A hírek szerint a közeljövőben a DK talentek (ismét) jelentős változásokon mennek keresztül. Az igéretek szerint mindhárom talent tree alkalmas lesz a tankolásra. Az elején és a végén is kellemes a tankoláshoz hasznos dolgokat találunk majd mindegyiknek, persze egyszerre csak az egyik top talentet lehet majd elérni.
Néhány apróság ami eddig kiszivárgott:
- Bár a legutóbb pont azt mondták a D&D kicsit erős, most mégis azt olvasom, hogy "Death and Decay does more damage and scales better now." Néha nem értem ezeket a fejlesztőket

- Eltűnik a talentek közül a Forceful Deflection. Ezt ezentúl minden DK alapból már az induláskor megkapja, nem kell talent pontot költeni rá. A Forceful Deflection lvl80-as szinten kb 6% parry-t eredményez majd (raid buffok nélkül).
- Unbreakable Armor 3 talent pontért 100% esélyel megnöveli az armort 25%-al ha nincs aktív frost runánk, de 90 seces belső CD-re került.
- Az Icy Touch egy újfajta disease-t tesz fel a célpontra ez a Frost Fever lesz. Ez az eddigi IT debuffját okozza, csak most mint disease és így a többi DK képesség "hasznot húz" belőle.
- A disease változásoknak köszönhetően sokkal könnyebb lesz egyszerre több célpontot fertőzni és így a multi tanking is sokkal könnyebb lesz a DK számára (de a legjobb multi tank továbbra is a paladin lesz).
- A Mind Freeze nem okoz ezentúl sebzést, de cserébe lekerült a GCD-ről.
- Az Anti-Magic Shell többé nem dispellezhető és hatni fog a DoT és AoE spellekre is.
Ne feledjük a tervek szerint a DK a "magic tank" szerepét tölti majd be a raideken, az 5 fős instákban pedig a warrior, druida, paladin mellett a 4. tankolós class lesz.