KERESÉS
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2336 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2403 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2405 napja

robert
Gnomeregan Exile
robert
250 hozzászólás

Itt a wowwikin leírt taktikákat, illetve saját tapasztalotkat osztok meg. Ha értelmes hozzászólásod, más taktikád van, akkor tedd közzé nyugodtan. Mi így csináltuk, és lement, de nyilván van más mód is a bossokhoz.

Kulcs:
A Shettered Halls kulcsot egy quest sorozatból lehet megszerezni. Az insta Hellfire Citadell egyik end-game 5 fős, nem heroic instája. A kulcs megszerzése:

Ölj meg egy Smith Gorlunk nevű orkot a Black Temple-ön kívül! Shawodmoon Valleyben van a 68:38on. Kinek nincs koord, az sürgősen szerezzen be.
Addig is: Black Temple bal rámpájának jobb szélén fel az első fordulóig, majd ott át futi a szemközti oldalra és ott lesz balra bent egy tipikus ork kovácsműhelyben. Ha a mögötte lévő dombról húzod, nem jön be az őrség. Lootold ki a questet indító tárgyat ami a Primed Key Mold ami egy Arcanite Barra hasonlít. Ezután a következő questek várnak rád:
Entry Into the Citadel, ezt Nazgrelnek kell leadni, Thrallmarban. Ő kiküldd a kovácshoz, Grand Master Rohokhoz, aki kér tőled 4 Fel Iron Bar, 2 Arcane Dust, 4 Mote of Fire hozávalókat a kulcs alapanyagához, majd a végső quest ősszeolvasztai az anyagokat. Hotter than Hell amiben egy Fel Reavert kell lenyomni, majd a törmelékében Use-olni kell és kész is. Ennyi. Rugóknak nem kötelező, ha a Lockpickje max. Repülő hátassal a Fel reaver leöléséig nem tart tovább 40 percnél.

Ha megvan a kulcs a csapatból legalább egy embernek és elég erősek vagytok hogy belépjetek, akkor hajrá.

Tipp: nem árt 3 CC képes kasztot vinni.
CC-CroudControll, vagyis mobok lekezelése. Sap, fagyi csapda, bari, succu, pet tank, kite, frost nova, chain fear.
CC képes kasztok: mage - 1 add, max 2; rouge - 1 add; hunter - 2 add, max 3; warlock 1 add, max 2.

Benti mobok a WoWWikiről:

Shattered Hall Acolyte: papok. gyógyítanak, Bubiznak, Mind Blastot nyomnak. Célszerű hamar ledpselni őket. 105 Shadow reses 1 órás buffot tudnak felrakni ami hasznos lehet az első bosshoz. MCzétek be és a csapat tagjaira nyomjátok fel a buffokat.

Shattered Hall Brawler: Egy leszedhető Curse-t tesznek fel, ami megnöveli az adott sebzést 5%-al, a kapottat 15%-al.

Shattered Hall Centurion immun a polyra.

Shattered Hall Champion immun a polyra, fagyi csapdára és a fearre, de frost novával befagyasztható.

Shattered Hall Dark Caster rövid feart illetve Rain of Fire-t nyomhatnak. Húzásuk barival, counterspellel, vagy silencing shottal, esetleg sarokhúzással célszerű.

Shattered Hall Gladiatorok warriorok. Eléggé kemény Mortal Strike-ot nyomnak. A Gladiárot csapatoknál (4+1= 4 gladiátor +1 elit fönök) hagyjátok, hogy a gladiátorok leverjék egymás HPját 40% körülire, és akkor húzzátok be őket, majd egyesével koncentrált DPS. A tank a főnöküket tankolja, míg a gladiátorok lemennek. Ha eléggé jó a csapat, a 40%os HP-t nem kell megvárni, de első körben ajánlatos.

Shattered Hall Houndmaster egy vadász képességeivel rendelkezik, igaz csak a Volley-val. Két nem elit kutyával járőrözik. Célszerű a vadászt fagy csapdázni vagy barizni amíg a kutyák lemennek, majd a vadász jöjjön. Volley alól álljatok ki ha ellövi. Megszakítás ellenére is végig nyomja a Volley-t.

Shattered Hall Legionnaire 4-6 fős elit csapattal rendelkezik. Őt kell elsőnek kilőni, mert amíg él, az elesett addok helyére hív másikat. Ha egy add is túléli a csatát a wipe után, azonnal a teljes csoport helyreáll, légióssal együtt.

Shattered Hall Reaver erőteljes Cleavet nyomnak, Clothosok kerüljék.

Shattered Hall Sentrie kicsárdzsolgat.

Shattered Hand Sharpshooter szintén vadász, néha egy-egy Scatter shotot ellőnek, illetve a Hunter fegyverarzenálból hiányzó Immolate lövést is felpakolnak egy egy partymemberre.

--------------------------------------------------------------------------

És akkor lássuk a bossokhoz az utat.

Belépés után azonnal egy 5 fős csapattal találjátok szembe magatokat, melyet itt még nem egyszerre jönnek. A jobb első behúzható, ha a légiós is elöl van, majd poly az addra és nuke a Légióst. A többi add is egyesével jön. ha itt gond van, akkor irány ki az instából, mert innen már csak keményebb lesz.
Az első folyosó utáni bal kanyarnál két mob van, amik egyszerre jönnek, így egyiket CC a másikat dps.
Az első terem már érdekesebb. 8 mob, plusz egy légiós. Ha a légiós az egyik oldal legszélén van, akkor pull. Légiós DPS, a másik 4et CC, majd egyesével DPS. Végül a terem másik oldalát is takarítsátok ki.

A terem után egy hosszú folyosó jön, ahol is sorban több csoport állja utunkat, mint Murmur elött.
Az első csoport 4+1 a +1 a légiós. Szokásos módon CC az addokat és nuke a légióst, majd egyesével az addokat.
A második csoport már 5+1-es.
A harmadik pedig 6+1-es.
Ezután jön egy kaszárnya, ahol is 6+1es csoport van 2 nemelittel együtt. Viszont a teremben alszik 4 elit, akiket a légiós felkelt, ha az egyik nemelit elpatkol. Itt a csapat felépítésétől függően kell taktikázni. Lehet azt is csinálni, hogy terem bal oldalán alvó két elitet a nagy csoport elött behúzzuk, és leöljük, így már csak 6+1 +2 fő lehetséges ellenfél. A nemelitek gyorsan halnak, így ismét 6+1es felállás van, amit már elöttük lekezeltünk. A csoport után a jobb kanyarban még egy kutyás patrol áll, akiket miután leöltünk, szemben is állunk az első boss termével, melynek az ajtaja, sajnálatos módon zárva van. Jobbra lent a falban van egy lejáró a csatornába. Arra tudunk tovább haladni. Lent a csatornában 6 AOE rész jön. Amint végeztünk a 6 csoporttal, az enyhe bal kanyar után balra a falnál lehet felmászni Grand Warlock Nethekurse tróntermébe.

Első boss:
Grand Warlock Nethekurse - warlock
képességei:
Void Zone:
Aggro függően Void Zone-ákat nyom ki a party tagokra, viszonylag lassan. A Void Zone az egy lila oszlop, ami folyamatosan sebez amint létrejön, 1000 shadow dmg/sec, tehát állj ki amilyen gyorsan csak tudsz belőle. kb 2 sec a Void Zone létrejövési ideje, így van idő kilépni belőle.
Death Coil:
random célpontokra egy Death Coilt lő ki 2000 shadow dmg
Dark Spin:
a boss 20% HPjánál, elkezd körbe körbe pörögni, és folyamatosan shadow boltokal lődöz a partyra. Közelre 2000 fizikai, távolra 1500as dmg-et okoz.

Ez a legviccesebb boss az egész BCben szeritem.
A beszólásian jót mosolygunk, még mindig.
A taktika ami nálunk bevált:
4 nem elit addja van, melyek könnyen, egyesével leölhetőek. Amint a 4. elbukik, lejön a boss az emelvényről és nekünk esik.

Folyamatosan használja a fenti képességeit, a Death Coil-t és a Void Zone-t. 20% HPnál a Dark Spin képességét veti be. Ekkor mindenki mozogjon rangedben aki nem fvolt és full DPS a bossra.

Tipp: talán érdemes a Shattered Hall Acolyte-ok shadow buffjait feltenni csata elött, de nem mérvadó. Buff nélkül is a Void Zone-ák sebzéséből nem egyszer resisteltünk 250et, és Shadow res sem annyira létfonotsságú.

Miután leöltük, a termének ajtajai kinyílnak, így esetleges wipe után nem kell a csatornán keresztül befutni, hanem át lehet haladni a termen. A teremből jobbra távozhatunk, ahol is egy gyors bal és jobb kanyar után 3 nemelit ugrik nekünk. Miután végük, elérkeztünk az egyik leghangulatosabb és legpörgősebb részhez. A teremben van pár elit, akiket mihamarabb öljünk le, illetve a közben befutó nemeliteket szintén. gyors manázás, mert a következő folyón egy lendülettel célszerű végigmenni, végig fedezékben mozogva. A lényeg, hogy a folyosó végén két íjjász tűzes/robbanóü nyilvesszőkkel vesz tűz alá minket, miközben szemből nemelitek jönnek kettesével. Itt egy manával végig lehet rohanni, gondosan kikerülve a felrobbant lövedékek helyén égő tüzeket, melyek 750 FR sebzést okoznak /sec. A két íjjász és a főnökük elött 6 nemelit vár minket, miközben folyamatosan jönnek a nemelitek. Miután a nemelitek lementek, az íjjászokat CC és a főnököt nuke, majd egyesével az íjjászokat. A főnökük halála után a nemelitek nem jönnek már. Innen egyenes út vezet, 4 gladiátor csapattal és két 4+1es csapattakl tarkítva a második bossig.
A Gladiátor csapatoknál (4+1= 4 gladiátor +1 elit fönök) hagyjátok, hogy a gladiátorok leverjék egymás HPját 40% körülire, és akkor húzzátok be őket, majd egyesével koncentrált DPS. A tank a főnöküket tankolja, míg a gladiátorok lemennek. Ha eléggé jó a csapat, a 40%os HP-t nem kell megvárni, de első körben ajánlatos. Majd a másik oldal gladiátorai jönnejek, végül az elit csapat, majd ismét lesz egy ugyanilyen szakasz két gladiátor csapattal. Ezután kis kanyar és ott is a második boss.

Második boss:
Warbringer O'mrogg - kétfejű ogre
Képességei:
Immunis a Tauntra, Growlra.
AOE Fear.
Thunderclap: 938-1062 Nature sebzést nyom a közeli ellenfelekre, és csökkenti az Attack Speedet és a mozgást 35%-al. Dispellezhető.
Burning Weapon/Blast Wave: Amikro afegyvere elgezd izzani, akkor 1000 Fire sebzést nyom meleeben és két Béast Wavet nyom egymásután, egyenként 2500-3200 sebzéssel. Elmellett csökkeni a mozgási sebességet.
Két Aggrolistája van, fejenként 1-1.
Taktika:
Az aréna jobb oldalán körbe a peremre felállni a rangednek és a healernek, melee lent az aréna közepén üsse. Az Aggrolista váltást a fejek beszéde jelzi. Amelyik beszél, annak a listáját figyeli utána. Ezért ajánlott két tank, hogy mindkettő elől legyen a két aggrolistában, de tapasztalataim szerint elég egy is bőven. Arra kell figyelni, hogy ha valamelyik ranged lehúzza, az azonnal csökkentse az aggróját minden lehetséges módón, illetve ha nem tudja, akkor az aréna közepe felé induljon el, ahol a tank átveheti az aggrot. Sima, viszonylag rövid csata.

Az utána lévő folyosón számos Assasin van Stealthben. Ezeket vagy hunter Flare fedi fel, vagy a tank menjen elöl és szlalomban ellenőrizze a folyosót, hogy nincs-e rugó. A rugók Sappal nyitnak, így Scatter Shot, avgy Bari, vagy frostnova legyen készenlétben. A folyosón van két-két Champion állja még az utunkat, illetve egy kutyás patrol. Akik idáig eljutottak, nekik már nem akadály ez a pár mob. És a sarkon túl, már látható is Warchief Kargath arénája.

Harmadik boss:
Warchief Kargath Bladefist - Fel ork warrior

Képességei:
melee dmg kb 500 egy jól felszereelt tankba
30 sec-enként bepörög, a szó legszorosabb értelmében és végig Cleaveli az egész arénáját kb 1500-2500 melee sebzést okozva midnenkinek aki bent áll.
Taktika:
Mi úgy öltük le, hogy mindenki bement az arénába, és a sarkokba álltunk fel. Tank középen tankolja, healer a bal hátsó, ranged dps a jobb hátsó sarokban. A fogó ember/ek a bal és a jobb első sarokban, akiknek az a dolguk, hogy a csata alatt befutó nemeliteket mihamarabb rendezze/ék le. A csapat összetételétől függ, hogy hány fogó ember és hány dps ember van. Mi felállásunkkal (feral druida tank, pap, mage, balance druida, hunter) két fogó ember volt, a hunter és a balancos druida. Mage nyomta a dpst, pap healelt, feral druida tankolt.

És ezzel vége is az egyik legjobb és leghangulatosatbb 5 fős lvl70es instának.

#12 | Ketshamine válasza Wolverine #11 üzenetére
Ketshamine
Bloodscalp Hunter
Ketshamine
302 hozzászólás
Sima instázásra nem lehet csapatot találni hónapok óta, ha nem vagy guildben. Ha guildben vagy és lemaradtál, akkor is problémás a dolog.

/agree
#11 | Wolverine válasza Kyrn #10 üzenetére
Wolverine
Hand of A'dal
Wolverine
27445 hozzászólás
 Sima instázásra nem lehet csapatot találni hónapok óta, ha nem vagy guildben. Ha guildben vagy és lemaradtál, akkor is problémás a dolog.
I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice.
 
"Hello, I'm the Doctor. Basically... run."
 
A WoW.hu 12 pontja!
#10 | Kyrn válasza PrintY #9 üzenetére
Kyrn
Southsea Pirate
Kyrn
630 hozzászólás
A patch óta minden triviális, tulajdonképpen pug-okkal lehet verni Illidant. Azt is furcsállom hogy csak három ládát szereztetek meg Smiling

A kör pedig nem zárul be. Sima instázásból lesz geared hc-ra, hc-ból pedig raidre.

Avagy amikor a Power Word: Shield leveszi az aggrót a tankról.
#9 | PrintY válasza Ketshamine #8 üzenetére
PrintY
Defias Thief
PrintY
75 hozzászólás
 Nekünk most a legutóbbi 2 ZA run a patch óra úgy nézett ki, hogy két első bálozó volt a raidben, és mindkettő DPS, és mindketten DPS listán csak a healereket előzték meg, ennek ellenére simán lement minden, mind a 3 chest meglett időre...
#8 | Ketshamine válasza suti86 #7 üzenetére
Ketshamine
Bloodscalp Hunter
Ketshamine
302 hozzászólás
...Akinek van zöld cucca az ne menjen hc-ba...

Hmmm. Így a 3.0.2-es patch után 1-2 zöld cucc talán még belefér Laughing out loud mondjuk az is sokat számít, ha 5 főből 1-2 gyengébben gearelt van csak. A 3 jobban felszerelt játékos valamelyest kompenzálni tudja a "gyenge" cuccból eredő hátrányt.
suti86
Gnomeregan Exile
suti86
241 hozzászólás
Ugye úgy néz ki a dolog, hogy sima insta->hc->kara és za->25fős raidek(gruul, maggie, ssc, tk, bt, swp).
A sorrend néhol opcionális, de a cucc fejlesztésbe még belehet építeni 1-2 craftolható cumót. Akinek van zöld cucca az ne menjen hc-ba és akinek nicns egy erős gearje az ne menjen 25fősbe.
A patch óta kicsit könnyebb. Az én tanácsom számodra az hogy mostmár ne vegyétek annyira komolyan a dolgokat. Ha jön a patch újra kell húzni a karikat és bizonyos embereknek -főleg az olyanoknak mint ti akik még kék zöldben vannak -gyorsan le lesz cserélve a gearje. Full epic t6 mókusok azért tovább fogják húzni (remélem is nem akarok megint minden nehezen szerzett cuccot 2 szint után kidobni).
Most élvezzétek ki a maradék időt és ne stresszeljetek a cuccok miatt, kiegtől felveszitek a fonalat és felzárkóztok ti is.
Ketshamine
Bloodscalp Hunter
Ketshamine
302 hozzászólás
     Nem akartam másik topicot nyitni, de tegnap beszélgettem pár sráccal akikkel Shattered Halls-t nyomtuk és nem nagyon értettem valamit. Haver most lett 70. Prot warrior és friss 70-es létére elég jó cuccai vannak (a legtöbb kék, de van 1-2 zöld is még) gondoltuk összehozunk egy csapatot. Sikerült is két palát és egy shadow priestet becsábítani mellénk (én Enha shaman vagyok és én sem vagyok túl gearelve Smiling ) A paladinok kérdezték, hogy bírni fogja-e a warrior? Kérdeztem miért ne bírná? "Mert elég gyér a hp-ja meg a cuccai" válaszolták.
     Na most sima insták így a peccs után lvl. 80-as talentekkel már elég jól mennek és komolyabb upgrade cuccok nem esnek. Badge of Justice meg csak heroicból esik, amiből ugye lehetne jobb felszereléseket venni. Na de ha nem járunk HC-ba akkor ugye nem fejlődünk, de HC-be meg állítólag "kevesek" vagyunk. A sima insták nem jelentenek több upgrade-et, vagyis oda már nem nagyon éri meg járni. Karazhan-ba és a többi 25 fős instába megint csak nem "férünk még be" ugye mert még lenne mit a cuccokon fejleszteni. Vagyis a kör bezárult. Kicsit furcsáltuk a haverral, ahoz képest, hogy viszonylag szépen haladtunk (az én hibámból volt egy wipe, rossz helyen voltam rosszkor), de ettől függetlenül elég jól végig tudtunk menni. Az igaz, hogy kicsit nehezebb "végigrohanni" pár friss taggal egy HC-n, de valahol el kell kezdeni. Akik most Illidan-t ölik azok is kezdték valahol és fogadni mernék, hogy sokkal több "tandíjat" fizettek az első Heroic élményük alkalmával Laughing out loud
     Persze nem vádaskodni akarok. Senki nem szeretne wipe-olgatni full zöld karik miatt és számít a gear is, de jobb felszerelést csak úgy tud az ember szerezni, ha egy kicsit "kockáztat" és belevág a nagyobb kihívást jelentő Heroic-ok látogatásába. A nagyobb kihívást megszokja és a sokadiknál már fel sem fog tűnni, hogy Heroic instában randalírozik. Külön köszi a 3 másik "jól gearelt" playernek, akik bizalmat szavaztak nekünk Laughing out loud remélem még összehoz velük a sors pár HC erejéig.

Ha off voltam bocsi.
ariam
Bloodscalp Hunter
ariam
456 hozzászólás

Legviccesebb shattered halls-futásunk: 2 mágus, 1 warlock (demo, felguarddal) pala (healer) balance druida. Trasheknél és első második bossnál moonkin tank (a warlock boss simán ment, 1%-nál haltam, a másodiknál maciforma kellett volna, ott kb. 35%-ig tartottam ki, de onnan már a csapat többi tagja simán lenuke-olta), 3. boss természetesen maciként.
Biztos vannak borzalmas csapatösszeállítások, de kis instáknál (normál módban) nem kell annyira tartani magunkat a kőbe vésett leosztásokhoz, simán működhet a legtöbb insta teljesen extrém felállásokkal is (sokszor el sem indultunk volna, ha ragaszkodunk a papírformához), jól összeszokott gárda a legtöbb helyzetet tudja kezelni, legfeljebb kicsit szívatósabb, de mindenképpen mókásabb, érdemes kipróbálni! :wink:

robert
Gnomeregan Exile
robert
250 hozzászólás

Igen, az Assasinok a boss fight kezdetekor az aréna mindkét lépcsősoránál popolnak kettesével, így mi inkább az arénát választottuk, a 2 rugó helyett.

trockij
Black Temple Guard
trockij
3555 hozzászólás

Nekem eddig ez az insta etszik a legjobban. Jó csapattal nem nehéz egyáltalán, vmilyen cc kaszt télleg kell, bár 3 az túlzás, 1 mage simán elég :)
Warriorként tankoltam arms és fury tálentel is (prot ráér majd heroicon :) ) 3 mobot simán lehet tankolni amíg a többit nuke-olják a többiek (nem kell hallgatni a "nekem sosincs elég rage-m, a macik jobban tankolnak stb sírásokra...), normális cuccal simán ki lehet healelni.

A főboss-hoz egy másik taktikát is mondanék (ez persze nem mindíg müködhet, függ a csapat összeállításától, de én majdnem mindíg ugyanazzal a csapattal megyek mindenhova):
Aréna közepén tankolom a bosst, egy healer (nálunk druida) healel engem és próbál a csapatra is figyelni. Spriest nuke-ol (manát/hpt tölt vissza) vagy volt hogy disc priest volt nálunk akkor szintén dps + néha dobott pár healt a csapatra. Egy rugó vagy dps warrior öli az addokat, és mage vagy bármilyen más ranged dps szintén a bosst nuke-olja. Ja azt elfelejtettem, hogy a lépcsőn állnak nem teszik be a lábukat az arénába, és a tánc előtt hátralépnek ha épp belógnának (szerencsére elég jó az időérzékem mindíg szólok ts-en :wink: ). Csak arra kell figyelni, hogy ne menjenek le a lépcsőről mert vannak ott lent vmi elit rugók (nemtom még nem láttam tankolás közben csak azt vettem észre hogy wipe :roll: utánna mondták hogy mi volt ).

There is no cow level!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu