A legutolsó béta build változásai közül ezúttal a talentek, spellek, abilityk változásait vesszük szemügyre - elsősorban a warriorok és a rogue-ok kaptak buffokat, a death knightokat pedig nerfelték. Vigyázat, wall of text jön!
Death KnightBloodKépességek
- a Blood Strike és a Heart Strike mostantól a fegyver sebzésének 50%-át okozza és a bónusz sebzés csökkent mindkét képesség esetében.
- a Strangulate sebzése csökkent.
- a Blood Boil hatóköre 10 yardra csökkent.
- a Blood Tap manaigénye csökkent (ez valószínűleg valami elírás lesz...).
Talentek
- a Might of Mograine (Tier 9) mostantól hat az Obliterate-re is, de a crit sebzésbónusz 15/30/45%-ra csökkent 20/40/60%-ról.
- a Death Rune Mastery (Tier 3) csak akkor működik, ha a death knight támadja a célpontot.
FrostKépességek
- az Obliterate bónusz sebzése csökkent.
- az Icy Touch sebzése csökkent.
- a Frost Strike mostantól a fegyver sebzésének 50%-át okozza és a bónusz sebzés csökkent.
Talentek
- a Blood of the North (Tier 8 ) mostantól 3 pontos talent.
- a Merciless combat (Tier 6) mostantól a 35% health alatti célpontok esetén 10/20%-kal növeli a Howling Blast, Frost Strike, Icy Touch, és Obliterate sebzését (korábban 30/60%-kal növelte a sebzésüket).
UnholyKépességek
- a Corpse Explosion, a Death Coil, a Death Strike és a Death and Decay sebzése csökkent.
- a Plague Strike mostantól afegyver sebzésének 30%-át okozza és a bónusz sebzés nőtt, míg a Scourge Strike a fegyver sebzésének 65%-át okozza és a bónusz sebzés csökkent.
Talentek
- a Summon Gargoyle (Tier 5) mostantól 50 helyett 30 runic powerbe kerül.
- az Outbreak (Tier 3) mostantól nem hat a Scourge Strike-ra, ehelyett a Blood Boil és a Pestilence mellett a Plague Strike sebzését növeli 10%-kal.
- az Unholy Command (Tier 2) mostantól nem hat a Death Command cooldownjára.
DruidFeralTalentek
- az Infected Wounds (Tier 8 ) megváltozott: mostantól a Shred, Maul és Mangle egy Infected Wound debuffot tesz az ellenfélre, ami a célpont mozgási és támadási sebességét 8/17/25%-kal csökkenti 12 másodpercig és maximum 2 alkalommal stackelhet.
RestorationKépességek
- a Healing Touch gyógyítása és manaigénye csökkent
- az Abolish Poison 8 máspdperc helyett 1 percig hat a célponton
Talentek
- a Furor (Tier 1) megváltozott: mostantól a druida 20/40/60/80/100% eséllyel nyer 10 rage-et, ha Bear/Dire Bear alakba változik; 20/40/60/80/100 energyt őriz meg, ha Cat alakba változik és 2/4/6/8/10%-kal nő a Moonkin alak intellectje (korábban Cat alakba váltáskor 20/40/60/80/100% eséllyel kapott a druida 40 energyt, a többi változatlan).
HunterMarksmanshipTalentek
- a Rapid Recuperation (Tier 8 ) mostantól a Rapid Killing aktiválódása után 6 másodpercig a hunter visszanyeri 2 másodpercenként teljes manája 1/2/3%-át.
MageArcaneKépességek
- új képesség: Mirror Image (Lvl 80): 30 másodpercre lemásolja a mage-et 3 példányban, a másolatok megtámadják az ellenfelet és spelleket is castolnak. A spell a base mana 10%-ába kerül, instant és 3 perces a cooldownja.
- a Conjure Food (Rank 9 és 10) és a Conjure Water (Rank 10 és 11) egyesítésre került, és Conjure Refreshment néven tanulható a trainerektől. 20 db ennivalót hoz létre 3 másodperc casttime-mal, manaköltsége a base mana 40%-a. A Mana Pie (Rank 1) és Mana Strudel (Rank 2) hp/mana töltésre is alkalmas.
FireTalentek
- a Molten Fury (Tier 7) mostantól a 35% hp alatt levő célpontok elleni összes spell sebzését 6/12%-kal növeli.
PaladinRetributionKépességek
- a Hammer of Wrath mostantól instant.
HolyKépességek
- a Sacred Shield mostantól növeli a Flash Light crit értéket 50%-kal.
Talentek
- a Beacon of Light (Tier 11) tooltipje kiegészült az alábbi mondattal: Egyszerre csak egy célpont lehet Beacon of Light.
PriestShadowTalentek
- a Misery (Tier 8 ) megváltozott: mostantól a Shadow Word: Pain, Mind Flay és Vampiric Touch spellek is növelik a sebző spellek találati esélyét 1/2/3%-kal, és növelik a Mind Blast, Mind Flay és Mind Sear spellek sebzését a priest spell powerének 5/10/15%-ával.
RogueAssassinationKépességek
- a Dismantle lvl 75 helyett lvl 20-on lesz megtanulható, a hatótávja 5 yardra változott.
Talentek
- a Hunger For Blood sebzésbónusza 5%-ról 3%-ra csökkent, és minden, a rogue-ra ható fizikai effektre hat.
- a Cut to the Chase mostantól minden Eviscerate-re és Envenomra hat (korábban csak a critekre hatott).
- a Blood Spatter a Tier 9-ről átkerült a Tier 2-re, mostantól a Garrote és Rupture sebzését 15/30%-kal növeli (korábban 10/20% volt a sebzésnövelés).
- a Focused Attacks (korábban Tier 9) és a Turn the Tables (korábban Tier 8 ) helyet cseréltek a talentfán.
- a Find Weakness 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól 3/6/9%-kal növeli a rogue támadó képességeinek sebzését (korábban a finisherek növelték a támadó képességek sebzését 2/4/6/8/10%-kal).
- a Vigor a Tier 7-ről a Tier 3-ra került át.
- a Deadened Nerves 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól a kapott sebzést csökkenti 2/4/6%-kal (korábban 1/2/3/4/5% volt).
- a Master Poisoner Tier 6-ról Tier 9-re került át és 2-ről 3 pontos talentre változott. Mostantól a rogue által megmérgezett ellenféllel szembeni crit esélyt növeli 1/2/3%-kal és csökkenti a rogue-on levő mérgek hatóidejét 17/34/50%-kal (korábban 5/10%-kal csökkentette a mérgek elleni resist esélyt és 25/50%-kal csökkentette a rogue-on levő mérgek hatóidejét).
- a Relentless Strikes a Subtlety ágra került át.
- az Improved Expose Armor mostantól 5/10 energyvel csökkenti az Expose Armor költségét (korábban 25/50%-kal növelte a hatóidejét).
- a Lethality mostantól minden kombópontot érő támadás crit sebzését növeli 6/12/18/24/30%-kal (korábban nem hatott minden ilyen támadásra).
- új talent: Overkill (Tier 7): a stealthben és a stealth megtörése után 6 másodpercig használt támadások energiaköltségét 10-zel csökkenti.
CombatKépességek
- a Sprint és az Evasion cooldownja 5-ről 3 percre csökkent.
Talentek
- a Murder Spree új neve Killing Spree, a hatótávja 10 yardra változott.
- a Prey of the Weak mostantól minden crit sebzést 4/8/12/16/20%-kal növel (korábban csak a melee sebzéseket növelte 5/10/15/20/25%-kal).
- az Unfair Advantage megváltozott: mostantól egy támadás dodge-plása esetén a rogue Unfair Advantage-et nyer, és visszaüt a jobbkezes fegyver sebzésének 50/100%-ának megfelelő értékben (korábban ha a rogue crit sebzést ütött az ellenfélre, Unfair Advantage-et nyert és megnőtt a crit és dodge esélye 1/2%-kal 8 másodpercre).
- a Surprise Attacks mostantól hat a Hemorrhage-ra is.
- a Stay of Execution megszűnt.
- új talent: Blood Poisoning (Tier 9): a rogue által megmérgezett ellenfelekkel szembeni fizikai sebzés 1/2%-kal nő.
- a Throwing Specialization mostantól hat a Fan of Knivesra is.
- a Nerves of Steel mostantól 15/30%-kal csökkenti a stun és fear alatt elszenvedett sebzést (korábban a stun és fear időtartamát csökkentette 15/30%-kal).
- a Mace Specialization megváltozott: mostantól a rogue támadásai egy mace-szel 3/6/9/12/15%-nyi armort nem vesznek figyelembe (korábban a mace crit sebzést növelte 2/4/6/8/10%-kal).
- a Fist Weapon Specialization megszűnt.
- a Dagger Specialization a Tier 4-ről a Tier 3-ra került át és mostantól a fist weaponökre is hat.
- a Dual Wield Specialization a Tier 4-ről a Tier 1-re került át.
- az Endurance mostantól 30/60 másodperccel csökkenti a Sprint és az Evasion cooldownját (korábban 45/90 másodperc volt).
- a Riposte mostantól egy kombópontot ad.
- az Improved Sprint a Tier 3-ról a Tier 4-re került át.
- az Improved Slice and Dice mostantól 3 helyett 2 pontos talent; 25/50%-kal növeli a Slice and Dice időtartamát (korábban 15/30/45% volt).
- a Deflection 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól 2/4/6%-kal növeli a parry esélyt (korábban 1/2/3/4/5% volt).
- a Precision mostantól a mérgek hit esélyét is növeli.
- a Lightning Reflexes a Tier 1-ről a Tier 4-re került át.
SubtletyKépességek
- a Tricks of the Trade hatóköre 20 yardra nőtt.
- a Cloak of Shadow cooldownja 1,5 percre nőtt 1-ről.
- a Vanish cooldownja 5-ről 3 percre csökkent.
- a Disarm Trap hatóköre 5-ről 20 yardra nőtt, a cast time 2-ről 1 másodpercre csökkent.
Talentek
- a Shadow Dance megváltozott: mostantól aktiválásakor használható a Sap, Garrote, Ambush, Cheap Shot, Premeditation, Pickpocket és Disarm Trap attól függetlenül, hogy a rogue stealthben van-e; ezek a képességek 2 másodperces cooldownt kapnak ez idő alatt. A Shadow Dance 10 másodpercig tart, instant, cooldownja 2 perc. (korábban a rogue azonnal stealthbe került és elkezdte a Shadow Dance-t; 9 másodpercig minden 3 másodpercben automatikusan újra stealthbe került)
- A Slaughter from the Shadows mostantól 1/2/3/4/5-tel csökkenti a Hemmorrhage energy-igényét.
- a Wrongfully Accused megszűnt.
- a Premeditation cooldownja 2 percről 20 másodpercre csökkent.
- a Preparation már nem hat a Premeditationre.
- az Elusiveness a Tier 4-ről a Tier 3-ra került át; mostantól a Vanish és a Blind cooldownját 30/60, a Cloak of Shadows cooldownját 15/30 másodperccel csökkenti.
- a Serrated Blades a Tier 4-ről a Tier 3-ra került át.
- az Initiative a Tier 3-ról a Tier 4-re került át; mostantól 33/66/100% (korábban 25/50/75%) eséllyel az Ambush, Garrote és a Cheap Shot két kombópontot ad.
- az Improved Ambush a Tier 3-ról a Tier 4-re került át; mostantól 3 helyett 2 pontos talent és 25/50%-kal növeli az Ambush crit esélyét (korábban 15/30/45% volt).
- a Camouflage 5-ről 3 pontos talentre váltotott; mostantól 5/10/15%-kal növeli a mozgási sebességet stealthben (korábban 3/6/9/12/15% volt) és 2/4/6 másodperccel csökkenti a Stealth cooldownját (1/2/3/4/5 másodperc volt).
- a Master of Deception Rank 4 és 5 megszűnt.
- az Opportunity 5-ről 2 pontosra csökkent; mostantól 10/20%-kal növeli a hátulról bevitt Backstab, Mutilate, Garrote és Ambush sebzését (korábban 4/8/12/16/20% volt).
- új talent: Filthy Tricks (Tier 9): 5/10 másodperccel csökkenti a Tricks of the Trade és a Distract cooldownját.
- "új" talent: Relentless Strikes (Tier 1, korábban az Assassination ágon volt): a finishereknek 4/8/12/16/20%-os esélye van arra, hogy visszaállítsanak 25 energyt.
ShamanElementalTalentek
- a Thunderstorm (Tier 11) mostantól 5 yarddal veti vissza az ellenfeleket (korábban 20 yard volt).
- az Improved Fire Nova Totem (Tier 4) mostantól 50/100% esélyt ad arra, hogy a Fire Nova Totem által eltalált ellenfelek 2 másodpercre stunba kerüljenek.
EnhancementTalentek
A Feral Spirit (Tier 11) bekerült a játékba. A pet képességei:
- Bash: a szellemfarkasok 2 másodpercre stunolják az ellenfelet (45 másodperc cooldown);
- Twin Howl: a szellemfarkasok üvöltenek, amivel 6 másodpercig arra kényszerítik az ellenfelet, hogy őket támadja (15 másodperc cooldown);
- Spirit Walk: eltávolít minden mozgáskorlátozó hatást a farkasokról és 15 másodpercre 60%-kal növeli a shaman és a farkasok mozgási sebességét (25 yard hatótáv, 32 másodperc cooldown);
- Spirit Hunt: a szellemfarkasok támadásai gyógyítják őket és a shamant is 5 másodpercig (10 másodperc cooldown).
RestorationKépességek
- a Water Shield kevesebb amnát tölt vissza, ha a shamant támadják.
Talentek
- a Spirit Link (Tier 11) tooltipjébe bekerült egy mondat: Ha a lánc egyik tagja 100 yardnál messzebbre kerül, a lánc megszűnik.
WarlockAfflictionTalentek
- az Everlasting Affliction (Tier 10) megváltozottt: mostantól a Corruption, Siphon Life és Unstable Affliction spellek újabb 1/2/3/4/5%-kal több sebzést kapnak a warlock spell dmg-éből, amikro sebzést okoznak, és a Drain Life és Shadow Bolt spellek 20% eséllyel resetelik a célponton levő Corruption hatóidejét.
- az Eradication a Tier 9-ről a Tier 7-re került.
- A Shadow Embrace (Tier 5) megváltozott: mostantól a Shadow Bolt és Haunt spellek Shadow Embrace effektust okoznak, ami megnöveli a célpontnak okozott periodikus sebzést 2/4/6/8/10%-kal és csökkenti a célpontra érkező periodikus gyógyítást 3/6/9/12/15%-kal. 12 másodpercig tart, 2 maximum alkalommal stackelhet.
- új talent: Pandemic (Tier 9): a Corruption és Unstable Affliction minden sebzése a warlock spell crit esélyével megegyező százalékos eséllyel 33/66/100% plusz sebzést okozhat.
WarriorArmsKépességek
- a Weapon Throw új neve Heroic Throw; mostantól az AP 100%-a helyett 1+az AP 50%-ának megfelelő sebzést oszt; a cast time 0,5 másodpercről instantra csökkent; a cooldown 20 másodpercről 1 percre nőtt.
- a Thunder Clap sebzése 50%-kal nőtt.
Talentek
- a Baldestorm mostantól 6 másodpercen át minden másodpercben (korábban minden 1,5 másodpercben) engedi egy Whirlwind végrehajtását.
- az Improved Mortal Strike a jövőben nem hat az Enraged Assaultra.
- a Mace Specialization megváltozott: mostantól a warrior mace-es támadásai az ellenfél armorjának 3/6/9/12/15%-át figyelmen kívül hagyják.
FuryKépességek
- az Enraged Assault megváltozott: mostantól a warrior 10 másodperc alatt regenerálja a teljes hp-ja 30%-át, ez felhasználja a warrioron levő összes Enrage effektust, és az Enraged Assault időtartam alatt a warrior nem is használhat semmilyen ilyen képességet (korábban: egy dühödt roham, ami felemészt egy Enrage effektust a warrioron és minden fegyverrel támad; csak Enrage alatt használható.).
Talentek
- a Furious Attacks megváltozott: mostantól a warrior normál melee támadásainak esélye van arra, hogy 25%-kal csökkentsenek a célpontra érkező minden gyógyítást 10 másodpercig; maximum 2 alkalommal stackelhet (korábban: 50/100%-os esély a ranktól függően, 8 másodpercig).
- az Improved Whirlwind mostantól 10/20%-kal növeli a Whirlwind sebzését.
ProtectionKépességek
- a Shield Wall 12 másodpercig minden bejövő sebzést 60%-kal (korábban 50%-kal) csökkent.
- a taunt cooldownja 10-ről 8 másodpercre csökkent.
Talentek
- a Shockwave mostantól az AP 75%-ának megfelelő sebzést oszt (korábban 50% volt), de nem okoz nagy mennyiségű threatet.
- a Sword and Board 5-ről 3 pontosra csökkent; mostantól 5/10/15%-kal növeli a Devastate crit esélyét (korábban nem hatott rá) és a Devastate sebzése esetén 10/20/30% eséllyel (korábban 3/6/9/12/15%) frissítia Shield Slam cooldownját és 5 másodpercig 100%-kal csökkenti a rage-igényét.
- a Vitality mostantól 2/4/6%-kal növeli a warrior stamináját és strengthét (korábban 1/2/3% volt) és 6-tal növeli az Expertise-át (korábban nem hatott rá).
- a Shield Mastery a tier 6-ról a Tier 3-ra került át és 3-ról 2 pontosra változott; mostantól 15/30%-kal növeli a warrior block értékét (korábban 10/20/30% volt) és 10/20 másodperccel csökkenti a Shield Block cooldownját (korábban nem hatott rá).
- az Improved Shield Wall új neve Improved Disciplines; mostantól 30/60 másodperccel csökkenti a Shield Wall, a Retaliation és a Recklessness cooldownját.
- a Concussion Blow mostantól az AP 75%-ának megfelelő sebzést oszt (korábban 25% volt), de nem okoz nagy mennyiségű threatet.
- az Improved Disarm már nem hat a Shield Breakre.
- a Last Stand cooldownja 6-5ól 5percre csökkent.
- a Puncture rank 3 visszakerült a játékba.
- az Improved Taunt és az Improved Shield Block megszűnt.
- az Improved Toughness első rankja mostantól valóban 10%-kal csökkenti a mozgást lassító effektusok hatóidejét (korábban ez 20% volt).
- új talent: Damage Shield (Tier 10): ha a warrior sebződik vagy blokkol egy melee támadást, a block értéke 10/20%-ának megfelelő sebzést okoz a célponton.
- új talent: Warbringer (Tier 9): mostantól a Charge combatban és bármilyen stance-ben használható.
(forrás:
MMO-Champion)
Vagyis 15%kal csökken a pontos ütésünk. akkor már 2 egykezes + kirakom a Improved Intercept -et. Ehhez csapom még a Socket One-Handed Weapon x2őt és nem is kell a Titan's Grip.
Mikor megtudtam, hogy hármat csinál magából, azt mondtam: 'hm, nem is rossz', de hogy azok spelleznek is XD
háát igen egy pár dolog változni fog