KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 1511 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 1579 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 1581 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 1581 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 1581 napja

Wolverine 6.0.2 - patch note és túlélőkészlet
Wolverine - 2650 napja
55
Ez a nap is eljött: holnaptól a WoW verziószáma 6-ossal fog kezdődni. A tovább mögött a Blizzard hivatalos túlélőkészletét bemutató videó, és idővel a patch note magyar fordítása látható.

Kezdjük előbbivel - a videó az alábbi témákat érinti:
- új karaktermodellek
- az Iron Horde támadása Blasted Lands ellen; a questchain teljesítése egy új petet és title-t ad
- megújult, lvl90-es UBRS, amely iLvl550-es kék lootot ad (a Dungeon Finderen keresztül érhető el; a követelménye iLvl510)
- a kasztok és specek abilityjeinek és spelljeinek átalakítása
- stat squish, és egyes statok megszüntetése, új statok megjelenése
- Toy Box
- megújult Group Finder



A Wowhead hosszabb összefoglalóját itt olvashatjátok, míg Norton magyar nyelvű sorvezetője ezen a linken érhető el.

A patch note fordítása egyelőre folyamatban van Smiling Az eredeti patch note ezen a linken olvasható, míg a jelenleg tapasztalható bugok listájáért erre tessék fáradni.

Zárásként egy jó hír azoknak, akik eddig nem upgrade-elték a Battle Chestjüket: mostantól a Mists of Pandaria is beletartozik az alapcsomagba!
Nah így kieg indulás előtt kaptam ajándékba 7 napot a blizzardtól. Mivel egy éve nem játszottam, megnéztem mi változott. Van egy 90-es priestem, mint main, meg egy 90-es arcane mage. A mage kb. 510 ilvl-en állt amikor abbahagytam, megvolt mindene, ami a timeless isle-ből kiszedhető + craftolt gatya és öv.
Kb. fél óra alatt sikerült 544 ilvl-ig feltolni, volt vagy 2500 lesser charmom így mindent upgradeltem (előtte a valor cap miatt csak a harmada volt feljavítva a cuccoknak + jött még rá az extra 2 upgrade). Kifarmoltam a békákból egy burden árát, amivel megvolt az utolsó hiányzó i551-es cucc (nyaklánc).
Később beléptem egy normál soo pug raidbe, minden erőlködés nélkül végitoltuk kb. 2.5 óra alatt. Garrosh-on volt csak 2 wipe, minden más elsőre ment, pedig a fele társaság (engem is beleértve) most volt ott először. Esett két cucc és a heirloom staff a végén, így most ilvl 552-n állok. Mindez kb. 6 óra alatt.
Az egyszerűsítések összességében tetszenek, a nagy számok leredukálása határozottan jót tett a játéknak, van egyfajta nosztalgikus hangulata, amikor 15k criteket látsz. Smiling
Kicsit zavar, hogy nagyon lecsökkent a használható eszközök száma, pl. a supernova talent (ami tényleg brutál) egyben elveszi a frost nova-t, így egy cc-vel kevesebb. Az arcane mage-nek az arcane explosion-on túl nem maradt aoe-je, amivel viszont nem lehet messziről aoe-t tolni, annyira meg nem erős, hogy ne verjenek agyon, ha megfelelő hatótávolságból használom. Az arcane eddig is csak 2 gombos spec volt, most a gyakorlatban is az lett, kicsit diablo feelingje van az egésznek, hogy buildek között válogathatsz, de nem használhatod a különböző eszközeidet tetszés szerint.
Amúgy az arcane mage durva lett, nem tudom más classokkal mi a helyzet, de az arcane mage ezzel a cuccal kb. 1shootol mindent. Régebben a timeless isle-n az erősebb elitek meg tudtak szorongatni, most pár lövéstől fekszenek.

Jah, jellemző törtnénet, hogy miután már nem nagyon tudtam mit kezdeni a mage-el (legendary köpeny farmolásra nem elég az ajándék idő), gondoltam játszom egy kicsit a priesttel, ami egy rp-pvp szerveren van. Beléptem, pár másodpercre rá két lövésből már meg is ölt egy hordás, ennyi kb. elég is volt a wowból, játék kikapcs.
#54 | Nuwiel válasza #53
Valóban így van.
wow_c_507419
És ha már újítások. Semmi szükség sem volt rá, hogy hozzányúljanak a Tillers kerthez, de azért vették a fáradságot, beleöltek erőforrásokat, hogy szarabbá tegyék mint volt.
Az, hogy ide-oda forgatták a parcellákat csak tökéletesen felesleges volt, de hogy az eddig tökéletesen látszó egeres parcellákat elrontották az már idegesítő.
Tudtam volna 300 más dolgot mondani, amivel foglalkozhattak volna ehelyett, és persze így csak rosszabb lett a játék.

Ahogy a battle pet változtatásokról sem találtam semmi hivatalos nyilatkozatot, pedig több dolgot is megváltoztattak benne.
wow_c_507415
#50 | Delfi válasza #43
Tudod amikor a kiegészítő leglényegesebb újitásának volt beharangozva a grafikai tunning és az ember kénytelen _minden_ új dolgot kikapcsolni, mert egyrészt csomagban kapod nem tudod csak a buzis futást vagy a shrekes arcokat kikapcsolni, akkor nagyon rózsaszínnek kell lennie annak a szemüvegnek.
A F1-ben is folyamatosan szajkózzák, hogy nem a hang a lényeg, aztán nézi az ember ezeket a fos varrógépeket és újra és újra megállapítod, hogy ez így bizony nem ér semmit. Mert a hang pont annyira hozzátartozik az autósporthoz, mint a wowhoz a régi grafikája.
Az a neonszínű körvonalazás amit betettek.... ha az neked nem rombolja a wowos élményedet, akkor nem tudom mi lenne az, ami neked is sok lenne.
Az hogy a fejlesztők hagymázas ötletei a repüléstilalomról, hogy még a földöny csúszó büszke sárkányok látványa sem tudja őket észretéríteni, az viszont azt jelzi, hogy időszerű lenne a wowot eladni egy olyan cégnek, aki szereti is ezt a játékot.
A : World server down aranyos szöveget kihagytad. Mostanában, azaz tegnap, folyamatában ezt kaptam ha nem fővárosban voltam. Ennek köszönhetően Timeless Isle-ön fél óra alatt a LEafmender-Champios-Huolon hármast ötször lehetett leölni. Persze coin és charm volt a legtöbb, mi adható, de legalább most már annak a karakternek si van charm, amelyiknek még kell...
Ha jol vettem eszre kulcs mob-ok leoleseert mar a beveztoben is kapsz credit-et ha nem te huztad be. Ertsd tok mindegy ki huzza be eloszor.

Valahol olvastam mintha olyasmit terveztek, hogy dinamikusan valtozik a szorny attol fuggoen, hogy hanyan utik. Ennek az a  nagy hatranya hogy ha valaki csak trollkodik akkor elkezdi lodozni oket csak, hogy nehezebb legyen, szoval valoszinuleg nem tettek bele vegul.


wow_c_507404
#46 | Airun válasza #43
Tényleg nem single player érzetű kihalt világ, hurrá... Csak éppen egy single playerben nem ölik le előlem a mobok a questmobjaimat, vagy ha olyan jellegű akkor nekem is segítenek. Itt meg a CRZ-s ember b@szik elfogadni az invet (minek is tenném, többet úgyse lát), és ha azt látja, hogy több mobot húztál vagy valami akkor a maximum amit megtesz, hogy kiröhög. Utóbbi eset konkrétan megtörtént a sámánommal szintezés közben, volt egy lagspike és mire megmozdult a kép behúztam 5-6 mobot. A hunter meg végignézte az egészet és mikor meghaltam (meg már előtte is) tolta a /laught-ot... Milyen jó, hogy nem single playerben játszok... -.-"
Vagy a nyavalyás questmobot úgy húzzák be előled ötször zsinórban (respawn 60sec fölött), hogy már lent van a magma totem és folyamat castolod alá az Earthquake-et... De a tag akkor sem a tiéd és invet nem fogadunk, mert az nem divat... Milyen jó, hogy ez még mindig nem single player... -.-"

Ja igen, kis túlzással, de a Shadow of Mordor Talionja kimaxolva több képességgel bír, mint a lvl 90es karaktereim 80%-a... Ami alapvetően egy akciójáték, minimális RPG elemmel.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu