Barektan Worgen ![]() |
Ide jöhet minden általános információ a Death Knightokról,játékmechanikai kérdések/válaszok,videók,leírások,egyszóval minden.
Kezdjünk is bele, először is kezdjük a játékmechanizmussal, ami a Death Knightot egyedivé teszi, az az Attack Power kiemelt szerepe a magic alapú támadásokban.A Death Knight az első olyan kaszt, ami Attack Powerből nem csak weapon damage-et kap, hanem a spell damage-ét is ebből számolja ki a rendszer.A spell damage kiszámolása a következő képpen történik:
Végleges sebzés=Base damage+Attack Power*APC
APC=Attack Power Coefficient, azaz egy adott spell vagy képességnek azon tulajdonsága, amit megszorozva az Attack Powerrel megkapjuk a bónusz sebzést.Ez a szám természetesen minden spellnél és képességnel más.
A másik fontos mechanika a Runic Power,ami a különleges képességek aktiválásához szükséges(maximum száz Runic Powered lehet).Ezen képességeknek két formája van: Vannak amik egy buffot raknak rád vagy debuffot az ellenfélre.Ezeknek a képességeknek van egy maximum hatóideje, de ha nincs megfelelő mennyiségű RP-d akkor csak egy kevesebb ideig tartó buffot/debuffot kapsz.Ennek a kiszámolása következőképp történik: Időtartam=Runic Power/100*maximum időtartam(másodpercben). Ergó,ha van egy spell,ami maximum 1 percíg tart, és 50 Runic Powered van, akkor a spell 30 másodpercíg fog tartani.
Aztán vannak a sebző képességek, amiket a következőképp számolnak: Végleges Sebzés=Runic Power/100*alap sebzés*APC (megjegyzés:A Death Knightok 2 AP-t kapnak 1 str. pontonként és nem kapnak AP-t az Agi.-ból)
Rúnák
A rúnák a Death Knight erőforrásai,mint másnak a rage,mana vagy energy, ezeket a rúnákat használva tud képességeket használni.Minden rúnát felhasználó képesség Runic Powert generál, aminek mennyisége függ az elhasznált rúnák mennyiségétől, illetve a talentektől is(vannak bizonyos talentek,amik egyes rúnákat felhasználó képességek RP generálását növelik).Ha egy rúnát felhasználsz, akkor az beszürkül a bar-odon, és 10 másodpercíg tart, míg újratöltődik(ezt is lehet csökkenteni talentekkel).Ha ez megtörtént, akkor a rúna ismét világítani kezd és te újra használhatod.
„Jelenlétek”
Azaz a presence-ek,hasonlóak a warrior stance-jeihez.Mindegyikbe való belépés egy hozzá tartozó rúnába kerül. Három Presence van: Blood Presence:15%-al növeli az okozott sebzést és a sebzésed 4%-át megkapod heal-ként Unholy Presence:15%-al gyorsabban ütsz és a Global Cooldown-t csökkenti 0,5 másodperccel Frost Presence:Az armorodat 45%-al,a generált aggródat pedig 25%-al növeli. Aki pedíg vizuálisabb alkat,annak hoztam pár videót is szemléltetésképpen: Blood grind: http://www.vimeo.com/1373946 Unholy AoE: http://www.vimeo.com/1369409 Frost burst/control: http://www.vimeo.com/1373916 Egy 70+-os Dual Wield DK Blood talenten: http://files.filefront.com/DW+BloodXvidavi/;11194218;/fileinfo.html És végül egy kis DK PvP Unholy speccel: http://files.filefront.com/DKPVPwmv/;11198640;/fileinfo.html Jó fórumozást mindenkinek,és jöjjenek a brainstormok! |
Murloc
Murloc
Gnomeregan Exile
Gnomeregan Exile
Southsea Pirate
Innen indul a matek része:
Ha kíváncsi vagy, hogy melyik gem ér a legtöbbet az adott gearbe, akkor a különböző gemeket külön külön kiszámolod, úgy, hogy a rajtuk lévő statok mennyiségét összeszorzod a saját súlyukkal, majd összegzed. A hüvelykujj szabály az, hogyha bármelyik másodlagos statod többet ér, mint a Str súlyának a fele, akkor arra kell gemelni - tekintettel arra ugye, hogy a gemeken dupla mennyiségű secondary stat van. (Mondjuk ha a Str-ed ér 7-et, akkor 3.5-es másodlagos statnál str-re gemelsz, afölött pedig az adott másodlagos statra. Str-re gemelés egyébként csak közel tökéletes gearben, kb 575+ ilvl-ben van, és akkoris csak ha szerencsésen estek a lootok, és pont ki vannak balanszolva a secondaryk)
"Ha valaki furcsa azt a közösség vagy megveti,
Vagy díszpompába öltöztetve szupersztárként tiszteli.
Na nekem az első jött be, de ne hogy azt hidd, hogy bánom,
Hiszen az óta tart, itt belül egy gyönyörű szép álom."
Gnomeregan Exile
of the Shattered Sun
Gnomeregan Exile
of the Shattered Sun
Gnome Death Knight
Ezek szerint jól proccolhat a crit, ha a kiszámítható sebzés felett jön ki a crittelés.