
Személyes kedvencem, a tankolás...
Tank Vengeance, Resolve és PVP
A Mists of Pandaria tank változtatásaival összességében elégedettek vagyunk, de van pár dolog, amit finomítani kell. A legnagyobb probléma a Vengeance támadó hatása. Nekünk tetszik, hogy a tankok képesek számottevő DPS-sel segíteni a csapatot, viszont nagyon hullámzóan teljesítettek a fighttól függően, alkalmanként a dedikált DPS-eket is megelőzték. Hogy megoldjuk ezt a helyzetet, eltávolítjuk a támadó bónuszát a Vengeance-nek, de megőriztük a védekező hatását, így az aktív mitigációs képességedet fogja javítani az attack power növelése helyett.
Általános: - A Vengeance-t eltávolítottuk, és a helyére egy új passzív képesség kerül, a Resolve.
- Resolve: Megnöveli az öngyógyításodat és a mitigációdat, a staminádtól és az utolsó 10 másodpercben bekapott sebzéstől függően (avodiance és mitigáció előtt).
Azért, hogy a tankok sebzése továbbra is számítson, megemeljük a sebzésüket, mivel túl kevés lenne a Vengeance attack powere nélkül (a MoP-ban a nagy tank sebződéssel járó fightokon a tankok sebzésének 70-90%-a a Vengeance-nek köszönhető). Ehhez meg fogjuk emelni sok tank képesség sebzését. A plate-et viselő tankoknak, a Riposte újratervezése nyomán, a critical strike-ja után parry-t kapnak defenzív statnak. Ezzel könnyebb lesz a támadó és védekező másodlagos statok kiegyensúlyozása.
Általános: - Minden tank stance és hasonló hatás 900% threatet termel (600%-ról emelve)
- A Riposte egy új passzív képesség a Blood Death Knight, Protection Paladin és a Protection Warrior számára.
- A Riposte a felszerelésen lévő critical strike ratinggel megegyező parryt ad.
Death Knight: - Mastery: A Blood Shield mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
Druid: - Mastery: A Primal Tenacity mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
Monk: - Mastery: Az Elusive Brawler mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
- Brewmasterek mostantól nem sebeznek 15%-kal kevesebbet.
Paladin: - Mastery: A Divine Bulwark mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
Warrior: - Mastery: A Critical Block mostantól passzívan növeli az attack powert 8%-kal (masteryvel növelhető), az eddigi hatásán felül.
Tankok a PVP-ben
Végül, a tankok a PvP-ben téma. Néhány eseten kívül, mint a zászló vitel, a tankok szándékosan életképtelek a komoly játékos-játékos elleni harcban, már kiegészítők óta. Az ok elég egyszerű: a harc a tankok ellen nagyon frusztráló, és nem élvezetes. Ők közel legyőzhetetlenek, van rengeteg CC képességük, de elég kicsi a sebzésük ahhoz, hogy ne tudnak megölni téged (a legtöbb esetben). A kizárásukkal a PvP-ből, a többi játékos számára akartuk élvezhetővé tenni a játékot. Viszont ez kizárta azokat a játékosokat a PvP-ből, akik tankként szeretnek játszani.
Úgy hisszük, hogy csinálhatjuk ezt jobban is és mindenkinek megfelelő lehet. A másik változtatásunk a Warlords of Draenorban, hogy a tankok sebzését a DPS-ek sebzésénél kisebbre, de nem elhanyagolhatóra állítjuk. Eltávolítottunk további CC-ket, lefegyverzéseket a képességeket visszavágtuk. Mindent ami frusztrálttá tette az ellenük való küzdelmet. A tankok PvP-ben több sebzést fognak kapni a jelenleginél. De továbbra is kevesebbet, mint a DPS-ek, és kevesebbet is fognak sebezni náluk.
- A tankok mostantól 25%-kal több sebzést kapnak PvP szituációban.
forrás:
eu.battle.net/wow/en/blog/13423478/warlords-of-draenor%E2%84%A2-beta-patch-notes-july-11-12-07-2014#vengeance
Megint csinálnak valamit, aminek az égvilágon semmi értelme sincsen, de legalább lehet rá mutogatni, hogy ez a silányság van a tökéletesen használható reforge helyett.
Egyébként tévedtem, a kimondottan tankoknak való másodlagos statokról megfeledkeztem (mint a bónusz armor).