KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2335 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2403 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2405 napja

The Faceless One Történelemóra
The Faceless One - 4552 napja
6
Miután sikerült legyőzni Yogg-Saront, Brann Bronzebeard visszament Ulduarba és rendkívül alaposan tanulmányozta a Tribunal of Ages feljegyzéseit, valamint beszélt a kiszabadított Watcherekkel is... és nagyjából előásott minden információt az Azerothon élő értelmes és kevésbé értelmes fajok eredetéről. A tovább után ezek összefoglalása következik; a teljes cikk eredetileg a WoW magazin utolsó, 5. számában jelent meg - vagyis minden itt szereplő információt tekintsünk kanonikusnak.

Az azerothi értelmes fajok két csoportba sorolhatóak: az egyik tagjait a titánok beavatkozása hozta létre, a másik csoporthoz viszont nincsen közük, ők tulajdonképpen Azeroth őslakói. Kezdjük az áttekintést a titánok beavatkozásának eredményeként létrejött fajokkal, különösebb sorrend nélkül.
Az első, a titánok által teremtett faj a tol'vir. Ők eredetileg a titán komplexumok gondozói és őrei voltak, akik azóta a következő csoportokra oszlottak tovább: a Ramkahenben élők, Orsis egykori lakói (a várost eltemette a homok Al'Akirnak köszönhetően) - rájuk hatott a Curse of Flesh és hús-vér lénnyé váltak. Ugyanez igaz Neferset lakóira is, de ők lepaktáltak Deathwinggel, és így visszanyerték eredeti kőalakjukat. Az utolsó csoportjuk Obsidian Destroyer néven vált ismertté: akik elkerülték a Curse of Flesh hatását, azok az Old Godok uralma alá kerültek Ahn'Qirajban és Azjol-Nerubban egyaránt.
A második faj az earthen a titánok teremtményei közül. Az első csoportjukra már a teremtésükkor hatott a Curse of Flesh: ők hamar degenerálódtak troggokká, akiket a titánok ezután elzártak; az a néhány, aki ezt megúszta és elmenekült, kobolddá alakult. A második adagnyi earthen már épségben megúszta a teremtést; viszont később rájuk is hatott a Curse of Flesh és így jöttek létre a törpék, miközben egy kisebb csoport earthen megúszta az átalakulást Uldamanban, és egy kicsit nagyobb csapat Ulduar környékén. A törpéknek 4 csoportja van: a hegyi törpék (azaz a Bronzebeard klán), a dombi törpék (azaz a Wildhammer klán), a sötét törpék (azaz a Dark Iron klán) és a fagytörpék (azaz a Storm Peaksben élő Frostbornok). Ez utóbbiakkal kapcsolatban Brann megjegyzi, hogy nem talált arra vonatkozó nyomot, hogy ők Ulduarban éltek volna; vagyis lehetséges, hogy ők Uldamanból vándoroltak egészen Northrendig - és a Frostborn törpék eléggé hanyagul vezetik a feljegyzéseiket a múltjukról...
A titánok által teremtett harmadik faj a vrykul; akikre szintén hatott a Curse of Flesh, ami átalakította őket a ma ismert emberekké. Szintén a titánok hozták létre a Watchereket - Hodirt, Mimiront, Thorimot, Freyát, Lokent és Tyrt -, akik közül Mimiron saját szolgáiként és segédeiként alkotta meg a mechagnómokat (belőlük lettek a mai gnómok a Curse of Flesh hatására), míg Loken, aki szintén az Old Godok befolyása alá került, saját hadseregeként hozta létre a vastörpéket, a vasóriásokat és a vasvrykulokat. Ezeket a lényeket Yogg-Saron szintén a hatása alá vonta, és bár nagy részüket kiirtották Northrenden, még mindig maradt belőlük pár; Brann szerint Thorim és Mimiron épp azon dolgoznak, hogy megtisztíthassák őket az Old Godok befolyásától.
Az utolsó faj, amelyet a titánok létrehoztak, a sárkányoké volt; ők azokból a proto-sárkányokból jöttek létre, amelyek még ma is élnek Northrenden. Eredetileg 5 típusuk volt: a zöldek, a bronzok, a kékek, a vörösek és a feketék. A bronz sárkányokból jött létre az infinite nemzetség egyes hírek szerint; de amikor Brann erről érdeklődött a Caverns of Time-ban, hamar kirakták a szűrét (ugyanakkor a játékban láthatunk erre nem egy példát: Occulus Tanarisban eredetileg a Caverns of Time egyik bronz őre volt, de ma infinite sárkányként tűnik fel néha; Culling of Stratholme-ban is látható, amint egy bronz sárkányt átalakítanak; és végül End Time-ban maga Nozdormu is infinite-ként van jelen, immár Murozond néven). A sárkányok egy másik csoportját a Scourge alakította át: az élők egy részét megfertőzték a plague-gel, akik ezzel élőhalottá váltak; míg halott kék sárkányokból frostwyrmek, halott vörös sárkányokból emberwyrmek, és halott fekete sárkányokból magmawyrmek jöttek létre. Ezen kívül a fekete sárkányok egy részéből nether sárkányok lettek Draenor pusztulásakor; belőlük hozta létre Deathwing és Sinestra a twilight sárkányokat némi sötét mágia alkalmazásával. Ugyanakkor Brann megjegyezte magának, hogy a Twilight's Hammert segítő sárkányok túl öregek - talán mesterségesen felgyorsították a fejlődésüket és megöregítették őket, hogy kifejlett sárkányok legyenek a whelpekből? Az utolsó sárkánytípus a chromatic sárkány; ők Nefarian kísérleteinek eredményeként jöttek létre, eredetüket a különböző nemzetségektől ellopott tojások jelentik, amelyeket szintén mágia alakított át. Végül az utolsó faj, amely a sárkányokhoz köthető, a dragonkin: ők halandók, akiket a sárkányok átalakítottak magukhoz félig hasonlóvá. A legtöbb esetben ez jutalom a hűséges szolgálatért; de a fekete sárkányok általában elrabolják azokat, akiket aztán Deathwinget hűségesen szolgáló dragonkinné alakítanak át.

A következő epizódban Azeroth őslakosai, illetve az idegen fajok következnek majd Brann információi alapján.
Róluk nem szólt Brann; szerintem még nem jutott el Deepholmba.
és a stone drakek? ők alapból voltak, vagy mutáns sárkányok?
Azért Darwin mégsem tévedhetett annyira...
... máskülönben ma már a pandák játszanák a főszerepet a verekedős akciófilmekben, nem pedig védett fajként rágcsálnák a bambuszrügyeket.
#3 | Fea válasza #1
Darvin max abban tévedett, hogy kiből mi lett, de abban nem, hogy létezik törzsfejlődés Smiling
aa dehogy, csak elfelejtette olvasni a feljegyzeseket Smiling
 ezek szerint Darwin tévedett! /facepalm
A titánok által teremtett harmadik faj a vrykul; akikre szintén hatott a Curse of Flesh, ami átalakította őket a ma ismert emberekké.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu