KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2336 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2403 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2405 napja

Invi Lesz-e WotLK Nov. 13-án?
Invi - 5684 napja
15
Sokan kérdezik ezt mostanában tőlem is és az általam ismert infók alapján csak az mondhatom mindig, hogy igen, lesz WotLK 13-án, csak kérdés, hogy milyen...

Ha a Blizzard egyszer bejelentette, hogy lesz WotLK November 13-án és minden forgalmazó is így tudja akkor tutira ki kell adniuk valamit azon a fontos napon.
A megjelenési dátum körüli kételyekre azonban számtalan körülmény adhat okot.

Mi, akik nap mint nap bétázunk, feltéve, ha van olyan jó és éppen nem fagy le az amerikaiak által annyira nem supportált eu test realm, tudjuk hogy ami a béta szerveren van, az még közel sem egy kiadható, végleges változat. A beígért változások nagy része még nem kerül bele a játékba (pl a tabardok hordásával szerezhető reputáció), a kasztok még teljesen unbalancedek, a spellek és talentek között is még bőven vannak bugosak, hiányosak és működésképtelenek.
Ha mindehhez hozzáadjuk, hogy ekkora mennyiségű DVD lemez legyártása, dobozolása és disztribúciója nem kis munka, mint amennyit a WotLK meg fog kívánni, akkor mindenki jogosnak érezheti azon emberek kételyeit, akik nem biztosak benne, hogy meg fog jelenni a várva várt Lich King November idusán, lévén már vészesen közeledik a nagy nap és még sok munka van hátra.

DE! És most tessék kapaszkodni! Lévén, hogy a WoW egy MMO játék, így mindenki kénytelen az internetet használni hozzá és lépten nyomon kötelezően patchelni, ha játszani akar, így hát miért ne lehetne elkezdeni sorozatgyártani valami bugos dolgot, ha azt bármikor, akár már a megjelenés napján is kijavíthatunk egy a gyártási időszak alatt kifejlesztett patchel.
Gondoljunk csak bele, hogy a WotLK tartalmának egy tetemes része (kb minden ami nem Northrend) már csúszik is le a gépünkre egy 1GB-os patch formájában, akkor meg miért ne lehetne még 1GB-al patchelni megint mondjuk a release napján?! Szép megoldás?! Nem szép! Hasznos?! Az bizony, mert ha ez bekövetkezik, még mindig jobb egy nagyot szívni a realese napján kapásból egy patch letöltésével/telepítésével, mint további heteket, hónapokat várni a megjelenésre. Ha pedig már a patchnél tartunk közel sem kell akkora nagynak lennie, lévén elvileg csak javításról van szó, ami sok helyet foglal azok az új területek, modellek, amelyeken szerencsére már nem nagyon van mit javítani.

És hogy most miért is került mindez elő? Azért mert a Blizzard is vállalja a release után patchelünk ötletet, hiszen egy bugos talent kapcsán Koraa írta a béta fórumon, hogy a bugos hunter talent a Trap Mastery fixálva lesz a WotLK megejelenés után egy patchben... 

Erre szokták mondani, hogy No Comment... de hát éppen, hogy erre már  nekem is reagálnom kellett valamit ha nem csak én érzem így, akkor várom a ti véleményeteket is! :D
Szerintem nem lesz és a Blizz első buktája lesz ez.
#14 | Sareck válasza #13
Hááát semmiről nem lehetünk egyértelműen meggyőződve... hiszen nem látunk beléjük, de az tény hogy az európai fórumok le vannak sajnálva.
 A Flagshipet olyan emberek alkották, akik nagyrészt a Blizzard North tagjai voltak, részben dolgoztak a WoW-on is; és a cégük meghalt, ahogy a Hellgate is.
(egyébként szvsz nem volt jó húzás a Tigole vezette EQ-s raider playereket fő fejlesztővé megtenni, azóta lett raidközpontú a játék...)

Jahh, ugyan a Vivendi francia cég, a fejlesztés sosem folyt Európában. Semennyire. Az európai játékosok javaslatai az EU-s CM-eken keresztül jutnak el a Blizzardhoz, és ott vagy figyelembe veszik őket, vagy nem. De egy fejlesztő sem írt soha postot az európai fórumra tudtommal, és abban is kételkedem, hogy olvassák.
#12 | Sareck válasza #11
- "The company sold its consumer software operations, Sierra On-line which included Blizzard, to French publisher Havas in 1998, the same year Havas was purchased by Vivendi". A Vivendi, ami olyan francia cég, mint ide ház... igenis sok fejlesztő dolgozott itt Európában is a WoWon. Aztán most azokat is átköltöztették jószerével Irvine-ba, Californiába...

- Persze... ugyanazok az emberek. Fogták azt az egész puplációnyi embert és mindenkit átköltöztettek, sőt még tán a házaikat is átvitték kertestül Sticking out tongue Hogyne hogyne...

- A Blizzard North összeveszett a Vivendivel és 2005 augusztusában hagyták el teljes egészében a céget... az egy rakás fejlesztő volt ám és persze fogadjunk hogy őket ráccsal meg elektromos kerítéssel zárták el a WoW fejlesztéstől Sticking out tongue Nem hinném, hogy semmi közük nem volt hozzá.

- Az eredeti wow dev team jó része elment a Blizztől, és nem csak a Blizzard Northra gondolok. A legtöbb fejlesztő az NCSoftal (aki az L2t fejlesztették) együtt csinálták meg egy egyesülés után a Guild Wars-t az ArenaNet keretein belül. Ha jól csalnak az emlékeim, tehát akik 2001ben elkezdték a kidolgozni az 1.00-t,  azok már elmentek szinte teljes egészében mire a játék megérte az egy éves kort. Erre gondoltam és szerintem, ha játszottál már a WoWal akkor is, mikor elkészült meg utána is, akkor láthattad hogy mikor jöttek be az első igazán nagy újítások (úgy kb az 1.7 körül, kivéve a BattleGroundok, azokat még ez a support (kókler) team csinálta)

- Egyéb kivált fejlesztői gárdák (tessék olvasgatni a wikipediát és nem hülyeségekkel oltani azokat, akik tényleg tudnak egy két dolgot):

- 3 év??? Hallod nem tudom hol élsz, de 3 év alatt a gépek teljesítményei majdnem megnégyszereződtek és a WoW nem hogy 3 évet húzott ki, hanem 6-t, plussz ha azt nézzük, mikor kezdték el a fejlesztést, akkor ez már 8 körül van. Szóval ha tudjuk, hogy más játékok mennyi időt tudnak eltölteni a piacon, ahhoz képest a WoW már matuzsálem kor felett van sokkal. És igen is nagyon sok mindenben megtörtént a technológia váltás azóta, amit azért a játék motorja nem tud teljes egészében vagy egyátalán kihasználni. Ennek ellenére én úgy gondolom, hogy jó ez a játék. Csak lenne már vmi újabb a láthatáron, mert ezt már töviről hegyire ismerem. Az ejtőernyős és hasonló sületlenségekre meg már kár a pénzt kidobni az ablakon (ez már csak az én puffogásom).
#11 | Eldoron válasza #9
Sareck, te gondolkodsz is miközben írsz? Olvastam már máshol is ezeket a sületlenségeket, de hogy annak nem fáj aki írja? Hihetetlen.
Az különösen tetszik hogy most "Amcsiban" fejlesztik a nemtommit, stb... Te, képzeld el, a Blizzard MINDIG is színtiszta amcsi cég volt, ki sem tette a lábát onnan, úgyhogy nem tudom miről beszélsz. Van egy (most már nem annyira) új épületük, ez igaz, de oda ugyanazokat az embereket költöztették át.
"Ez a kor remeke VOLT, egy eszmény sok mindenki számára... de eljárt felette az idő. " ez is nagyon tetszik.. szóval 3 év alatt kort váltottunk? a 21. századből a .. mibe is? Na mindegy. Ezek az okoskodások néha kiakasztanak.
Én játszok a bétával, és ott mondták a tutit: hogy nem tudhatjuk hogy a belső béta szervereken hogy áll a játék. És mellesleg az is teljesen logikus lenne ha most nem adnák ki bétára az összes raidet, hogy aztán már a megjelenés napján mindenki rá tudjon keresni hogy 80-on hogy kell megölni majd XY bossot. Semmibe sem kerül nekik pár gépet összerakni és házon belül tesztelni a dolgokat.

"Az eredeti fejlesztők csodát alkottak. Utánuk egy kókler banda jött..." ezt a hülyeséget is, nem tudom honnan veszik az embercsökevények. Talán a Flagship studios-ra gondolnak? Vagy a Blizzard North-ra?
Nos van szerencsém elmondani hogy a kettő kb majdnem teljesen egy és ugyanaz, amikor a Blizzard North elhagyta a céget akkor a volt dolgozók alapítottak 1-2 új céget, köztük van a Flagship mint tudjuk. Az ő förmedvényük lett a Hellgate: London. És hogy mekkora veszteség volt a WoWnak a Blizzard North kiválása? Semekkora. A Blizzard North nevű részleg 2, azaz két játékot csinált összesen: Diablo és Diablo 2. Semmi közük nem volt a Blizzardhoz. Azóta ment el semmilyen "eredeti banda" és nem jött semmilyen "kókler banda" a helyükre, ez csak kitaláció és csak próbál hátteret adni a fikázásnak hogy jogos legyen.
Még vezetőváltás sem történt a megalakulásuk óta se (!), a Silicon&Synapse idők óta. Úgyhogy L2P és STFU plz, kkthxbai
hát igen No Comment
Blizz Smiling

Jó... hát tegyük hozzá lehet a sztereotípiát akarnák eloszlatni, amit már rendszeresen kapnak innen onnan, főleg a játékosoktól:
"A Blizzardnál biztos, hogy november-január környékén jelenik meg az adott újdonság. Az egyetlen bizonytalan pont: az évszám"

Bár hozzátenném, hogy más Blizzard játékok, amik hosszú éveket csúsztak... lsd wow 1.00, diablo 2... warcraft 3 stb stb stb soha sem kellett csalódnunk. Mindig az "aktuális" legjobb és legszórakoztatóbb élménnyel ajándékoztak meg bennünket. De nem fog ártani az sem, ha végre kevesebb pénzt és időt fordítanak a WoW fejlesztésére. Ez a kor remeke VOLT, egy eszmény sok mindenki számára... de eljárt felette az idő. Szerintem tudja ezt mindenki és főleg a Blizz dev teamje és igazgatósága. Ez olyan lesz, amilyen... és majd néha plasztikázzák.

Mióta a WoW eredeti fejlesztőgárdája elment nagyjából két nagy csere volt a csapatfelállásban a "sóhordó" emberkék szintjén.
1. 2 éve volt egy nagy "Support needed" akció, amikor tényleg rohadt sok jó dolgot találtak ki a játék komfortjának fokozására.
2. Most pedig átköltözött a cég legjava Amerika egy távoli zugába, ahol a Wrath of the Lich king kezdett el igazából heggesztődni. (tudom, hogy a fejlesztések egy része idáig is az amcsiba ment, nem kell beszólni)

Az eredeti fejlesztők csodát alkottak. Utánuk egy kókler banda jött, akik folyamatos érdektelenségekkel bombázták a WoWot. Szerintem ettől az előzőtől sokkal jobb volt a játékosokból fabrikált ötletező gárda... és most pedig kiderül, hogy mit tudnak az amcsik. Hozzáteszem, elképzelhető hogy az amerikai multinacionális álom keretein belül láthatjuk a Blizzardnál ezt a dobjuk ki majd lesz valami stratégiát.

Remélem ezt a többi játéknál nem követik.
Oszt majd 2010-re ha minden igaz kapunk egy vatta új MMORPG-t!

ui.: Wulfgar, nem vagy Te véletlen egy picit túl optimista?
"nem tökéletes játékot fogunk kapni, de nemlesz 1játszhatatlan bughalmaz, valszeg minden a helyén lesz úgy ahogy kell és a föbb dolgok benne lesznek"
hehe lol...elírtam a kasztok után kifelejtettem a fajokat...XD ez van
 Azért van olyan bug, amit jelentettem júliusban, és amikor utoljára bent voltam (kb. 3 hete), még nem javították Sticking out tongue (egy korán megszerezhető recept, a Succulent Orca Stew nem tanulható, mert a fejlécén kívül minden adata a Big Bear Steak nevű, Ashenvale-ben vásárolható recepttel azonos...)
#6 | Invi válasza #4
 Én játszottam US bétán is, az teljesen jó. Sajnos az EU szerver is USA-ban van és az ottani support szarik rá. Smiling Meg ugye USA 10+ server, EU: 1!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu