KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2341 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2409 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2411 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2411 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2411 napja

Wolverine Megint új beta build (8905) 3/3. rész
Wolverine - 5710 napja
8
 A legutolsó béta build változásai közül ezúttal a talentek, spellek, abilityk változásait vesszük szemügyre - elsősorban a warriorok és a rogue-ok kaptak buffokat, a death knightokat pedig nerfelték. Vigyázat, wall of text jön!


Death Knight

Blood

Képességek
- a Blood Strike és a Heart Strike mostantól a fegyver sebzésének 50%-át okozza és a bónusz sebzés csökkent mindkét képesség esetében.
- a Strangulate sebzése csökkent.
- a Blood Boil hatóköre 10 yardra csökkent.
- a Blood Tap manaigénye csökkent (ez valószínűleg valami elírás lesz...).

Talentek
- a Might of Mograine (Tier 9) mostantól hat az Obliterate-re is, de a crit sebzésbónusz 15/30/45%-ra csökkent 20/40/60%-ról.
- a Death Rune Mastery (Tier 3) csak akkor működik, ha a death knight támadja a célpontot.

Frost

Képességek
- az Obliterate bónusz sebzése csökkent.
- az Icy Touch sebzése csökkent.
- a Frost Strike mostantól a fegyver sebzésének 50%-át okozza és a bónusz sebzés csökkent.

Talentek
- a Blood of the North (Tier 8 ) mostantól 3 pontos talent.
- a Merciless combat (Tier 6) mostantól a 35% health alatti célpontok esetén 10/20%-kal növeli a Howling Blast, Frost Strike, Icy Touch, és Obliterate sebzését (korábban 30/60%-kal növelte a sebzésüket).

Unholy

Képességek
- a Corpse Explosion, a Death Coil, a Death Strike és a Death and Decay sebzése csökkent.
- a Plague Strike mostantól afegyver sebzésének 30%-át okozza és a bónusz sebzés nőtt, míg a Scourge Strike a fegyver sebzésének 65%-át okozza és a bónusz sebzés csökkent.

Talentek
- a Summon Gargoyle (Tier 5) mostantól 50 helyett 30 runic powerbe kerül.
- az Outbreak (Tier 3) mostantól nem hat a Scourge Strike-ra, ehelyett a Blood Boil és a Pestilence mellett a Plague Strike sebzését növeli 10%-kal.
- az Unholy Command (Tier 2) mostantól nem hat a Death Command cooldownjára.

Druid

Feral

Talentek
- az Infected Wounds (Tier 8 ) megváltozott: mostantól a Shred, Maul és Mangle egy Infected Wound debuffot tesz az ellenfélre, ami a célpont mozgási és támadási sebességét 8/17/25%-kal csökkenti 12 másodpercig és maximum 2 alkalommal stackelhet.

Restoration

Képességek
- a Healing Touch gyógyítása és manaigénye csökkent
- az Abolish Poison 8 máspdperc helyett 1 percig hat a célponton

Talentek
- a Furor (Tier 1) megváltozott: mostantól a druida 20/40/60/80/100% eséllyel nyer 10 rage-et, ha Bear/Dire Bear alakba változik; 20/40/60/80/100 energyt őriz meg, ha Cat alakba változik és 2/4/6/8/10%-kal nő a Moonkin alak intellectje (korábban Cat alakba váltáskor 20/40/60/80/100% eséllyel kapott a druida 40 energyt, a többi változatlan).

Hunter

Marksmanship

Talentek
- a Rapid Recuperation (Tier 8 ) mostantól a Rapid Killing aktiválódása után 6 másodpercig a hunter visszanyeri 2 másodpercenként teljes manája 1/2/3%-át.

Mage

Arcane

Képességek
- új képesség: Mirror Image (Lvl 80): 30 másodpercre lemásolja a mage-et 3 példányban, a másolatok megtámadják az ellenfelet és spelleket is castolnak. A spell a base mana 10%-ába kerül, instant és 3 perces a cooldownja.
- a Conjure Food (Rank 9 és 10) és a Conjure Water (Rank 10 és 11) egyesítésre került, és Conjure Refreshment néven tanulható a trainerektől. 20 db ennivalót hoz létre 3 másodperc casttime-mal, manaköltsége a base mana 40%-a. A Mana Pie (Rank 1) és Mana Strudel (Rank 2) hp/mana töltésre is alkalmas.

Fire

Talentek
- a Molten Fury (Tier 7) mostantól a 35% hp alatt levő célpontok elleni összes spell sebzését 6/12%-kal növeli.

Paladin

Retribution

Képességek
- a Hammer of Wrath mostantól instant.

Holy

Képességek
- a Sacred Shield mostantól növeli a Flash Light crit értéket 50%-kal.

Talentek
- a Beacon of Light (Tier 11) tooltipje kiegészült az alábbi mondattal: Egyszerre csak egy célpont lehet Beacon of Light.

Priest

Shadow

Talentek
- a Misery (Tier 8 ) megváltozott: mostantól a Shadow Word: Pain, Mind Flay és Vampiric Touch spellek is növelik a sebző spellek találati esélyét 1/2/3%-kal, és növelik a Mind Blast,  Mind Flay és Mind Sear spellek sebzését a priest spell powerének 5/10/15%-ával.

Rogue

Assassination

Képességek
- a Dismantle lvl 75 helyett lvl 20-on lesz megtanulható, a hatótávja 5 yardra változott.

Talentek
- a Hunger For Blood sebzésbónusza 5%-ról 3%-ra csökkent, és minden, a rogue-ra ható fizikai effektre hat.
- a Cut to the Chase mostantól minden Eviscerate-re és Envenomra hat (korábban csak a critekre hatott).
- a Blood Spatter a Tier 9-ről átkerült a Tier 2-re, mostantól a Garrote és Rupture sebzését 15/30%-kal növeli (korábban 10/20% volt a sebzésnövelés).
- a Focused Attacks (korábban Tier 9) és a Turn the Tables (korábban Tier 8 ) helyet cseréltek a talentfán.
- a Find Weakness 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól 3/6/9%-kal növeli a rogue támadó képességeinek sebzését (korábban a finisherek növelték a támadó képességek sebzését 2/4/6/8/10%-kal).
- a Vigor a Tier 7-ről a Tier 3-ra került át.
- a Deadened Nerves 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól a kapott sebzést csökkenti 2/4/6%-kal (korábban 1/2/3/4/5% volt).
- a Master Poisoner Tier 6-ról Tier 9-re került át és 2-ről 3 pontos talentre változott. Mostantól a rogue által megmérgezett ellenféllel szembeni crit esélyt növeli 1/2/3%-kal és csökkenti a rogue-on levő mérgek hatóidejét 17/34/50%-kal (korábban 5/10%-kal csökkentette a mérgek elleni resist esélyt és 25/50%-kal csökkentette a rogue-on levő mérgek hatóidejét).
- a Relentless Strikes a Subtlety ágra került át.
- az Improved Expose Armor mostantól 5/10 energyvel csökkenti az Expose Armor költségét (korábban 25/50%-kal növelte a hatóidejét).
- a Lethality mostantól minden kombópontot érő támadás crit sebzését növeli 6/12/18/24/30%-kal (korábban nem hatott minden ilyen támadásra).
- új talent: Overkill (Tier 7): a stealthben és a stealth megtörése után 6 másodpercig használt támadások energiaköltségét 10-zel csökkenti.

Combat


Képességek
- a Sprint és az Evasion cooldownja 5-ről 3 percre csökkent.

Talentek
- a Murder Spree új neve Killing Spree, a hatótávja 10 yardra változott.
- a Prey of the Weak mostantól minden crit sebzést 4/8/12/16/20%-kal növel (korábban csak a melee sebzéseket növelte 5/10/15/20/25%-kal).
- az Unfair Advantage megváltozott: mostantól egy támadás dodge-plása esetén a rogue Unfair Advantage-et nyer, és visszaüt a jobbkezes fegyver sebzésének 50/100%-ának megfelelő értékben (korábban ha a rogue crit sebzést ütött az ellenfélre, Unfair Advantage-et nyert és megnőtt a crit és dodge esélye 1/2%-kal 8 másodpercre).
- a Surprise Attacks mostantól hat a Hemorrhage-ra is.
- a Stay of Execution megszűnt.
- új talent: Blood Poisoning (Tier 9): a rogue által megmérgezett ellenfelekkel szembeni fizikai sebzés 1/2%-kal nő.
- a Throwing Specialization mostantól hat a Fan of Knivesra is.
- a Nerves of Steel mostantól 15/30%-kal csökkenti a stun és fear alatt elszenvedett sebzést (korábban a stun és fear időtartamát csökkentette 15/30%-kal).
- a Mace Specialization megváltozott: mostantól a rogue támadásai egy mace-szel 3/6/9/12/15%-nyi armort nem vesznek figyelembe (korábban a mace crit sebzést növelte 2/4/6/8/10%-kal).
- a Fist Weapon Specialization megszűnt.
- a Dagger Specialization a Tier 4-ről a Tier 3-ra került át és mostantól a fist weaponökre is hat.
- a Dual Wield Specialization a Tier 4-ről a Tier 1-re került át.
- az Endurance mostantól 30/60 másodperccel csökkenti a Sprint és az Evasion cooldownját (korábban 45/90 másodperc volt).
- a Riposte mostantól egy kombópontot ad.
- az Improved Sprint a Tier 3-ról a Tier 4-re került át.
- az Improved Slice and Dice mostantól 3 helyett 2 pontos talent; 25/50%-kal növeli a Slice and Dice időtartamát (korábban 15/30/45% volt).
- a Deflection 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól 2/4/6%-kal növeli a parry esélyt (korábban 1/2/3/4/5% volt).
- a Precision mostantól a mérgek hit esélyét is növeli.
- a Lightning Reflexes a Tier 1-ről a Tier 4-re került át.

Subtlety

Képességek
- a Tricks of the Trade hatóköre 20 yardra nőtt.
- a Cloak of Shadow cooldownja 1,5 percre nőtt 1-ről.
- a Vanish cooldownja 5-ről 3 percre csökkent.
- a Disarm Trap hatóköre 5-ről 20 yardra nőtt, a cast time 2-ről 1 másodpercre csökkent.

Talentek
- a Shadow Dance megváltozott: mostantól aktiválásakor használható a Sap, Garrote, Ambush, Cheap Shot, Premeditation, Pickpocket és Disarm Trap attól függetlenül, hogy a rogue stealthben van-e; ezek a képességek 2 másodperces cooldownt kapnak ez idő alatt. A Shadow Dance 10 másodpercig tart, instant, cooldownja 2 perc. (korábban a rogue azonnal stealthbe került és elkezdte a Shadow Dance-t; 9 másodpercig minden 3 másodpercben automatikusan újra stealthbe került)
- A Slaughter from the Shadows mostantól 1/2/3/4/5-tel csökkenti a Hemmorrhage energy-igényét.
- a Wrongfully Accused megszűnt.
- a Premeditation cooldownja 2 percről 20 másodpercre csökkent.
- a Preparation már nem hat a Premeditationre.
- az Elusiveness a Tier 4-ről a Tier 3-ra került át; mostantól a Vanish és a Blind cooldownját 30/60, a Cloak of Shadows cooldownját 15/30 másodperccel csökkenti.
- a Serrated Blades a Tier 4-ről a Tier 3-ra került át.
- az Initiative a Tier 3-ról a Tier 4-re került át; mostantól 33/66/100% (korábban 25/50/75%) eséllyel az Ambush, Garrote és a Cheap Shot két kombópontot ad.
- az Improved Ambush a Tier 3-ról a Tier 4-re került át; mostantól 3 helyett 2 pontos talent és 25/50%-kal növeli az Ambush crit esélyét (korábban 15/30/45% volt).
- a Camouflage 5-ről 3 pontos talentre váltotott; mostantól 5/10/15%-kal növeli a mozgási sebességet stealthben (korábban 3/6/9/12/15% volt) és 2/4/6 másodperccel csökkenti a Stealth cooldownját (1/2/3/4/5 másodperc volt).
- a Master of Deception Rank 4 és 5 megszűnt.
- az Opportunity 5-ről 2 pontosra csökkent; mostantól 10/20%-kal növeli a hátulról bevitt Backstab, Mutilate, Garrote és Ambush sebzését (korábban 4/8/12/16/20% volt).
- új talent: Filthy Tricks (Tier 9): 5/10 másodperccel csökkenti a Tricks of the Trade és a Distract cooldownját.
- "új" talent: Relentless Strikes (Tier 1, korábban az Assassination ágon volt): a finishereknek 4/8/12/16/20%-os esélye van arra, hogy visszaállítsanak 25 energyt.

Shaman

Elemental

Talentek
- a Thunderstorm (Tier 11) mostantól 5 yarddal veti vissza az ellenfeleket (korábban 20 yard volt).
- az Improved Fire Nova Totem (Tier 4) mostantól 50/100% esélyt ad arra, hogy a Fire Nova Totem által eltalált ellenfelek 2 másodpercre stunba kerüljenek.

Enhancement

Talentek
A Feral Spirit (Tier 11) bekerült a játékba. A pet képességei:
- Bash: a szellemfarkasok 2 másodpercre stunolják az ellenfelet (45 másodperc cooldown);
- Twin Howl: a szellemfarkasok üvöltenek, amivel 6 másodpercig arra kényszerítik az ellenfelet, hogy őket támadja (15 másodperc cooldown);
- Spirit Walk: eltávolít minden mozgáskorlátozó hatást a farkasokról és 15 másodpercre 60%-kal növeli a shaman és a farkasok mozgási sebességét (25 yard hatótáv, 32 másodperc cooldown);
- Spirit Hunt: a szellemfarkasok támadásai gyógyítják őket és a shamant is 5 másodpercig (10 másodperc cooldown).

Restoration

Képességek
- a Water Shield kevesebb amnát tölt vissza, ha a shamant támadják.

Talentek
- a Spirit Link (Tier 11) tooltipjébe bekerült egy mondat: Ha a lánc egyik tagja 100 yardnál messzebbre kerül, a lánc megszűnik.

Warlock

Affliction

Talentek
- az Everlasting Affliction (Tier 10) megváltozottt: mostantól a Corruption, Siphon Life és Unstable Affliction spellek újabb 1/2/3/4/5%-kal több sebzést kapnak a warlock spell dmg-éből, amikro sebzést okoznak, és a Drain Life és Shadow Bolt spellek 20% eséllyel resetelik a célponton levő Corruption hatóidejét.
- az Eradication a Tier 9-ről a Tier 7-re került.
- A Shadow Embrace (Tier 5) megváltozott: mostantól a Shadow Bolt és Haunt spellek Shadow Embrace effektust okoznak, ami megnöveli a célpontnak okozott periodikus sebzést 2/4/6/8/10%-kal és csökkenti a célpontra érkező periodikus gyógyítást 3/6/9/12/15%-kal. 12 másodpercig tart, 2 maximum alkalommal stackelhet.
- új talent: Pandemic (Tier 9): a Corruption és Unstable Affliction minden sebzése a warlock spell crit esélyével megegyező százalékos eséllyel 33/66/100% plusz sebzést okozhat.

Warrior


Arms

Képességek
- a Weapon Throw új neve Heroic Throw; mostantól az AP 100%-a helyett 1+az AP 50%-ának megfelelő sebzést oszt; a cast time 0,5 másodpercről instantra csökkent; a cooldown 20 másodpercről 1 percre nőtt.
- a Thunder Clap sebzése 50%-kal nőtt.

Talentek
- a Baldestorm mostantól 6 másodpercen át minden másodpercben (korábban minden 1,5 másodpercben) engedi egy Whirlwind végrehajtását.
- az Improved Mortal Strike a jövőben nem hat az Enraged Assaultra.
- a Mace Specialization megváltozott: mostantól a warrior mace-es támadásai az ellenfél armorjának 3/6/9/12/15%-át figyelmen kívül hagyják.

Fury

Képességek
- az Enraged Assault megváltozott: mostantól a warrior 10 másodperc alatt regenerálja a teljes hp-ja 30%-át, ez felhasználja a warrioron levő összes Enrage effektust, és az Enraged Assault időtartam alatt a warrior nem is használhat semmilyen ilyen képességet (korábban: egy dühödt roham, ami felemészt egy Enrage effektust a warrioron és minden fegyverrel támad; csak Enrage alatt használható.).

Talentek
- a Furious Attacks megváltozott: mostantól a warrior normál melee támadásainak esélye van arra, hogy 25%-kal csökkentsenek a célpontra érkező minden gyógyítást 10 másodpercig; maximum 2 alkalommal stackelhet (korábban: 50/100%-os esély a ranktól függően, 8 másodpercig).
- az Improved Whirlwind mostantól 10/20%-kal növeli a Whirlwind sebzését.

Protection

Képességek
- a Shield Wall 12 másodpercig minden bejövő sebzést 60%-kal (korábban 50%-kal) csökkent.
- a taunt cooldownja 10-ről 8 másodpercre csökkent.

Talentek
- a Shockwave mostantól az AP 75%-ának megfelelő sebzést oszt (korábban 50% volt), de nem okoz nagy mennyiségű threatet.
- a Sword and Board 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól 5/10/15%-kal növeli a Devastate crit esélyét (korábban nem hatott rá) és a Devastate sebzése esetén 10/20/30% eséllyel (korábban 3/6/9/12/15%) frissítia Shield Slam cooldownját és 5 másodpercig 100%-kal csökkenti a rage-igényét.
- a Vitality mostantól 2/4/6%-kal növeli a warrior stamináját és strengthét (korábban 1/2/3% volt) és 6-tal növeli az Expertise-át (korábban nem hatott rá).
- a Shield Mastery a tier 6-ról a Tier 3-ra került át és 3-ról 2 pontosra változott; mostantól 15/30%-kal növeli a warrior block értékét (korábban 10/20/30% volt) és 10/20 másodperccel csökkenti a Shield Block cooldownját (korábban nem hatott rá).
- az Improved Shield Wall új neve Improved Disciplines; mostantól 30/60 másodperccel csökkenti a Shield Wall, a Retaliation és a Recklessness cooldownját.
- a Concussion Blow mostantól az AP 75%-ának megfelelő sebzést oszt (korábban 25% volt), de nem okoz nagy mennyiségű threatet.
- az Improved Disarm már nem hat a Shield Breakre.
- a Last Stand cooldownja 6-5ól 5percre csökkent.
- a Puncture rank 3 visszakerült a játékba.
- az Improved Taunt és az Improved Shield Block megszűnt.
- az Improved Toughness első rankja mostantól valóban 10%-kal csökkenti a mozgást lassító effektusok hatóidejét (korábban ez 20% volt).
- új talent: Damage Shield (Tier 10): ha a warrior sebződik vagy blokkol egy melee támadást, a block értéke 10/20%-ának megfelelő sebzést okoz a célponton.
- új talent: Warbringer (Tier 9): mostantól a Charge combatban és bármilyen stance-ben használható.

(forrás: MMO-Champion)
Megint változás: Titan's Grip
Vagyis 15%kal csökken a pontos ütésünk. akkor már 2 egykezes + kirakom a Improved Intercept -et. Ehhez csapom még a Socket One-Handed Weapon x2őt és nem is kell a Titan's Grip.
A mágus az új spellel szétszed mindenkit Laughing out loud
Mikor megtudtam, hogy hármat csinál magából, azt mondtam: 'hm, nem is rossz', de hogy azok spelleznek is XD
Me luvz pandemic. Asszem jön 3.0 és megyek vissza afflinak. Smiling
ez furcsa. blizz pont arra törekedett, hogy kevesebb szerencse és véletlen legyen a wowban. pl 30% esély, h resistelsz vmit, helyett 30%-kal tart kevesebb ideig de bekövetkezik. erre most megint mák: ha a 4 mage közül elsőre eltalálom az igazit, akkor nyerek, ha csak 4.jére, akkor ő. ez nem skill, hanem szerencse.
APA KEZDŐDIK A KEZDŐDIK A KEZDŐDIK A Death Kinght NERF hullám. Másfelől na szép Magek nem eléggé imbák amikor pompyroval belémvág kapásból 6k-t még utána találgassak is a 4 mage közül melyiket kezdjem el csépeni.. addig a maradék 6 k életem is oda..
Muhahaha erre vártam a mage-el, eszetlen 12éves svéd kisfiúk a rugóikkal jó nagyot fognak nézni ha egyszercsak 4 lesz belőlem és mögéblinkelek xDDD
LoL Prot PVP XD

háát igen egy pár dolog változni fog

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu