KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 267 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 335 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 337 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 337 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 337 napja

Rambo092 Kékfény: Apró igazítások
Rambo092 - 1151 napja
20
Épphogy kijött a 6.2, a fejlesztők azonnal piszkálnak a rendszerbe, hogy minél előbb helyre igazítsák azokat a változtatásokat, amelyek következményeit esetlegesen a PTR-en nem látták. A változtatások közt vannak finom-és kevésbé finomhangolások. A tovább után összeszedtem nektek a hotfixeket, amiket már beraktak, vagy a hétvége folyamán terveznek.
Loot

Bashiok megírta, hogy több phat lootot kapunk, ha minden a tervek szerint alakul. A tervezett változtatások a következők:
  • Annak, hogy egy mythic ötfős instából eső loot Warforged legyen megtriplázzák az esélyét. Ekkor a szokásos 685-ös itemlevel helyett 705-ös esik.
  • Több szett darab esik majd Normal és Heroic Hellfire Citadel bossokból. Ez mind Personal, mind Group Loot esetén érvényes.
  • Nagyobb eséllyel kapunk extra itemet, ha Seal of Inevitable Fate-et használunk, hogy újra szerencsét próbáljunk.

Kasztok

Death Knight
  • [Tesztelés alatt]: A Frost Strike és az Obliterate újra ugyanannyit sebez, mint 6.2 előtt. Továbbá az Obliterate újra teljes sebzést okoz játékosok ellen.
  • [Tesztelés alatt]: A Howling Blast 13.5%-kal kevesebbet sebez, de még így is valamivel többet, mint 6.2 előtt. Az AoE részhez nem nyúltak, az továbbra is az eredeti sebzés 100%-kát sebzi minden környező ellenfélre.
  • (Mint a DK-k sorsát szívén viselő ember, lefuttattam egy tesztet, a Frost még mindig túlteljesíti az Unholy-t single target DPS-ben, de AoE-ben valamelyest lemarad. - szerk.)
Hunter
  • [Tesztelés alatt]: Az Improved Focus Fire mostantól növeli az Attack Powert, ahogy eredetileg is kellett volna.
Shaman
  • [Tesztelés alatt]: A Lava Lash 20%-kal többet sebez
  • [Tesztelés alatt]: A Stormstrike 20%-kal többet sebez
  • [Tesztelés alatt]: A Windstrike 20%-kal többet sebez


Zónák
  • Elhelyeztek egy temetőt sokkal közelebb Throne of Kil'jaedenhez, amihez nem kell teljesíteni a "The Assault Base" küldetést.
  • A Looted Bleeding Hollow Treasure több Garrison Resource-ot tartalmaz.

Patch notes-ban nem említett változtatások


Salvage Yard nerf
A Garrisonodban van/volt egy Salvage Yard, kivéve, ha rosszul csináltad. Ez nem túl érdekes dömtés és a jutalmak egyszerűen túl jók voltak ahhoz, hogy bármilyen más épületet számításba vegyél. Ha egy épület több előnyt nyúlt bizonyos fejlődési szakaszokban vagy a Garrisonod bizonyos életciklusaiban, az rendben van, de a Salvage Yard volt a jó út mindenkinek. Megértem, hogy a jutalmak nagyon jók voltak és most nem annyira jók... ez rossz, mert mindenki szereti a jó jutalmakat kevés erőbefektetéssel, de nem azt akarjuk, hogy egy jól lehartárolt út legyen, amit a legkönnyebb végigjárni, különösen, hogy a Salvage Yard a follower missziókra épített...

Nincs több loot osztás trash közben
Ezentúl a trash-ből eső BoE epicek mind Personal Lootban esnek, ezzel próbálják elkerülni, hogy a raidleaderek lefoglaljanak dolgokat, hogy mások munkájából nyerészkedjenek.

Nincs több magasabb szintű loot missziókból
Ezentúl a - immár a hajóink által hozott - ládákból ugyanolyan szintű raid loot esik, amiben éppen progresselünk. Tehát a Normal HFC bossok megöléséért Normal ládát hoznak a hajóink, a HC bossok megöléséért pedig Heroic ládákat.

wow_c_532898
wow_c_526579
wow_c_526104
wow_c_525564
#16 | Cseho válasza #15
wow_c_517859
Sziasztok!
Pont azért lettek sablon karakterek mert "Vér Pistike" tépte a száját, hogy őt nem viszik sehova... (Ez nem igaz minden kasztot vittek: 1. Ha jó klánban voltál, 2. Ha ismerted a karaktered és tudtad használni). BC-ben jó volt a dungeon, mert nem az idióta 3 gombos karikkal futottak és 2-3 csapatot aoe-zott le a jónép, hanem komoly taktikai játék is volt. A tank tankolt és vezette a csapatot, a healer életben tartotta őket, míg a dps figyelve a vezetőjüket támogatta (frog, sheep... stb), míg term. ölte az ellent. Ma mindenki tankol, healel és dps-el (ettől lett hígf.s az egész). Ha megint kiemelnék a kasztok főjellemzőit akkor lehetne izgalmasabb a játék (és akkor csak a karikról beszéltem). Amúgy a mostani dungeonok is nagyon jók lennének (a szűk helyeket leszámítva), ha nem ölné meg az AOE...

Ui: A world pvp elgondolás (ha nem minden terülten lenne) támogatandó szerintem, mert ez talán megint felizzítaná a régi WoW tüzet, és nem egy pusztába kiáltott szó lenne, hogy: "For the Alliance!" vagy "For the Horde!"
wow_c_517849
#13 | Fea válasza #9
wpvp sohasem volt, és nem is lesz. volt valami free for all a vanilla bg patch előtt, de ennyi. ami azóta van az simán gankelés. azóta különösen, hogy nincs oylan realm ami egensúlyban van (szerintem a gankelés az egyik oka annak, hogy az egyik frakció eltűnt a realmekről)
"Légyszives ne húzd le ezeket az instákat mert többet szenvedtünk vele mint most te a 3 gombos karaktereiddel.Köszönöm!"

Valamit felreertettel. En azt mondtam, hogy MA unalmas. Igenis le fogom huzni a sarga foldig, mert 1/2 ev alatt annyi uj izgalmas insta-t csinaltak, hogy lemehetsz egy majd 10 evesbe es a boss-t utlegelheted 5 percig. Csinalni nem fog semmi erdekeset, szoval ez igy marhasag. 

A BC-rol meg az a velemenyem, hogy akkoriban persze mas volt, es komolyan kellett szenvedni foleg, ha nem a megfelelo kaszt voltal, mert ugye akkor le sem vittek alapbol. Mennyivel jobb volt az ugye? Persze a 3 gombos dologgal egyetertek egyszeruen unalmasak a mai karakterek, nem kell hozza skill, hogy #1 legyel dps-ben a recount-ban, mar ha erdekel egyaltalan a dolog.  




Pontosan így van.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu