Lassúság ide vagy oda, elkészült a legfrissebb beta build maradék kasztjainak változtatásait tartalmazó összefoglaló utolsó része is
Wall of text, én szóltam...
MageArcaneTalentek
- A Slow (Tier 9) mostantól 50% helyett 60%-kal lassítja a célpont mozgási, ranged attack és casting sebességét.
- A Focus Magic (Tier 3) mostantól az egész raidre hat.
FireTalentek
- A Hot Streak (Tier 9) megváltozott: mostantól ha egymást követő két Fireball, Scorch vagy Frostfire Bolt is crit, akkor a mage-nek 33/66/100%-os eséllyel a következő 10 másodpercen belüli Pyroblastja instant lesz.
- Az Improved Scorch (Tier 4) megváltozott: mostantól a Scorch 33/66/100% eséllyel a célpontot érzékenyebbé teszi a spell damage-re, növeli a spell crit esélyt a célpont ellen 2%-kal és 30 másodpercig hat; maximum 5 db-ig stackelhet.
FrostTalentek
- Az Improved Water Elemental (Tier 9) mostantól a Water Elemental aktivitása esetén minden party/raidtagnak a manájuk 0,2/0,4/0,6%-át regenerálja 5 másodpercenként.
- A Fingers of Frost (Tier 8 ) mostantól 15 másodpercig tart, de csak a következő két frost spellre hat.
PaladinRetributionKépességek
- A Blessing of Might rank 5 és felette levő szintjei buffot kaptak és mostantól több attack powert adnak.
Talentek
- A Judgements of the Wise (Tier 6) megváltozott: mostantól a paladin Judgement spelljeinek 33/66/100%-os esélye van arra, hogy maximum 10 party/raidtagnak manaregenerációt biztosítson a maximális manája 0,5%-a értékében másodpercenként.
- Az Improved Blessing of Might (Tier 1) mostantól 5/10/15/20/25%-kal növeli a Blessing of Might attack power bónuszát (korábban 10/20/30/40/50% volt).
HolyTalentek
- A Beacon of Light (Tier 11) megváltozott: mostantól a célpont 40 yardos körzetében mindenki számára Beacon of Lighttá változik; bármilyen gyógyítás ezen a 40 yardon belül a Beacont is gyógyítja az eredeti gyógyítás 100%-ának megfelelő értékkel.
ProtectionTalentek
- A Blessing of Sanctuary megváltozott, és mostantól a party vagy raid minden, a célponttal azonos kasztú tagja Greater Blessing of Sanctuary buffot kap, ami 30 percig minden beérkező sebzést 3%-kal csökkent; emellett ha a célpont blokkol, parryzik vagy dodge-ol egy melee támadást, nyerni fog 10 rage-et, 20 runic powert vagy a maximális manája 2%-át.
- A Shield Specialization (Tier 3) mostantól növeli a pajzs block értékét 10/20/30%-kal (korábban csak az elnyelt sebzés mértékét növelte).
- A Toughness (Tier 3) mostantól a 2/4/6/8/10%-os armornövelés mellett csökkenti a lassító effektek időtartamát is 10/20/30/40/50%-kal.
PriestDisciplineKépességek
- Az Inner Fire mostantól a spell powert növeli a "healing spell power" helyett.
Talentek
- A Penance (Tier 11) sebzése és gyógyítása minden rank esetében nőtt, viszont 3 helyett kétszer tickel.
- A Borrowed Times (Tier 10) a priest spell powerének 8/16/24/32/40%-ával növeli a Power Word: Shield által elnyelt sebzést (korábban 4/8/12/16/20% volt ez az érték).
- A Grace (Tier 9) megváltozott: mostantól a Flash Heal, Greater Heal és Penance spelleknek 50/100% esélye van arra, hogy a célpont megkapja a Grace buffot, ami 15-kal csökkenti a célpontot érő sebzést. Maximum 3 db-ig stackelhet, 8 másodpercig tart.
- A Reflective Shields (Tier 7) mostantól 3 pontos talent, a Power Word: Shield által elnyelt sebzés 15/30/45%-át visszaveri a támadóra (korábban 5 pontos talent volt, 10/20/30/40/50%-ot vert vissza).
- A Focused Power (Tier 6) mostantól 2/4%-kal növeli a priest spell damage-ét és gyógyítását, valamint a Mass Dispel cast time-ját 0,5 másodperccel csökkenti.
- Az Enlightenment (Tier 6) mostantól a stamina és a spirit mellett az intellectet is növeli. A sebzés és gyógyítás bónusz helyett spell haste-et ad.
- Az Improved Inner Fire mostantól Tier 3 talent és az Inner Fire spell hatását 20/40/60%-kal növeli.
- Az Absolution talent a Tier 3-ról a Tier 4-re került át.
- Az Unbreakable Will (Tier 1) mostantól a priest elleni stun, fear és silence effektek időtartamát 3/6/9/12/15%-kal csökkenti.
- Renewed Hope (Tier 8 ): növeli a Weakened Soul debuff hatása alatt levő célpontokon a priest Flash Heal, Greater Heal és Penance spelljeinek crit esélyét 3%-kal.
ShadowTalentek
- A Vampiric Touch (Tier 9) megváltozott, és mostantól amíg a priest shadow sebzést okoz, maximum 10 party/raidtag nyerheti vissza maximális manájának 0,5%-át másodpercenként.
- A Pain and Suffering (Tier 9) mostantól 10/20/30%-kal csökkenti a Shadow Word: Death sebzését a priestre (korábban 20/40/60% volt ez a csökkentés).
- A Misery (Tier 8 ) 3 pontos talent lesz és a Shadow Word: Pain, Mind Flay és Vampiric Touch spellek is növelik 1/2/3%-kal a célpont elleni spellek hit esélyét.
- A Shadow Weaving (Tier 4) mostantól 3 pontos talent; a priest shadow sebzésű spelljei 33/66/100%-os eséllyel növelik a priest shadow sebzését 2%-kal 15 másodpercre. Maximum 5 alkalommal stackelhet.
RogueNéhány, a
korábbi cikkben nem említett változás:
AssassinationKépességek
- Az Expose Armor minden rankja esetében nőtt az armorcsökkentés.
Talentek
- A Master Poisoner (Tier 6) szövegét tisztázták: csökkenti a mérgek resistjének esélyét 5%-kal és csökkenti a rogue-on levő mérgek hatóidejét 25%-kal.
- Fleet Footed (Tier 5) csökkenti a mozgást gátló effektek időtartamát 15/30%-kal (korábban 25/50% volt).
- Az Improved Expose Armor (Tier 3) az armor penetration növelése helyett az Expose Armor időtartamát hosszabbítja meg.
- Az Improved Eviscerate (Tier 1) az Eviscerate sebzését 7/14/20%-kal növeli meg (korábban 5/10/15% volt).
SubtletyKépességek
- új képesség: Tricks of the Trade (level 75): egy paryt/raidtag lehet a célpontja. A rogue következő támadásának threatje és az utána következő 6 másodpercben bármilyen akció hatása a célpontra száll. Emellett a célpont ebben az időtartamban 15%-kal nagyobb sebzést oszt ki.
Talentek
- A Honor Among Thieves (Tier 9) megváltozott: mostantól ha valaki a groupban crit sebzést/gyógyítást visz be, a rogue 33/66/100%-os eséllyel kap egy combo pontot az aktuális célpontján. Ez maximum másodpercenként egyszer történhet meg.
- A Waylay (Tier 8 ) mostantól a célpont melee és ranged attack speedjét 20%-kal csökkenti (korábban 30% volt).
#4: Én arcane mage vagyok, még mindig meg tudod számolni egy kezeden? xD
Egyébként az arcane iszonyú jó, főleg ha olyan boss/trash akármi van, ami nyom aoe-t, vagy silence-et, főleg ha jó geared van hozzá (arcane missiles-el kb két spellenként proccol a trinketem, ami +225 spellupot ad), és ahogy elnéztem, jó is marad ez az arcane. Egyébként is, miért legyek egy a sok pvpfrost vagy pvefire közül? xD
Egyébként pedig az arcane lényege, hogy nem csak az arcane-t boostolja (mint a frost a frostot fire a fire-t), hanem mindent, így ha van egy arcaneresistes boss (vagy trash pl curatornál az addok), akkor sincs semmi, átváltassz fire-re és spammolod a fireballt vagy a scorchot.
De igen, majd kiderül, milyenek lesznek a változtatások, most számolgattam, water elemental 10k manánál 60mp5öt ad, kérdés hogy ezt castolás közben is, vagy csak offtimeban, ami ugye elég hülyeség lenne, ki vagy fogyva, lenyomod az elementált és leülsz amíg tölti a manád és ő sebez? oO
Improved scorch viszont tök jó, ha nem csak a fire sebzésre tesz rá. Elég komoly raidutility...
nemide..
Az Arcane továbbra is esetlen és szinte használhatatlan BattleGroundon...
A Fire meg raid sebző helyett megint inkább kedveltebb lesz PvP körökben...
A jég meg... na az no comment : D
Össze vissza vannak keverve a képességek és abszolúte rendszertelen mind a 3 talentfa ág. Minden jó PvP-re, minden jó raid-re. Egyik se jó igazán semmire... jégnek MOB-ozásra kéne, hogy való legyen, erre arenába más talenttel fel se vesznek csak jéggel. A tűz meg raid-ezésre kéne, erre az az egyik legjobb MOB-ozni és PVP-zni. Arcane mágust meg egy kezemen meg tudom számolni hányszor láttam. Jó, az arcane most kapott egy kis boostot, de az még használatban derül ki.
Soha nem értettem a Blizzard miért hanyagolja a mágusokat :S
(Frost-fire dmg omg)
Mellesleg akkor most healadinnak megint nem lesz aoe healje? Mert jó, jó ez a beacon, de nem az aoe, amit igértek. Már ha jó értelmezem.
(Wolvi, rugó nem a támadást, hanem a támadás threatjét tolja át party vagy raidtagra.)