KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2334 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2402 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2404 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2404 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2404 napja

Tüsi WoD: változások a combatres körül
Tüsi - 3651 napja
15
Szinte minden kiegészítőben változik valami a combatres körül, most sem lesz ez másként... Lássuk mit írnak a kékek.

Eddig úgy működött a dolog, hogy a 10 fős harcokban 1, a 25 fősben pedig 3 CR-t használhattunk. Ez alól kivétel volt a Flex, ahol 3 volt létszámtól függetlenül.

A WoD-ban a több flexibilis raid nehézség miatt a következő változások jönnek: 
  • A harc alatt látni fogjuk a még felhasználható CR töltetek számát az action bar-on (a CR spellen). Amint valaki elhasznál egyet, a többieknél is CD-re kerül.
  • Egy boss behúzásakor mindenkinek resetel a CD, és kap a raid 1 töltetet. További tölteteket a következő képlet szerint fogjuk kapni a fight alatt: 1 töltetet kapunk 90/raidméret percenként. Tehát, 10 fős csapat 1 töltetet 90/10=9 percenként fog kapni. Egy 20-as csapat (90/20=)4,5 percenként.
  • Egy töltet csak akkor fog elhasználódni, ha a CR sikeres volt, azaz elfogadta az illető a CR-t.
  • A raid frames mutatni fogja, kin van éppen függő CR (egy debuff jelenik meg).
  • A raidboss encountereken kívül marad minden ugyanúgy, tehát a spell CD-jének lejárata után lehet használni újra.
#14 | Delfi válasza #9
Köszönöm!

Próbáltam átgondolni a fejlesztői szemszögből is ezt a változtatást, de úgy sem tűnik értelmesnek, szimpla nehezítésnek tűnik, koncepció nélkül.
Jelen pillanatban is úgy működik, hogy a tíz fősben tartalékolod az egy lehetőséget arra, hogy a tankot fel lehessen húzni ha valami beüt. Itt nagy változás nem lesz, a 9 perc annyira hülye szám, hogy második töltetet senki sem fog használni.
Berserk alatt max. kiszúrásból élesztesz fel valakit. Smiling

A húsz főnél viszont ez durva korlát lesz, mert az első töltetet megint elteszed a tankokra, a második pedig már igencsak phase2 környékére töltődik be, és ha közben valaki elfekszik, akkor jó eséllyel belecsúszunk a berserkbe, mert hiányozni fog a kiesett dps. A harmadik töltet ismét a bűvös 9 percnél lesz, ami ismét csak arra jó, hogy rátolod valakire, aki majd reset után felkel vele.
Ezen a szinten egyértelmű nerfelés, hogy csak két töltettel gazdálkodhatsz, és azt sem akkor használhatod, amikor kell, hanem amikor éppen van.
Remélem ez sem fog élesben bekerülni.
Eleinte én is idegenkedtem a flextől, de azontúl hogy cross realm, ami egyértelműen jó dolog a kötetlenebb pugoláshoz, nagyon jól jött, hogy ha 1-2 ember lelép vagy megérkezik valakinek a haverja húzóembernek , akkor nem kell átszervezni a dolgot. Illetve ha valakit cserélni kell teljesítményproblémák miatt, akkor sem kell feltétlen új ember helyette. Raid finderbe valószínűleg nem fogok menni túl gyakran, de a normal/heroic cross realm és flexelhetősége nekem nagyon jól jön, mert most a diplomáig (december) casual leszek úgyis. A combat resseknél a visszatöltődés jobb megoldás a flexre mint a statikus létszámtól függő 1 vagy 2 cr, de ez hogy 90/létszám ez nem túl jó megoldás. Nem lineárisan kellene csökkenteni a visszatöltődést, mert 20 fős raidnél kicsit sok a 4.5 perc. Ritkán lehet kihasználni a dupla cr-t a dupla létszámnál.
Az irány tetszik, hogy szétválasztják a casual raidelést flexire, aki meg jobban ráér annak ot a mythic a még vállalható 20 fővel. Viszont én örülnék ha előrehoznák a cross realm guildek és mythic raidek tervezését is.
#12 | Fea válasza #7
pontosan. gondolom nem akarták simán elvenni a CR-eket, ezért oldották meg így. illetve a másik, hogy bizonyos fightokon akkor lehetne optimális létszám, pl 1 plusz CR miatt.

amúgy nekem ez az egész felx nem tetszik. még mindig nem értem mi volt a baj az ICCs modellel.
#11 | Tüsi válasza #10
Ezekkel most csak közelít a kiinduló ponthoz (amikor még alig voltak raidmentő CD-k).
Én érzem igy vagy ez a játék is kezd lassan ledegradálódni egy elmebeteg szintre?
#9 | Tüsi válasza #7
Kiegészítettem.
wow_c_498185
#7 | Delfi válasza #3
Akkor viszont annyit megtehetnél, hogy a második bekezdésben az első mondat után betehetnél egy "további" szócskát, mert én nem tudtam helyesen értelmezni, hogy az első töltetet kapjuk meg 9 perc múlva vagy a továbbiakat.
Ettől függetlenül a 20 fős csapatot nerfelik, mert 9 percig nem tart a legtöbb bossfight, és amúgy sem hiszem, hogy 9 percnél még érdekes lenne, hogy valakit visszahúzhatok.
Megint elveszik a döntési szabadságot, hogy mikor használhatom a lehetőségemet, miközben ennek semmilyen lényege sincs a tiltáson kívül.
#6 | Dantor válasza #4
Ja, teljesen egyértelmű, behúzod a bosst 100x, mindegyiken élsz 4,5 percet, és máris lesz 100 CR-ed, amivel már tök egyszerűen megölheted.

Szánalmas a blizzard, hogy ilyenre nem gondol, ki a fene programozza ezt a szart?
#5 | Tüsi válasza #4
Ha elolvasod a hírt kiderül minden: ott van, hogy pullkor resetelődik és 1 töltetet kap a raid. Nem 20-at. Mivel a maximum létszám 25 fő, ezért maximum 3,6 percenként lehet új töltetet szerezni. Ez egy átlag bossfighton max 3 töltet, akárhogy nézzük.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu