Nem csak a rogue kaszt kapott alapos változtatásokat az új beta patchben, a többi kaszt is változott - ezen változások egy részét olvashatjátok. Vigyázat, wall of text következik! (forrás:
MMO-Champion)
Death KnightBloodTalentek
- A Hysteria (Tier 7) talent megváltozott: 30 másodpercre gyilkos dühöt idéz egy barátságos egységre. A célpont enrage-el, ami 20%-kal növeli a fizikai sebzését, de minden másodpercben a maximális élete 1%-ának megfelelő sebzést is okoz.
- A Blood Aura (Tier 7) mostantól passzív.
- A Bloody Vengeance (Tier 6) mostantól a fizikai és a shadow sebzés mellett a frostra is hat.
- A Dark Conviction (Tier 3) mostantól 1/2/3/4/5%-kal növeli a fegyverekkel, spellekkel és képességekkel okozott sebzés crit esélyét (korábban csak a fegyverekre hatott).
FrostKépességek
- A Howling Blast sebzése kismértékben csökkent, a cooldown 6 másodpercre csökkent 10-ről.
- Az Icy Touch mostantól csak a melee attack speedet csökkenti 14%-kal (korábban 15%-kal csökkentette a melee, ranged és casting speedet egyaránt).
Talentek
- A Frost Aura (Tier 7) mostantól passzív.
- Az Improved Icy Touch (Tier 1) megváltozott: az Icy Touch sebzése 10%-kal nő és a Frost Fever további 2/4/6%-kal csökkenti a melee attack speedet.
- A Toughness (Tier 1) mostantól az armornövelő hatás mellett 10/20/30/40/50%-kal csökkenti a Death Knightra ható lassító effektek időtartamát.
UnholyKépességek
- A Raise Dead mostantól csak olyan humanoid holttestekre hat, amelyek tapasztalatot vagy honort érnek.
- A Deathcharger új neve Acherus Deathcharger.
- A Death Coil sebzését mostantól nem módosítja az attack power.
Talentek
- Az Unholy Command (Tier 2) mostantól hat a Dark Command cooldownjára.
- A Scourge Strike (Tier 9) megváltozott: mostantól egy unholy ütés, ami a fegyver sebzésének 100%-át plusz 333-at sebez a célponton shadow sebzésként, plusz 50% további sebzést jelent a Death Knight minden a célponton levő disease-e.
- A Desecration (Tier 7) mostantól az Obliterate helyett a Plague Strike-ra hat.
- Az Unholy Aura (Tier 7) mostantól passzív.
- A Reaping (Tier 6) mostantól a Pestilence-re és a Blood Boilra hat (korábban a Death and Decayre hatott).
DruidBalanceKépességek
- A Nature's Grasp mostantól tanulható és minden esetben 100%-os eséllyel okozza a támadó legyökerezését.
- A Hurricane mostantól 25% helyett 20%-kal növeli az ellenfél támadásai közti időtartamot.
Talentek
- Az Earth and Moon (Tier 10) mostantól 20/40/60/80/100%-os eséllyel növeli a célpontra ható arcane, fire, frost, nature és shadow sebzés növekedését 13%-kal 12 másodpercre.
- A Moonkin Form (Tier 7) mostantól az egész raidre hat 45 yardos körben.
- Az Improved Moonkin Form (Tier 7) mostantól 1/2/3% haste-et ad.
- A Nature's Grace a Tier 5-ről a Tier 3-ra került át.
- A Moonglow a Tier 5-ről a Tier 2-re került át.
- A Celestial Focus (Tier 4) megváltozott: mostantól a Starfire és Starfall spelleknek 5%-os esélyt ad, hogy stunolják a célpontot 3 másodpercre és 1%-kal növelje a druida spell haste-jét.
- Az Insect Swarm a Tier 3-ról Tier 5-re került át és mostantól 2% helyett 5%-kal csökkenti a célpont hit esélyét.
- A Focused Starlight új neve Nature's Majesty és mostantól hat a Nourishre és a Heling Touchra is.
- A Control of Nature (Tier 2) talent megszűnt.
- Új talent: Improved Insect Swarm (Tier 5): az Insect Swarm célpontján a Wrath sebzése 1/2/3%-kal nő, és a Moonfire célpontján a Starfire crit esélye 1/2/3%-kal nő.
- Új talent: Nature's Splendor (Tier 3): 10/20/30%-kal növeli a Moonfire, Insect Swarm, Rejuvenation, Regrowth, Lifebloom és Flourish spellek hosszát.
- Új talent: Genesis (Tier 1): 1/2/3/4/5%-kal növeli a druida DoT-jainak sebzését és HoT-jainak gyógyítását.
FeralTalentek
- Az Infected Wounds (mostantól Tier 9) és a King of the Jungle (mostantól Tier 8 ) helyet cseréltek.
- Új talent (még nincs implementálva): Mother Bear (Tier 8 ): további 20/40/60/80/100%-kal növeli a Bear/Dire Bear alakok attack power bónuszát, és minden, a partyban levő játékos után további 1/2/3/4/5%-os sebzéscsökkenést okoz Bear/Dire Bear alakban.
- Új talent: Natural Reaction (Tier 6): 2/4/6%-kal növeli a Bear/Dire Bear dodge esélyét, és minden dodge után 1/2/3 rage-et generál.
RestorationTalentek
- A Tree of Life (Tier 9) mostantól a party és raid minden tagján 3%-kal növeli a gyógyítást.
- Az Improved Tree of life (Tier 9) megváltozott: mostantól 33/66/100%-kal megnöveli az armort Tree of Life alakban és további 5/10/15%-kal csökkenti a HoT-ok manaigényét.
- A Nature's Focus (Tier 1) mostantól a Healing Touch, a Nourish, a Regrowth és a Tranquility mellett hat a Wrathra, az Entangling Rootsra és a Cyclone-ra is.
- A Furor (Tier 1) megváltozott: mostantól 20/40/60/80/100%-os eséllyel 10 rage-et ad Bear/Dire Bear alakba vagy 40 energyt Cat alakba váltáskor, és 2/4/6/8/10%-kal növeli az intellectet Moonkin alakba váltáskor.
HunterBeast MasteryKépeségek
- Az Aspect of the Viper megváltozott: A hunter azonnal az okozott ranged sebzés 100%-ának megfelelő manát regenerál, de a sebzés az 50%-ára csökken.
Talentek
- A Beast Mastery (Tier 11) mostantól 5 helyett 4 extra pet skill pontot ad.
- A Separation Anxiety (Tier 10) megváltozott: mostantól ha a pet 20 yardnál messzebbre van vagy a hunter nem látja (takarásban van), a sebzése 4/8/12/16/20%-kal nő, míg ha a hunter és a pet 20 yardnál közelebb vannak egymáshoz, akkor a mozgási sebességük 2/4/6/8/10%-kal nő.
- Az Aspect Mastery (Tier 3) megváltozott: mostantól a következőeket okozza: Aspect of the Viper: 10%-kal csökkenti a sebzésbüntetést; Aspect of the Monkey: 10%-kal kevesebb sebzést kap a hunter, amíg ez az aspect aktív; Aspect of the Hawk: 50%-kal növeli az attack power bónuszt.
MarksmanshipKépességek
- A Kill Shot mostantól [15% RAP + 2500] sebzést okozés a 20%-os Hp alatti célpontokon nem okoz további sebzést.
- A Hunter's Mark megváltozott: mostantól megjelöli a célpontot, megnövelve az azt támadók ranged attack powerjét 110-zel. Emellett a célpont stealthben és láthatatlanul is látható lesz a hunter számára, és megjelenik a minimapon is. 2 percig tart.
Talentek
- A Trueshot Aura (Tier 7) mostantól 10%-kal növeli a 45 yardon belül levő party vagy raidtagok attack powerjét (korábban 225-tel növelte).
- A Wild Quiver (Tier 9) mostantól 4/7/10% eséllyel még egy lövést ad le a sikeres Auto Shot célpontjára, 60% nature sebzést okozva; nem fogyaszt el lövedéket (korábban 60% sebzést okozott ugyanilyen feltételek mellett).
- A Combat Experience (Tier 6) mostantól 3/6%-kal növeli a hunter agilityjét és intellectjét (korábban 1/2% agility és 3/6% intellect növekedést okozott).
- A Concussive Barrage (Tier 5) megváltozott: mostantól a sikeres Auto Shot, Multi Shot és Volley 2/4/6%-os eséllyel Daze-elik a célpontot 4 másodpercre (korábban csak az Auto Shotra vonatkozott).
- Az Improved Arcane Shot (Tier 3) mostantól 5/10/15%-kal növeli az Arcane Shot sebzését (korábban a cooldownt csökkentette 0,2/0,4/0,6/0,8/1 másodperccel).
- A Rapid Killing (Tier 3) mostantól a Chimera Shottól is proccolhat, viszont az Auto Shottól nem.
- Az Improved Hunter's Mark (Tier 2) mostantól 10/20/30%-kal növeli a Hunter's Mark által adott attack power bónuszt, és 33/66/100%-kal csökkenti a Mark manaköltségét.
SurvivalKépességek
- A Disengage megváltozott: mostantól a hunter megpróbál hátraugorva elszabadulni a célponttól. Csak a célpont felé fordulva használható.
Talentek
- A Hunting Party (Tier 10) megváltozott: mostantól az Arcane Shot, Explosive Shot és Steady Shot criteknek 20/40/60/80/100% esélye van arra, hogy maximum 10 party/raidtagnak másodpercenként a maximális manája 0,5%-át regenerálja.
- Az Expose Weakness (Tier 7) mostantól csak a hunter támadásaira hat.
- A Lock and Load (Tier 4) megváltozott: mostantól a hunternek 33/66/100%-os esélye van, ha egy célpont csapdába lép; illetve 5/10/15%-os esélye van, ha Stinget lő egy célpontra, hogy a következő 3 Arcane Shot vagy Explosive Shot lövése arra a célra nem vált ki cooldownt, nem fogyaszt manát és lőszert (korábban 10/20/30% esélye volt, ha Stinget lőtt).
- A Trap Mastery (Tier 3; még nincs bent a játékban) megváltozott: mostantól az alábbi változásokat okozza: Frost Trap - 30%-kal tovább tart; Freezing Trap - ha a csapda hatását 5 másodpercen belül leszedik, a dispeller 6 másodpercre Frozen Ice-ba fagy; Immolation és Explosive Trap - a sebzés 30%-kal nő; Snake Trap - 30%-kal több kígyó spawnol.
- A Survival Tactics (Tier 3) ezentúl csökkenti a csapdák resistjének az esélyét is.
Folytatása következik...
Vipert ezentúl végtelen evocationnnek foghatjuk fel és közben még sebezhetünk is.
EDIT:kicsit utána is számoltam a mostani 70es viszonyokat alapul véve:
Csinálunk fixen 1000dps-t ,tudom nem túl sok de könnyű vele számolni
az 500 manna/MÁSODPERC és 500/dps vagy talentolva 600mana/sec és 600dps
ha van 7000 manánk akkor totál nulláról 14sec illetve ha BM hunterek(szerintem minden hunter kirakja az imp aspecteket) vagyunk akkor kerekítve 12sec.Persze így autoatackal sebzünk mert ha közben mást is használunk akkor az manát fogyaszt(de valószínű a nagyobb sebzés miatt megéri a multi,arcane,killshot kombó)
hát nemtom így nézve szerintem ez egy nerfpofon a hunterek manaregenjének de talán a többi talentel nem is kell majd használni.
- A Lock and Load (Tier 4) megváltozott: mostantól a hunternek 33/66/100%-os esélye van, ha egy célpont csapdába lép; illetve 5/10/15%-os esélye van, ha Stinget lő egy célpontra, hogy a következő 3 Arcane Shot vagy Explosive Shot lövése arra a célra nem vált ki cooldownt, nem fogyaszt manát és lőszert (korábban 10/20/30% esélye volt, ha Stinget lőtt).
Na ez viszont tetszik de nagyon, mivel 3 instant arcane/explosive shot az szép pusztításra lesz képes, tuti kipróbálom pvp-ben
Ez kicsit fáj.Az viszont tetszik hogy pve-re több életképes talentpont elosztás lehetséges akár egy ágon belül is.Ezentúl ha valakin Spirit Bond van nem lehet lenoobozni és kiröhögni.
Stampede 15yardra előre lök,Disengage 13yarddal hátrább.
www.bigredkitty.net/ --->BIG Red Rhino és Stampede