al megnöveli a mozgási sebességet és 1/2%-al csökkenti a támadó varázslatok találati esélyét.
- Redoubt (prot) tier 2-be került, 2 pontos lett, növeli a blokkolás esélyét 10/20/30%-al, illetve növeli a blokkolás mennyiségét 10/20/30%-al.
- Repentance (retr): manaigénye a alap mana 9%-a, hatóideje megnövelve 1 percre (10 másodperc PVP hatóidő), használható démonok, sárkányok, óriások, humanoidok és élőhalottak ellen.
- Retribution Aura sebzése megnövelve és a Holy varázserőből kap pluszsebzést.
- Righteous Defense nem kerül manába, globális újrafelhasználási ideje törölve, újrafelhasználási ideje csökkentve 10 másodpercre.
- Sacred Duty csökeknti a Divine Protection újrafelhasználási idejét.
- Sanctified Light (holy): a Holy Shock kritikus esélyét növeli.
- Sanctity Aura (retr): törölve.
- Minden seal 1 pontos lett és a alap mana 155-ába kerül, hatóidejük 2 percre lett megnövelve, és a Judgement nem emészti fel. A hatásukat bármely fegyveres támadás előhívhatja, akár spéci támadás is.
    Seal of Blood: a fegyversebzés 45%-ával megnöveli a Judgement sebzését.
    Seal of Command: a fegyversebzés 30%-ával megnöveli a Judgement sebzését, illetve leütött ellenfelen 60%-al.
    Seal of Crusader: törölve, beolvasztva más varázslatokba.
    Seal of Righteousness: a fegyver sebzésétől függ a sebzése, plusz a támadó és varázserőtől, valamint megnöveli a Judgement sebzését 25%-al.
    Seal of Vengeance: minden ütésre felkerül egy a célpontra, a sebzése a támadó és varázserőtől függ, valamint megnöveli a Judgement sebzését a célponton fent lévő Vengeancenként 10%-al.
- Shield Specialization törölve, hatása a redoubtba beolvasztva.
- Spiritual Focus (holy): tier 1-be került.
- Soicism (prot): tier 2-be került, csökkenti a leütések hatóidejét 10/20/30%-al, és 10/20/30%-al csökkenti az esélyét, hogy a varázslataidat leszedik.
- Summon Warhorse és Summon Charger manaigénye és globális újrafelhasználási ideje törölve.
- Toughness (prot): tier 3-ba került, 10/20/30/40/50%-al csökkenti a mozgást lassító hatások hatóidejét.
- Turn Undead rank 1-2 törölve, Turn Evil lvl24-en tanulható meg, a teljes mana 9%-ába kerül.
- Unyielding Faith (holy): tier 2-be került.
- Vengeance (retr): 2 alkalommal kerülhet fel a célpontra 3 helyett.
- Vindication 2 pontos lett és 10/20%-os attributumpont csökkentést kapott.



Priest:
- Absolution helyet cserélt az Imp. Inner Fire-el.
- Circle of Healing: mindenkire hat a hatósugarán belül, a legkisebb életerőponttal rendelkező célpontot gyógyítja először. 6 másodperces újrafelhazsnálási időt kapott, nem gyógyítja a vadász kígyócsapdáiból kijövő kígyókat.
- Enlightenment: 1/2/3/4/5%-al megnöveli a Staminád, Spirited és a Varázslási sebességedet (spell haste).
- Forced Will (disc): ebből a talentből kapott plusz értékek nem a varázslatot növelik, hanem az egész ágat. Nem tooltipben jelenik meg, hanem a karakter táblán.
- Focused Power: 2/4%-al megnöveli a varázslataid sebzését és a gyógyító erődet, de nem növeli a Mind Blast és a Mass Dispell találati esélyét.
- Guardian Spirit az életerejének 50%-ával felgyógyítja a célpontot.
- Holy Fire: varázslási ideje 2 másodpercre lecsökkentve, sebzése kb. 60%-al megnövelve, DOT időtartama 7 másodpercre lecsökkentve, 10 másodperce újrafelhasználási időt kapott.
- Holy Nova manaigénye lecsökkentve.
- Imp. Inner Fire (disc): 20/40/60%-al megnöveli az Inner Fire hatását (beleértve a +varázserőt és az össz töltetet). Tier 2-be került.
- Imp. Power Word: Fortitude tier 2-be került
- Imp. Power Word: Pain (shadow): 5/10%-al megnöveli a Pain sebzését, nem az időtartamát nem növeli.
- Leviatate az alap mana 3%-ába kerül.
- Lightwell: varázslási idő csökkentve 0,5 másodpercre, töltetek száma megnövelve 10-re, bármely támadás megtöri, amely az életerőd 30%-a vagy több. Újrafelhasználási ideje lecsökkentve 3 percre.
- Mind Controll az alap mana 12%-ába kerül.
- Mind Flay fenntartása közben kritelhet többször is. 30%-al meg lett növelve a tárgyakból nyert plusz sebzés mértéke.
- Mind Soothe az alap mana 6%-ába kerül és a célpont szintjétől függetlenül használható.
- Mind Vision az alap mana 3%-ába kerül.
- Új talent: Imp. Spirit Tap: 50/100% esélyt kapsz, hogy megnöveli a Spiritedet 50%-al, miután Mind Blasttal vagy Shadow Word: Deathel kritikusat sebeztél. Hatóideje alatt a manád 25%-al regenerálódik varázslás közben is. Hatóideje 8 másodperc.
- Új talent: Twin Faiths: 1/2/3/4/5%-al megnöveli a sebzésedet és a gyógyításaidat.
- Pain Supression: Újrafelhasználási ideje 3 percre megnövelve.
- Power Infusion: Újrafelhasználási ideje 2 percre lecsökkentve.
- Prayer of Mending: Kritikus is lehet mostantól.
- Psyhic Scream az alap mana 15%-ába kerül.
- Searing Light: Mostantól megnöveli a Holy Nova és a Penece varázslatok sebzését.
- Shackle Undead az alap mana 9%-ába kerül.
- Shadow Focus: 3 pontos talent lett, illetve csökkenti a shadow varázslatok manaigényét 2/4/6%-al.
- Shadow Resilience: 2/4%-al csökkenti a kapott fizikai sebzést, de a bejövő varázslatok kritikus találati esélyét nem csökkenti.
- Shadowform: 30%-os threat csökkentést kapott.
- Silience globális újrafelhasználási ideje törölve.
- Silient Resolve 3 pontos talent lett.
- Spirit Tap 3 pontos talent lett és belőle ágazik ki az Imp. Spirit Tap.
- Twisted Faith hat a Shadow Word:Pain célpontján, a Mind Flay helyett.
- Wand Specialization törölve lett.



Zsiványok:
- Aggression a tier 1-be került és 3/6/9/12/15%-al növeli meg a Sinister Strike, Backstab, és Eviscerate sebzését.
- Anestetic Poison egy Enrage hatást leszed a célpontról.
- Blade Twisting minden közelharci támadás esetén 10% esélyt ad, hogy leszédíti a célponto 4/8 másodpercre, mozgási sebességét lecsökkenti 70%-al, valamint 5/15%-al megnöveli a Sinister Strike és Backstab sebzését.
- Camoflage 3 pontos lett, 5/10/15%-al megnöveli a mozgási sebességet Stealth állapotban, valamint 2/4/6 másodperccel csökkenti a Stealth újrafelhasználási idejét.
- Cloak of Shadows újrafelhasználási ideje megnövelve 1,5 percre.
- Crippling Poison lecsökkenti a célpont mozgási sebességét 70%-al.
- Dagger Specialization átnevezve Close Quarter Combat-ra, tier 3-ba került, és 1/2/3/4/5%-al megnöveli a tőrök és bokszerek/karmok (fist weapon) kritikus esélyét.
- A mérgek sebzése a támadó erővel együtt skálázódik.
- Deadened Nerves 3 pontos lett, és 2/4/6%-al csökkenti az összes kapott sebzést.
- Deflection 3 pontos lett, 2/4/6%-al megnöveli a Parry esélyt.
- Disarm Trap hatósugara 20 yardra megnövelve, varázslási ideje lecsökkentve, és Stealth állapotban kell lenni a használatához.
- Dual Wield Specialization tier 1-be került.
- Elusiveness tier 3-ba került, 30/60 másodperccel lecsökkenti a Vanish és Blind, 15/30 másodperccel a Cloak of Shadows újrafelhasználási idejét.
- Energia regeneráció folytonosabb lett.
- Endurance 30/60 másodperccel csökkenti az Evasion és a Sprint újrafelhasználási idejét.
- Envenom 25%-al megnöveli a méregfelrakás esélyét kombópontoktól függően.
- Evasion, Sprint és Vanish újrafelhasználási ideje 3 percre lecsökkentve.
- Find Weakness passzív képességé alakult át, 3 pontos lett valamint a támadó képességek sebzését növeli meg 3/6/9%-al.
- Fist Weapon Specialization törölve lett.
- Fleet Footed lecsökkenti a mozgáskorlátozó hatások hatóidejét 25/50%-al és nem a velük szembeni ellenállást növeli.
- Focused Attack 2 energiát ad, ranktól függetlenül.
- Gouge sebzése a támadó erőtől függ.
- Imp. Ambush tier 4-be került, és 2 pontos lett, 25/50%.
- Imp. Eviscerate 7/14/20%-al megnöveli a sebzést.
- Imp. Expose Armor az energiaigényét csökkenti 5/10 ponttal és nem a hatóidejét növeli meg.
- Imp. Poisons a méregfelrakás esélyét növeli meg 5/10/15/20/25%-al.
- Imp. Slice and Dice 2 pontos lett, és a hatóidőt növeli meg 25/50%-al.
- Imp. Sprint tier 4-be került.
- Initiative tier 4-be került, és a hatása 33/66/100%-ra módosult.
- Kick nem okoz sebzést.
- Lethality hat a Riposte-ra.
- Lightning Reflexes tier 4-be került.
- Mace Specialization nem üti le az ellenfelet, hanem a páncéljából hagy figyelmen kívük 3/6/9/12/15%-ot.
- Master of Deception 3 pontos lett.
- Mind-Numbing Poison 60%-al lassabb varázslási sebességet okoz.
- Mutilate használatához nem kell többé a célpont mögött lenni.
- Nerves of Steel-el leütött vagy elijesztett állapotban 15/30%-al kevesebb sebzést kapsz.
- Opportunity 2 pontos lett, 10/20%-al megnöveli a Mutilate, Backstab, Garotte és Ambush sebzését.
- Pick Lock és Disarm Trap képességekhez nem kell többé Thieve's Tools.
- Poisons képesség eltávolítva. Vendortól beszerezhető a kellő méregmennyiség.
- Precision 1/2/3/4/5%-al megnöveli a méreg támadások találati esélyét.
- Premeditation hatóideje megnövelve 20 másodpercre, újrafelhasználási ideje lecsökkentve 20 percre.
- Preparation nem nullázza a Premeditaion újrafelhasználási idejét.
- Relentless Strikes a Subtlety ág tier 1-be került és 5 pontos lett, 4/8/12/16/20% esélyt ad, hogy a befejező mozdulat 25 energiát tölt vissza.
- Riposte lecsökkenti a célpont közelharci támadó sebességét 20%-al, a lefegyverzés helyett. Egy kombópontot ad.
- Serrated Blades tier 3-ba került.
- Setup kombópont adása 33/66/100%-al meg lett növelve.
- Shadowstep nem használható, ha le vagy gyökerezve.
- Surprise Attack megnöveli a Hemorrhage sebzését.
- Vanish-hez nem kell többet Flash Powder.
- Vigor tier 3-ba költözött.
- Vile Poisons 3 pontos lett, 7/14/20%-al megnöveli az Envenom sebzését, valamint csökkenti a leszedésének esélyét 10/20/30%-al.
- Vitality 8/16/25% energiát termel.
- Wounding Poison nem halmozódhat a célponton, és csökkenti a gyógyító erejét 50%-al.


Sámán:
- A totemek a Fizikai besorolást kaptak, varázslatok helyett.
- Anticipation 3 pontos talent lett, és 316/25/50%-al csökkenti a rád ható Disarm hatóidejét.
- Ancestral Awakening és Imp. Water Shield hat a Riptide-ra.
- Ancestral Knowledge 2/4/6%-al megnöveli az Intellectet a teljes manamennyiség növelése helyett.
- Call of Flame a Lava Burst varázslatod sebzését növeli meg 2/4/6%-al.
- Call of Thunder a Thunder varázslatod kritikus esélyét növeli meg.
- Concussion megnöveli a Lava Burst és Thunder varázslatok sebzését.
- Convection 3 pontos talent lett valamint csökkenti a Thunder és Lava Burst varázslatok manaigényét.
- Dual Wield Specialization megnöveli a két egykezes fegyvered találati esélyét.
- Earth's Grasp tier 1-be került.
- Elemental Devastation tier 2-es talent lett.
- Elemental Focus aktiválódhat Lesser Healing Wave és Healing Wave hatására, valamint fel lehet használni gyógyító varázslatokhoz is.
- Elemental Fury: Elemental Focus-ra kell pontot rakni, hogy elérhessük.
- Elemental Precision találati esélye csökkentve 1/2/3%-ra, de a threat csökkentése megnövelve 10/20/30%-al.
- Enhancing Totems tier 1-be került.
- Fire Resistance Totem 130-cal növeli a tűzellenállást és a totem 5 percig üzemel.
- Flametongue Weapon: passzív varázssebzést kapott.
- Flurry 5/10/15/20/25%-al megnöveli a támadási sebességet a következő 3 ütésre, miután kritikus csapást mértél az ellenfélre.
- Frostband lassító hatása fel lett erősítve 50%-ra.
- Ghost Wolf manaigénye az alap mana 13%-a lett.
- Grace of Air Totem törölve lett, Agility adó képessége be lett olvasztva a Strength of Earth totembe.
- Imp. Fire Totems visszanevezve Imp. Fire Nova Totem-re. 50/100% esélyt ad, hogy leüti a hatósugarában lévő ellenfeleket 2 másodpercre.
- Healing Grace: Healing Way és Ancestral Fortitude részesül a dispell ellenállásából.
- Maelstorm Weapon aktiválási százaléka le lett csökkentve 3/6/9/12/15%-ra, kritikus ütésenként, emellett a Chain Heal-re is hat.
- Imp. Lightning Shield átnevezve Imp. shields-re, és a tier 2-ben kapott helye.
- Nature's Blessing nem növeli a sebzést az Intellected arányában valamint a hatása csökkentve lett 5/10/15%-ra. Ez az új varázserő rendszer eredménye.
- Új szintek lettek bevezetve a Water Shield-nek. /lvl20, 27, 34, 41, 48, 55, 62, 69/
- Új varázslat: Earthliving Weapon: Földi élettel itatja át a sámán fegyverét, ezáltal megnöveli a gyógyítóerőt, valamint minden gyógyításnak 20% esélye van, hogy aktiválja a célponton az Earthliving varázslatot, ami továbbgyógyítja 12 másodpercig. Hatóideje 30 perc.
- Új talent: Clense Spirit: kitisztítja a célpont lelkét, megszabadítja 1 poison, 1 disease és 1 curse hatástól.
- Új talent: Elemental shields: 5/10/15%-al megnöveli a Lightning Shield gömbök sebzését, 5/10/15%-al megnöveli a Mana Shield gömbök manaregenerálását, 5/10/15%-al megnöveli az Earth Shield gömbök gyógyítását.
- Új talent: Mental Dexterity: Az Intellected 33/66/100%-ával megnöveli a támadó erődet.
- Új talent: Tidal Force: 60%-al megnöveli a Healing Wave, Lesser Healing Wave és Chain Heal kritikus esélyét 20 másodpercre. Minden egyes kritikus gyógyítás ez idő alatt 20%-al csökkenti a kritikus esélyt.
- Rockbiter rank 5-től rank 9-ig törölve. lvl30 felett Windfury venné át a helyét.
- Shapeshifting nem szedi le a vízen járást.
- Stoneclaw Totem: totem életereje megnövelve a sámán életerő pontjainak 5%-ával.
- Storm Reach: A Thunder varázslat hatósugarát megnöveli 10/20%-al.
- Stormstrike nem reagál a Fire és Frost sebzésekre.
- Strength of Earth Totem átvette a Grace of Air Agility adó képességét.
- Az összes "Friendly Totem" hatótávolsága megnövelve 30 yardra.
- Tidal Focus hat az Earth Shieldre mostantól.
- Totemic Mastery talent törölve, szerepét a Tidal Force vette át.
- Totem of Wrath 5 percig üzemel.
- Tranquil Air Totem törölve. (A threat csökkentését a többi varázslat kisebb threatje, valamint az erősebb tankolás korrigálja)
- Unleashed Rage 45 yardon belül minden raidtagra hat.
- Windfury Totem a közelharci támadásokat gyorsítja kb. 20%-al.
- Windwall Totem törölve.
- Wrath of Air totem a varázslási sebességet növeli, kb 10%-al.


Boszorkánymesterek:
- Aftermath: 2 pontos talent lett.
- Minden démon a képességeit szintlépésekkor automatikusan megkapja, az oktatók törölve lettek.
- Avoidance (Felguard): 80%-al csökkenti az AoE sebzéseket, illetve lvl10-en megkapja a Succubus, VoidWalker, Imp és a Felhutner is.
- Bane csökkenti a Haunt varázslási idejét.
- Blood Pact raidre ható lett.
- Cataclysm a Destruction ágba tartozó varázslatok találati esélyét is megnöveli 1%-al.
- Chaos Bolt tűzsebzést kapott Chaos helyett.
- Conflagrate csak Shadowflame-mel beborított célpontra varázsolható.
- Consume Shadow hatóideje lecsökkentve 6 másodpercre, hatásfoka 66%-al megnövelve. Amíg tart a hatása, az összes csapattag lopakodás érzékelése megnövekszik.
- Curse of Doom csak Doomguardot idéz meg, ha a célpont tapasztalati (xp) vagy Honor pontot ér.
- Curse of Recklessness nem véd meg a Feartől, csak az NPC-ket nem engedi elfutni, ha kevés az életerőpontjuk.
- Dark Pact: tooltip javítva, manaelszívása felerősítve 200%-ra 100%-ról.
- Demon Armor 20%-al növeli a gyógyító erőt, de harc közben nem regenerálja az életerőt.
- Demon Circle hatóideje 6 perces lett.
- Demonic Pact nem hat a szolgává tett (enslaved) démonokra.
- Demon Skin, Demon Armor és Fel Armor nem varázshatás többé, így nem dispellezhető.
- Demonic Sacrafice: Succubus áldozása esetén 15% helyett 10% shadow sebzésnövekedést kapunk, Imp áldozása esetén 15% helyett 10% tűz sebzésnövekedést kapunk, Felguard áldozása esetén shadow sebzésnövekedés helyett tűz és shadow sebzésnövekedést kapunk.
- Doomguard: életereje megnövelve 20%-al, manakészlete megnövelve 24%-al.
- Drain Soul nagyobbat sebez, ha a célpont életereje 25% alatt van.
- Everlasting Affliction Shadow Bolt helyett a Hauntra hat.
- Emberstorm 0.1/0.2/0.3/0.4/0.5 másodperccel lecsökkenti az Incinerate varázslási idejét.
- Fel Armor a Spirited 30%-ával megnöveli a varázslataid sebzését, de a gyógyító erejét nem.
- Felguard: életereje megnövelve 10%-al.
- Felhunter: Paranoia és Tainted Blood kicserélve Fel Intelligence és Shadow Bite képességekre.
- Fel Intelligence (Felhunter): A raid vagy csapat Intellect-jét és Spirit-jét növeli meg 3%-al.
- Fel Stamina és Fel Intellect talentek össze lettek gyúrva Fel Vitality néven.
- Haunt 100%-ot gyógyít.
- Howl of Terror az alap mana 15%-ába kerül.
- Infernal: Újrafelhasználási ideje lecsökkentve 15 percre, hatóideje lecsökkentve 1 percre, életereje megnövelve 30%-al, sebzése megnövelve 60%-al és páncélja megnövelve 30%-al.
- Inferno Infernal-t idéz meg, mely hatóideje 1 perc.
- Imp: életereje megnövelve 20%-al, páncélja megnövelve 16%-al és manaregenerációja megnövelve 200%-al.
- Imp. Curse of Weakness átnevezve Frailty-re, 10/20%-al csökkenti a célpont támadóerejét és 10/20%-al megnöveli a Curse of Recklessness páncélcsökkentését.
- Imp. Enslave Demon tier 5-be került.
- Imp. Lash of Pain és Imp. Firebolt talentek össze lettek gyúrva Deminoc Power néven.
- Imp. Shadow Bolt sebzésnövelése csökkentve lett 3/6/9/12/15%-ra.
- Mana Feed: tooltip javítva.
- Master Demonologist:
    Master Demonologist Felguard: minden sebzést megnövel 1/2/3/4/5%-al és csökkent minden kapott sebzést 1/2/3/4/5%-al.
    Master Demonologist Imp: minden tűz sebzést megnövel 1/2/3/4/5%-al és a tűzalapú varázslatok kritikus esélyét megnöveli 1/2/3/4/5%-al.
    Master Demonologist Succubus: minden shadow sebzést megnövel 1/2/3/4/5%-al és a shadowalapú varázslatok kritikus esélyét megnöveli 1/2/3/4/5%-al.
- Nether Protection átdolgozva. 10/20/30% esélyt ad, hogy ha varázslattal eltalának, akkor az ugyanolyan típusú varázslatok sebzését csökkenti 60%-al 10 másodpercig.
- Új talent: Demonic Empowerment: Az aktív démodat démoni erő járja át, spéci képeséggekkel ruházza fel rövid időre. A hatás a démon fajtájától függ.
- Új talent: Eradication: 5/10/15% esélyt kap a Corruption, Siphon Life és Curse of Agony varázslatod tickenként (amikor épp sebez, kb. 2 másodpercenként), hogy a varázslási sebességedet felgyorsítja 20%-al 8 másodpercre. Újrafelhasználási idő 10 másodperc.
- Új talent: Imp. Felhunter: Felhuntered Shadow Bite képesség használata esetén a bevitt sebzés 50/100%-át megkapja mana formában illetve megnöveli a Fel Intelligence képessége hatásfokát 1/2%-al.
- Új talent: Molten Core: Shadow varázslataid 5/10/15% eséllyel növeli meg a tűz varázslataid sebzését 10%-al 6 másodpercre.
- Pyroclasm: Conflagrate varázslatra is hat.
- Rain of Fire (Doomguard): Tickenkénti manaköltség bug javítva.
- Ritual of souls: 25re fel lett emelve a tölteteinek száma 10-ről.
- Shadow Bite (Felhunter): Shadow sebzést okoz a célpontnak, valamint a célponton lévő shadow DoTonként plusz 5%-al többet sebez. Újrafelhasználási ideje 6 másodperc.
- Shadowfury mozgás közben is varázsolható, leütési ideje 3 másodpercre megnövelve.
- soul Link tier 3-ba került, de az 5%-ossebzési bónusza törölve, emellett a sebzéselnyelés 15%-ra lett lecsökkentve.
- Soul Siphon megnöveli a Drain Soul sebzését.
- Soulstone logolja ki varázsolta kire.
- Spell Lock (Felhunter) globális újrafelhasználási ideje törölve.
- Succubus: életereje megnövelve 20%-al, páncélja megnövelve 22%-al.
- Summon Dreadsteed/Felsteed manaigénye és globális újrafelhasználási ideje törölve.
- Suppression 3 pontos talent lett, az Affliction ágba tartozó varázslatok találati esélyét növeli 1/2/3%-al.
- Unstable Affliction elnémító hatásának hatóideje lecsökkentve 3 másodpercre.
- VoidWalker életereje megnövelve 20%-al, sebzése megnövelve 16%-al, a mesterének varázssebzéséből kapott támadóereje megnövelve 45%-al.


Harcos:
- Armored to the Teeth 180 páncél értékként megnöveli 3-mal a támadóerőt.
- Anticipation a Dodge esélyét növeli 1/2/3/4/5%-al és a tier 2-be került.
- Battle Shout támadóereje hangyányit csökkentve lett.
- Berserkes Rage mindegyik állapotban (stance) használható lett.
- Blood Craze a teljes életerő 2/4/6%-át gyógyítja 6 másodperc alatt.
- Blood Frenzy tier 9-be költözött és a fizikai sebzést növeli meg 1/2%-al.
- Bloodthirst életerő regenerálási mennyisége a teljes életerő bizonyos %-ától függ.
- Challenging Shout újrafelhasználási ideje lecsökkentve 3 percre.
- Concussion Blow sebzése a támadóerőtől függ.
- Death Wish nem tesz többé immunissá a Fearrel szemben.
- Death Wish és Sweeping Strikes helyet cserélt a talentfán.
- Deep Wounds kipontozásához kell az Impale, emellett a fegyver sebzésének 16/32/48%-át sebzi tovább a célponton 6 másodpercen keresztül.
- Defensive Stance threat termelése megnövelve 45%-al.
- Defiance törölve, Incite helyettesíti, ami a tier 2-be került.
- Disarm rage igénye lecsökkentve 15-re.
- Enrage 3/6/9/12/15%-al megnöveli a sebzést, támadási limitálás törölve.
- Hamstring sebzése törölve.
- Impale tier 3-ba került, és nem kell hozzá a Deep Wound.
- Imp. Berserker Rage 10/20 Rage-et generál.
- Imp. Bloodcharge gyógyító hatásainak hatásfoka megnövelve 25/50%-al.
- Imp. charge 5/10 Rage-et generál.
- Imp. Defensive Stance 2 pontos talent lett, 3/6%-al csökkenti a varázslatok sebzését, valamint block6parry6dodge esetén 50/100% eséllyel Enrage-be kerül a harcos, 5/10%-al nagyobb sebzést okozva 12 másodperc alatt.
- Imp. Disarm két pontos talent lett, csökkenti a Disarm újrafelhasználási idejét 10/20 másodperccel és megnöveli a sebzését 5/10%-al.
- Imp. Disciplines törölve.
- Imp. Mortal Strike megnöveli a Mortar Strike sebzését 2/4/6/8/10%-al, de nem csökkenti annak újrafelhasználási idejét.
- Imp. Rend 2 pontos talent lett és a Rend sebzését növeli meg 25/50%-al.
- Imp. Revenge 10/20%-al megnöveli a Revenge sebzését, valamint 25/50%-os esélyt ad a célpont leütésre, aki 3 másodpercig lesz kába.
- Imp. Shield Bash a Shield Slam sebzését is megnöveli 5/10%-al.
- Imp. Shield Block 2 pontos talent lett, 5/10 másodperccel csökkenti a Shield Block újrafelhasználási idejét, de nem növeli a blokkolások számát.
- Imp. Shield Wall megnöveli a Shield Wall sebzéscsökkentését 5/10%-al és csökkenti az újrafelhasználási idejét 20/60 másodperccel.
- Imp. Slam az Arms talent fára költözött.
- Imp. sunder Armor átnevezve Puncture-re, 2 pontos talent lett, rage költségcsökkentése 1/2 lett.
- Imp. Taunt törölve, hatása a Defensive Stance-be beolvasztva.
- Imp. Whirlwind 10/20%-al növeli a Whirlwind sebzését, de az újrafelhasználási idejét nem csökkenti.
- Iron Will 3 pontos talent lett, 10/20/30%-al csökkenti a leütések (stun) és elbűvölések (charm) időtartamát.
- Last Stand újrafelhasználási ideje lecsökkentve 5 percre.
- Mace Specialization a célpont páncéljának 3/6/9/12/15%-át hagyja figyelmen kívül.
- Mocking Blow újrafelhasználási ideje lecsökkentve 1 percre és lehet használni Defensive Stance-ben is.
- Overpower csak a fegyver sebzését okozza, pluszsebzést nem.
- Poleaxe Specialization a Balták (Axe) és Polearm (Lándzsa) kritikus sebzését növeli 1/2/3/4/5%-al.
- Precision tier 5-be került.
- Pummel nem okoz sebzést.
- Rampage a harcos körül álló raid és csapattagokra is hat, 5%-al megnöveli a közelharci kritikus találati esélyüket 10 másodpercig, amikor a harcos kritikusat üt.
- Recklessness a következő 3 ütést 100%-osan kritikussá teszi, 12 másodpercig tart a hatása, újrafelhasználási ideje lecsökkentve 5 percre.
- Retailation hatóideje lecsökkentve 12 másodpercre, tölteteinek száma lecsökkentve 12-re, újrafelhasználási ideje lecsökkentve 5 percre.
- Revenge sebzése megnövelve.
- Shield Bash a támadóerőn alapuló sebzést okoz.
- Shield Block megnöveli a blokkolás esélyét és mennyiségét 100%-al 10 másodpercre, újrafelhasználási ideje megnövelve 60 másodpercre, ragi költsége lecsökkentve.
- Shield Slam minden harcosnak elérhető lvl40-től, sebzése hangyányit megnövelve.
- Shield Specialization tier 1-be került és sikeres blokkolás esetén 2 rage-et tölt vissza.
- Shield Wall minden kapott sebzést lecsökkent 50%-al 12 másodpercig, újrafelhasználási ideje lecsökkentve 5 percre.
- Slam felfüggeszti a fegyver ütés időzítését, nem újraindítja.
- Sword and Board aktiválódhat Revenge ütésekor is.
- Sword Specialization nem aktiválódhat többször, mint 6 másodpercenként egyszer.
- Taunt újrafelhasználási ideje lecsökkentve 8 másodpercre.
- Thunder Clap sebzése megnövelve, mindenre hat a hatósugarán belül.
- Toughness tier 3-ba került, és a mozgáscsökkentő hatások időtartamát csökkenti 10/20/30/40/50%-al.
- Vigilance a célpont threat-jének 10%-át átadja a harcosnak.


PVP:
- Rengeteg új tárgyat lehet a Honor vendoroknál beszerezni.
-Arénák: két új aréna került be: Ogrimmar Aréna és Dalaran Aréna. 30 másodperces vagy kisebb időtartamú buffok a belépéskor leszedésre kerülnek. A mágus Invisibility varázslata ez alól kivétel.


Szakmák:
- Új szakma: Inscription: felfejleszthető 375-ig.
- Enchantment: Surefooted enchant növeli kritikus támadási esélyt a mozgás lassító hatásokkal szembeni ellenállás helyett.


Labirintusok:
- Sunwell Plateu, Black Temple és Serpentshrine Cavern minden bentlakója életerő leszíváson esett át.
- Ahn'Qiraj: Hátas használata megengedett a labirintuson belül. Black Qiraji Resonating Crystal normál hátas lett.


Felhasználói felület:
- Új Naptár funkció: Elérhetővé vált mindenkinek a beépített naptár, melyet a minimap jobb felső sarkában lévő új ikonra kattintva lehet elérni. A naptárba a különböző események vezetése, raidek nyomon követése, és egyéb események rögzítése lehetséges. // ford.megjegyz.: akár időlimiter profbejegyzések is készíthetők, Minor Glyps Research és társai
- Új kisállat és hátas változások: A kisállatok és hátasok a hátizsák vagy bankhely helyett egy új fülön érhetőek el. Amikor egy hátas vagy kisállat meg lett "tanulva", a táskából/bankból eltűnik. az elveszett kisállatok és hátasok Stablemastertől szerezhető vissza.
- Új agro-figyelmeztetés lett beiktatva a labirintosokba.
- Focus Frame elérhető. Kijelölhetsz egy célpontot, és "fókusz"-ba helyezheted. Ezután kijelölsz egy másik célpontot és cselekedhetsz. Egy gombnyomással visszaugorhatsz a fókuszált célponthoz. Szintén elérhető a Focus Cast Key, ami lehet Shift, Alt, Crtl. A fókuszcasztgomb nyomva tartása mellett kivitelezett varázslat/támadás a fókuszban lévő célpontra megy, nem az aktuálisan kijelöltre.
Így egyszerre gyógyíthatsz/támadhasz két célpontot.
- Kidobott/elvesztett tabardok a Tabard vendornál visszaszerezhető.
- Elveszett, kidobott kulcsok (egyszeri küldijutalmas kulcsok, (pl scholomance, vagy DiM) kovácsoknál visszaszerezhető.
- Szakmák Shift+katt-al belinkelhetőek a chatekbe.
- Küldetésmegosztás csapattagok között távolságtól független lett.
- Küldetésmegosztás csapattagok között chatbe belinkeléssel oldható meg.
- Küldetésmegosztás raid tagok között is működik, kivéve Csatatereken.
- A random Napi küldetések is megoszthatóak, de csak azon a napon amikor adták őket.
- 5 perces visszaszámláló jelzi a PVP állapotból hátralévő időt.
- /cower emote animációt kapott
- Makrók és billentyűzet-parancs párosítások a szerveren mentődnek el, nem kell reinstall után vagy másik gépen ismét beállítani. Accounthoz lettek rendelve.
- Shift + katt a levelezésben: Shift+katt egy bejövő levélre, és kiveszi a levélhez mellékelt tárgyakat, aranyat. Autoloot-hoz hasonló a működése.
- Combat log változások:
    A varázslatok hatástalanságában megkülönböztet most már hogy azért hatástalan, mert Miss-elt a varázslat, vagy mert Resist-elve lett.
    Túlgyógyítás rögzítve van a logban.
    Ha egy bejövő támadást teljesen kivédünk (shield block, teljes resist, pajzs varázslattal), akkor a kivédett támadás mennyisége a logban megjelenik.
- V gomb lenyomása után a célpontok színekkel vannak megjelölve, kasztok függvényében.
- többi LUA és XMl változásról: http://forums.worldofwarcraft.com/board.html?sid=1&forumId=11114


Tárgyak:
- Druidák és sámánok alakváltott állapotban is használhatják a tárgyaikat.
- Abyss Shard passzívan 15 Stamina bónuszt ad, de a VoidWalker megidézéséhez szükséges Soul Shardot nem váltja ki.
- Devilsaur Eye a vadász állatának a támadó erejét növeli meg a kritikus támadási esélye helyett, emellett egy kevés Agility-t is ad passzívan.
"Labirintusok:
- Sunwell Plateu, Black Temple és Serpentshrine Cavern minden bentlakója életerő leszíváson esett át."

Bocs, tudom régi, de csak most olvastam át. Ez mindent visz Laughing out loud
- Moonkin Form (Balance): nem növeli a támadó erődet és nem regenerálja a manádat közelharci támadásaid esetén, helyette azonnal 2% manát kapsz minden alkalommal, amikor a varázslataid kritikusat sebeznek.

és 400% helyett 370% armort növel, azt hiszem...
#5 | edsdame válasza #4
Te troll... Sticking out tongue
@others: /facepalm

epic thread
first page.

hát a thx azt jelenti hogy köszönöm

mi kel a wow hoz? ki tudja

valaki lefordithatná thy

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu