A WoD-dal érkező Ashran PvP zóna nem aratott osztatlan sikert a PvP-zők körében. Ezt hivatott kiküszöbölni a 6.2-es patchel érkező néhány újítás. A legfontosabb újdonságokat lentebb olvashatjátok.
Új küldetésekA bossok és eventek ezentúl nem adnak Conquest pontokat, de továbbra is kapunk belőlük Honort illetve ládikákat. A Conquest pontok megszerzése érdekében a következő küldetéseket teljesíthetjük ezentúl:
- Slay Them All! - Hetente felvehető küldetés, amelynek keretében 200 ellenséges játékost kell átsegíteni a másvilágra. Jutalmul 200 Conquest pont üti a markunkat.
- Ashran Dominance - Szintén heti küldetés. Öt event teljesítéséért és az ellenséges frakció parancsnokának legyőzéséért cserébe 500 Conquest ponttal lehetünk gazdagabbak.
- Continue the Dominance - Ismételhető küldetés, amely az előző küldetés teljesítésével vehető fel. A kritériumai ugyan azok (faction boss + 5 event) és szintén 500 Conquest pontot kapunk jutalmul.
Új területA fentieken felül Harrison Jones és Belloc Brightblade is beköltözött Ahsranba, hogy a kaladorokat egy szerteágazó barlangrendszerbe küldjék, ahol egy rejtélyes ereklye lapul. A föld alatt természetfeletti lények császkálnak. A lényektől az Apexis Mark of Redemption nevű tárgyakat lehet begyűjteni, amelyekből 50-et beváltva a Rukmaz nevű arakkoa kísértetnél a frakciód megszerezheti az irányítást a barlangrendszer felett.
Ashran egy dög unalmas zóna, semmi feeling, semmi taktika, csak rohangálunk le-ála, kurvára idegesítő, én csak afkolok általában és ugyis kapok mindent.
Most AV egy nagyon szomorú BG, egy rohanás a bossig, vársz 3 tornyot, lelövöd, aki gyorsabb, nyer.
Igen, egy törtön kezdtem, most meg eredetin játszom évek óta és nagyon tetszik Ashran, kimegyünk minden nap és amolyan COD stílusban, egymást támogatva harcolunk (2 healer 3 DPS setuppal barátaimmal). Nagy jó, remélem következő kiegben is lesz valami hasonló. Akinek pedig nem tetszik, nem menjen ki, ott a raid, ami meg bennünket nem izgat, de van választás.