Szép hetet mindenkinek! Tegnap este megnéztük a guilddel Hellfire Citadelt, a 6.2-es patch új raidjét, és mit ne mondjak remekül szórakoztunk, az új bossok beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Ám ezen kívül is rengeteg újdonság érkezett múlt szerdán, erről kérdezlek titeket a héten.
Hellfire Citadel számomra egyértelműen Black Temple-t idézi, ami az én kedvenc raidem volt mindig is. A művészi kialakítás, az általános hangulat, a trash mobok, a boss fightok, a zene... mind-mind egy sötét, apokaliptikus világot idéznek fel: szerintem zseniális. A mechanikák jól vannak kombinálva, sok a mozgás, szükséges a jó koordináció, és bizony ha egy valaki alszik a taktika ismertetése alatt, hamar kattintani fogjuk a release spirit gombot.
Persze az új raid mellett végre kiszabadulhatunk a garrisonból is, új rare mobok és treasure halmok várnak minket, sőt még a saját hajóflottánkat is megépíthetjük, ha épp nem Tanaan Jungle változatos területein daily questelünk, a minél hamarabbi repülés érdekében.
A szuperlatívuszokon túl azonban van egy fontos kérdőjel: meddig lesz elég az új content, mikor fogunk ismét karba tett kézzel üldögélni a garrisonunk asztalánál: "És akkor most hova tovább?"
Ezt a kérdést nyitva hagyom számotokra a komment szekcióban, és persze várom az általános véleményeket: mit vártatok az új patch-től, és megkaptátok-e azt az élményt? Mi okozott csalódást, és mi ért titeket kellemes meglepetésként?
Jó pötyögést, és kitartást az előttünk álló héthez!
/rage off
A gyűjtögetés tényleg nem jó megoldás, de a "kiérdemlés" talán még problémásabb lenne.
Hozzáértő körökben nagyobb büszkeséget jelentett egy Benediction vagy Rhok'delar viselése, mint egy Thunderfury/Sulfuras/(még talán az Atiesh is) birtoklása, mert a "csak" epic fegyverek megszerzéséhez a játékos képességét tesztelték, a feladatokat nem lehetett jó felszereléssel sem trivializálni, egyedül kellett teljesíteni. Azoknál a játékos kiérdemelte a fegyvert.
A legendary fegyver viszont "csak" mázli, gyűjtögetés és rengeteg pénz kérdése volt. Atiesh-chain utolsó fejezete mondjuk egy harcot is jelentett, de a majdani tulajdonost 4 társa is segíthette még ott is.
Én is jobban örülnék, ha legalább a legendary tárgyak küldetései végig nehezek lennének, de úgy azokból is csak a szerverek top klánjainál lenne 1-2. Így is örülhetünk, hogy 1-2 nehezebb feladat is van a küldetések között, csak azok is sajnos főleg gear-függő nehézségűek.
FlexetNormalt raidel az nem játszik a játékkal??? Csak a Mythic a játék? A többi meg semmi? El vagy tévedve. Már nagyon nem azokat az időket éljük. Amúgy érdekes módon egy karaktered sincs belinkelve, hogy megmutasd a világnak, Te milyen normálosan játszol a játékkal. Ez továbbra sem egy kibaszott verseny (a játékosok 90 %-ának biztos nem), hanem egy játék...Persze én is emlékszm, amikor a Catában bejött a Legendary a castereknek és nagy elánnal neki is vágtam, aztán szembesültem vele, hogy nekem ez sosem lesz kész. Akkor még viszonylag kezdő és rutintalan voltam a játékban, úgyhogy a RL kedveskedve meg is jegyezte egyszer, hogy "Jó, hát Te is kaphatod az itemet, de neked úgyse lesz kész ez soha"... Abban a tekintetben igaza volt, hogy nem (sokat) raidelő, nem
HCMythic raiderként túl sok esélyem sem volt a dologra. De a gondolatával persze én is játszottam, de hiába. Elérhetetlen cél volt. És ez akkor nekem hatalmas csalódás volt, amikor ráeszméltem, hogy nekem sosem lesz olyan staffom.Nem voltam irigy azokra akiknek volt, hiszen a guildje valószínűleg nem véletlen támogatta az adott személyt a Legendary kirakásában, de mondjuk azt a fajta gyűjtögetést nem tartottam jó megvalósításnak, pont a priorizálás miatt.
Sokkal jobban tetszett a Pandában, hogy mindenki összerakhatta a saját maga Legendaryját. Azt se mondhatjuk, hogy abban nem volt kihívás, mert a nem gearelt játékosok számára a szóló scenariok jelentettek némi kihívást emlékeim szerint.
Nekem nem azzal van a bajom, hogy küzdeni kell valamiért, meg csinálni kell valamit. A fő problémát az szüli, hogyha ez a dolog monoton. Öld meg 20-szor Archimonde-ot miután kész a gyűrűd! Ugye érzed, hogy nem teljesen épp eszű elgondolás, hanem szimplán egy timesink, ami benntartja az embereket a játékban. A TOP guildek tagjai sem mennek le 20 héten át az utolsó bossra, de így majd kénytelenek lesznek...
Egy szó, mint 100 nem az a baj, hogy tenni kell a Legendary-ért, hanem az hogy logikátlanul kell érte teni...