KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2342 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2410 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2412 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2412 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2412 napja

Chio BlizzCon 2008: PvP Panel
Chio - 5675 napja
6
Végetért a PvP tájékoztató a BlizzConon, vágjunk is bele a lecsóba!

Aréna - (The Ring of Valor) - Orgrimmar

Amint azt már eddig is tudtuk, Orgrimmar arénában LoS-törő, mozgó oszlopok fognak működni. Ezek fix időközönként fognak le-és felmozogni, hogy minél inkább skillfüggő legyen ettől a csapatok mozgáskoordinációja. Az oszlopok külömbözni fognak egymástól, hogy ne lehessen őket összekeverni. Egy másik dinamikus elem az arénában, a mozgó tűzvész lesz, ami egy vonalban körbe-körbe mozogni. Amelyik játékost eléri tűz, azt sebezni fogja. CC hatása alatt nem sebez a tűz.

Aréna - Dalaran Sewers

Orgrimmar arénához hasonlóan itt is lesznek mozgó tárgyak, mégpedig vízoszlopok, amik az ogrimmari fel-le irányú oszlopokhoz hasonlóan működnek. Mountokat abszolút nem lehet az arénában használni, csak travel form működik. Kezdéskor egy csőből kell leugranunk az arénába. Ha nem ugrunk le a kezdéskor, a víz kicsap minket onnan.

Battleground - Strand of the Ancients

Az új váltott, támadó és védő játékot kívánó battleground, rombolhatü épületekkel és járművekkel. Az a csapat nyer, amelyik rövidebb idő alatt szerzi meg az ellenfél védőpozícióját. A játékos limit 10 helyett már 15 lett. A mostani bétához képest kétszer annyi jármű lesz használható. A falakon keresztül lehet majd az elfoglalható bázisokhoz eljutni. Ezt majd úgy is megtehetjük, hogy egy ostromjárműbe behuppanunk és elfurikázunk oda. Mint az arénákban, ezen a battlegroundon is meg lesznek jelölve a falak, hogy a játékosok könnyeben tájékoztathassák társaikat a tartózkodásukról.

PvP terület - Wintergrasp

Több száz játékos mérheti össze erejét a csatában. A feladat, 30 fal közül az egyik áttörése. Ha a támadó csapat nyer, szerepet cserél a két oldal és a másik frakciónak lesz lehetősége támadni. 2.5 óra cooldown a térfélcserék között. A nyertesek a győzelem után kapnak egy daily questet, amiben egy külön raid instance-be kerülnek, ahol Archivon nevű bosst kell leölni, aki különböző itemeket és egy olyan beváltható itemet dob, amiből aztán mountokat, gemeket és itemekt vásárolhatunk. HK-k után rangokat kapunk. Jelenleg 2 rank van, a második rank megszerzése után pattanhatunk ostromjárműbe.

Jövőbeni tervek
  • A PvP itemizáció átgondolása
  • Minden játékstílus támogatása és a PvP-s itemek közötti balance létrehozása
  • Jelentkezési lehetőség bárhonnan
  • Versenyképes battlegroundok (itt gondolom a gear alapján való behívó rendszerről van szó).
  • Guild battleground mókák
  • Alacsony szintű karaktereknek fejlődési lehetőség battlegroundokon.
Forrás: WoW Insider

Strand of the Ancients:  jelenleg bétában 10 fősként azt kell mondjam itt nagyon sokat számít  az,  hogy dolgoznak össze az emberek. Mivel kétoldaról lehet felfelé haladni,  ha a védők csak egyikre koncentrálnak gyakorlatilag el is vesztették a meccset. Védőként a legfontosabb a járműveket szétkapni  és két oldaról az alsó temetőbe szorítani az ellent. Támadóként persze a kétoldaról támadás minél gyorsabban, illetve ha bénázik a védő egyik oldalt,  lefoglalni kisebb erővel és a másik oldalon haladni felfelé.  Sok a bug még: amikor jössz a hajóval ha felmész a tatra akkor szépen leesel úszva meg mire odaérsz vége is lehet a csata felének. A másik bug cserénél van ( mikor a támadás vagy védekezés lejárt akkor a felek cserélnek):  ha szellemként ér a csere akkor nem rak a hajóra, rossz esetben mehetsz le az elsó temetőbe, jó esetben fent éledsz újra , és ugye rögtön föntől kezdheted támadni a temetőt utána meg a kapukat.

Wintergrasp: Aki még emlékszik a régi AV-kra az kb azt a feelinget kapja meg, de úgy hogy 3-4 40- es raid püföli egymást. jelenleg van 40 perces aktív csataidő mikor el lehet foglalnia  várat, majd 2,5 óra pihi. A pihiben a várból el lehet érni egy instát, illetve az összes BG-t. de ekkor is megy mérsékeltebb formában a PVP( jelenleg bétán erős horda dominanciával ez ally gankból áll).
3 falon át tud a támadó a végső falhoz jutni, e közelébe egyszer jutott az ally mikor akkora lag volt hogy a járműveket alig tudtuk ütni. Azt hiszem hogy elfoglaljuk a várat nem lezs elég egyezrű számbeli fölény kb úgy kell taktikázni mint a strandon. Csali támadás az egyik oldalra míg másik oldaról szétverni a falakat. A védekezőknél pedig ezeket a helyzeteket gyorsan felismerni és áthelyeznia védelmi vonalat. A kérdés az hogy a lag mennyire fogja kisérni ezeket az összecsapásokat, mert itt tényleg 100vs100 játékos áll szemben egymással.


#5 | Sareck válasza #4
Me tooooo... kezdek egy karit és ott öregszem meg WSG zászlóval a kezemben Laughing out loud Huh, na végre jó hírek. Teccik a bárhonnan jelentkezés gondolata is... az igazán tuti az volna, ha még egy rakat BG lenne és a régieknek korlátozott volna a száma. Persze olyan BG-ket lenne értelme csinálni (legalább párat), mint a W3as DoTa-k, ne számítson a faction. Tudom, kicsit RPG gyilkosan hangzik, de máshogy nem lehet dinamizálni, hogy legyen elég player sok BG esetén.

Ha valaki hall odafent a Blizzardnál, az Eye of the Stormot töröljék ki az életünkből! Smiling
 Meglepne Laughing out loud Ha tényleg megvalósítják, akkor mindenki kap majd xp-t, aki nem maximális szintű és BG-zik.
#3 | Invi válasza #2
 Tutira nem tesznek bele ilyet. A twinkeket nem szeretik feléjük.
Egyszerű, megcsinálják úgy hogy ki/be kapcsolható legyen Eye-wink
 A BG-ért XP nagy előnye, hogy megöli a twinkeket Smiling

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu