KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2289 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2357 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2359 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2359 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2359 napja

cyberpunk666 Tank változások - Warlords of Draenor ß patch July 11
cyberpunk666 - 3521 napja
31
http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/TRUYLHWUNZC61383846726306.jpg
Személyes kedvencem, a tankolás...

Tank Vengeance, Resolve és PVP

A Mists of Pandaria tank változtatásaival összességében elégedettek vagyunk, de van pár dolog, amit finomítani kell. A legnagyobb probléma a Vengeance támadó hatása. Nekünk tetszik, hogy a tankok képesek számottevő DPS-sel segíteni a csapatot, viszont nagyon hullámzóan teljesítettek a fighttól függően, alkalmanként a dedikált DPS-eket is megelőzték. Hogy megoldjuk ezt a helyzetet, eltávolítjuk a támadó bónuszát a Vengeance-nek, de megőriztük a védekező hatását, így az aktív mitigációs képességedet fogja javítani az attack power növelése helyett.

Általános:
  • A Vengeance-t eltávolítottuk, és a helyére egy új passzív képesség kerül, a Resolve.
  • Resolve: Megnöveli az öngyógyításodat és a mitigációdat, a staminádtól és az utolsó 10 másodpercben bekapott sebzéstől függően (avodiance és mitigáció előtt).


Azért, hogy a tankok sebzése továbbra is számítson, megemeljük a sebzésüket, mivel túl kevés lenne a Vengeance attack powere nélkül (a MoP-ban a nagy tank sebződéssel járó fightokon a tankok sebzésének 70-90%-a a Vengeance-nek köszönhető). Ehhez meg fogjuk emelni sok tank képesség sebzését. A plate-et viselő tankoknak, a Riposte újratervezése nyomán, a critical strike-ja után parry-t kapnak defenzív statnak. Ezzel könnyebb lesz a támadó és védekező másodlagos statok kiegyensúlyozása.

Általános:
  • Minden tank stance és hasonló hatás 900% threatet termel (600%-ról emelve)
  • A Riposte egy új passzív képesség a Blood Death Knight, Protection Paladin és a Protection Warrior számára.
  • A Riposte a felszerelésen lévő critical strike ratinggel megegyező parryt ad.
Death Knight:
  • Mastery: A Blood Shield mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
Druid:
  • Mastery: A Primal Tenacity mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
Monk:
  • Mastery: Az Elusive Brawler mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
  • Brewmasterek mostantól nem sebeznek 15%-kal kevesebbet.
Paladin:
  • Mastery: A Divine Bulwark mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
Warrior:
  • Mastery: A Critical Block mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.

Tankok a PVP-ben

Végül, a tankok a PvP-ben téma. Néhány eseten kívül, mint a zászló vitel, a tankok szándékosan életképtelek a komoly játékos-játékos elleni harcban, már kiegészítők óta. Az ok elég egyszerű: a harc a tankok ellen nagyon frusztráló, és nem élvezetes. Ők közel legyőzhetetlenek, van rengeteg CC képességük, de elég kicsi a sebzésük ahhoz, hogy ne tudnak megölni téged (a legtöbb esetben). A kizárásukkal a PvP-ből, a többi játékos számára akartuk élvezhetővé tenni a játékot. Viszont ez kizárta azokat a játékosokat a PvP-ből, akik tankként szeretnek játszani.

Úgy hisszük, hogy csinálhatjuk ezt jobban is és mindenkinek megfelelő lehet. A másik változtatásunk a Warlords of Draenorban, hogy a tankok sebzését a DPS-ek sebzésénél kisebbre, de nem elhanyagolhatóra állítjuk. Eltávolítottunk további CC-ket, lefegyverzéseket a képességeket visszavágtuk. Mindent ami frusztrálttá tette az ellenük való küzdelmet. A tankok PvP-ben több sebzést fognak kapni a jelenleginél. De továbbra is kevesebbet, mint a DPS-ek, és kevesebbet is fognak sebezni náluk.
  • A tankok mostantól 25%-kal több sebzést kapnak PvP szituációban.
forrás: eu.battle.net/wow/en/blog/13423478/warlords-of-draenor%E2%84%A2-beta-patch-notes-july-11-12-07-2014#vengeance

Legyen igy, es vegre tettek egy lepest a PvP erdekeben Smiling
#29 | Fea válasza #27
venganceról jut eszembe. pvp-ben már nagoyn régóta nincs vengance, vajon ez igaz lesz a resolvera is?
wow_c_503261
wow_c_503153
Raideken nem kellene hogy probléma legyen belőle. Master loot és a leader nem adja olyannak akinek nem jó, meg persze többnyire magának a raid tagjainak is van annyi esze. Egy 5 fős hc looton meg fölösleges vitatkozni.
wow_c_503026
Használhatod szintező gearnek, csak épp lesz majd jobb helyette. Plusz kaptál vele egy Shadowmeldet.
#23 | Delfi válasza #21
Ez esetben megmondanád nekem, hogy mi az értelme a színváltós statoknak? Ha ez egy healer gyűrű, akkor minek rá a str és az agi?
Megint csinálnak valamit, aminek az égvilágon semmi értelme sincsen, de legalább lehet rá mutogatni, hogy ez a silányság van a tökéletesen használható reforge helyett.
#22 | Fea válasza #21
és azt is tedd hozzá, hogy a bonus armor és a spirit csak jeweleken lesznek, armor pieceken nem.
Kaphatsz olyan lootot a hunterrel, amin van Spirit, csak neked nem lesz optimális, mert helyette lehetne bármilyen más olyan másodlagos stat, amiből profitálsz.

Egyébként tévedtem, a kimondottan tankoknak való másodlagos statokról megfeledkeztem (mint a bónusz armor).

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu