KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2334 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2402 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2404 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2404 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2404 napja

Nessaj Kávészünet: Patch 6.2 vélemények
Nessaj - 3216 napja
42
Szép hetet mindenkinek! Tegnap este megnéztük a guilddel Hellfire Citadelt, a 6.2-es patch új raidjét, és mit ne mondjak remekül szórakoztunk, az új bossok beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Ám ezen kívül is rengeteg újdonság érkezett múlt szerdán, erről kérdezlek titeket a héten.


 
Hellfire Citadel számomra egyértelműen Black Temple-t idézi, ami az én kedvenc raidem volt mindig is. A művészi kialakítás, az általános hangulat, a trash mobok, a boss fightok, a zene... mind-mind egy sötét, apokaliptikus világot idéznek fel: szerintem zseniális. A mechanikák jól vannak kombinálva, sok a mozgás, szükséges a jó koordináció, és bizony ha egy valaki alszik a taktika ismertetése alatt, hamar kattintani fogjuk a release spirit gombot.

Persze az új raid mellett végre kiszabadulhatunk a garrisonból is, új rare mobok és treasure halmok várnak minket, sőt még a saját hajóflottánkat is megépíthetjük, ha épp nem Tanaan Jungle változatos területein daily questelünk, a minél hamarabbi repülés érdekében.

A szuperlatívuszokon túl azonban van egy fontos kérdőjel: meddig lesz elég az új content, mikor fogunk ismét karba tett kézzel üldögélni a garrisonunk asztalánál: "És akkor most hova tovább?"

Ezt a kérdést nyitva hagyom számotokra a komment szekcióban, és persze várom az általános véleményeket: mit vártatok az új patch-től, és megkaptátok-e azt az élményt? Mi okozott csalódást, és mi ért titeket kellemes meglepetésként?

Jó pötyögést, és kitartást az előttünk álló héthez! Smiling
wow_c_532896
wow_c_526577
wow_c_526102
wow_c_525563
Az a baj a legendary-vel, hogy semmi más nem kell hozzá, csak idő. Ez sajnos a lehető legrosszabb megoldás. Pl. aki kicsit komolyabban akar raidelni alttal, az elfelejtheti (vagy az életét...). A franc se fog HM-ben farmolni arbogatort... Az új raidbe szeretnék menni, nem a régit FARMOLNI... Menjenek a p*ba ezzel a kurva farmolással már, elegem van belőle, 10 éve még "tartalom" volt a farmolás, most már igazán feldughatnák maguknak a játékfejlesztők ezt a fajta játékdesign-t... Tökéletesen kiölték belőlem az altozás akarását, így KEVESEBBET fogok játszani a játékukkal, pedig nem hiszem, hogy ez lenne a céljuk. Lose/lose szitu...

/rage off
wow_c_518022
Adi91: "Nem voltam irigy azokra akiknek volt, hiszen a guildje valószínűleg nem véletlen támogatta az adott személyt a Legendary kirakásában, de mondjuk azt a fajta gyűjtögetést nem tartottam jó megvalósításnak, pont a priorizálás miatt."

A gyűjtögetés tényleg nem jó megoldás, de a "kiérdemlés" talán még problémásabb lenne.
Hozzáértő körökben nagyobb büszkeséget jelentett egy Benediction vagy Rhok'delar viselése, mint egy Thunderfury/Sulfuras/(még talán az Atiesh is) birtoklása, mert a "csak" epic fegyverek megszerzéséhez a játékos képességét tesztelték, a feladatokat nem lehetett jó felszereléssel sem trivializálni, egyedül kellett teljesíteni. Azoknál a játékos kiérdemelte a fegyvert.
A legendary fegyver viszont "csak" mázli, gyűjtögetés és rengeteg pénz kérdése volt.  Atiesh-chain utolsó fejezete mondjuk egy harcot is jelentett, de a majdani tulajdonost 4 társa is segíthette még ott is.

Én is jobban örülnék, ha legalább a legendary tárgyak küldetései végig nehezek lennének, de úgy azokból is csak a szerverek top klánjainál lenne 1-2. Így is örülhetünk, hogy 1-2 nehezebb feladat is van a küldetések között, csak azok is sajnos főleg gear-függő nehézségűek.
#35 | Adi91 válasza #34
Pfff. Ne haragudj, hogy beléd kötök, de nekem nem kenyerem ez az elitista hozzáállás. " A Legendaryt azoknak kéne kapni, akik tényleg játszanak is a játékkal" Miért rekesszünk ki a játék egy bizonyos részéből bizonyos rétegeket? Vagy aki csak Flexet Normalt raidel az nem játszik a játékkal??? Csak a Mythic a játék? A többi meg semmi? El vagy tévedve. Már nagyon nem azokat az időket éljük. Amúgy érdekes módon egy karaktered sincs belinkelve, hogy megmutasd a világnak, Te milyen normálosan játszol a játékkal. Ez továbbra sem egy kibaszott verseny (a játékosok 90 %-ának biztos nem), hanem egy játék...

Persze én is emlékszm, amikor a Catában bejött a Legendary a castereknek és nagy elánnal neki is vágtam, aztán szembesültem vele, hogy nekem ez sosem lesz kész. Akkor még viszonylag kezdő és rutintalan voltam a játékban, úgyhogy a RL kedveskedve meg is jegyezte egyszer, hogy "Jó, hát Te is kaphatod az itemet, de neked úgyse lesz kész ez soha"... Abban a tekintetben igaza volt, hogy nem (sokat) raidelő, nem HC Mythic raiderként túl sok esélyem sem volt a dologra. De a gondolatával persze én is játszottam, de hiába. Elérhetetlen cél volt. És ez akkor nekem hatalmas csalódás volt, amikor ráeszméltem, hogy nekem sosem lesz olyan staffom.

Nem voltam irigy azokra akiknek volt, hiszen a guildje valószínűleg nem véletlen támogatta az adott személyt a Legendary kirakásában, de mondjuk azt a fajta gyűjtögetést nem tartottam jó megvalósításnak, pont a priorizálás miatt.

Sokkal jobban tetszett a Pandában, hogy mindenki összerakhatta a saját maga Legendaryját. Azt se mondhatjuk, hogy abban nem volt kihívás, mert a nem gearelt játékosok számára a szóló scenariok jelentettek némi kihívást emlékeim szerint. Smiling Kár, hogy a WoD-ba ezt nem hozták át.


Nekem nem azzal van a bajom, hogy küzdeni kell valamiért, meg csinálni kell valamit. A fő problémát az szüli, hogyha ez a dolog monoton. Öld meg 20-szor Archimonde-ot miután kész a gyűrűd! Ugye érzed, hogy nem teljesen épp eszű elgondolás, hanem szimplán egy timesink, ami benntartja az embereket a játékban. A TOP guildek tagjai sem mennek le 20 héten át az utolsó bossra, de így majd kénytelenek lesznek...


Egy szó, mint 100 nem az a baj, hogy tenni kell a Legendary-ért, hanem az hogy logikátlanul kell érte teni...
wow_c_518013
#33 | Ronin válasza #28
Te mit értesz kihívás alatt? Kattintgatni kell a farmville játékban, meg várni, hogy a raidek során összejöjjön az x darab cucc...

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu