Kyrara Cenarion Defender ![]() |
|
Kyrara Cenarion Defender ![]() |
|
![]() |
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries. wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu |
![]() |
Gnomeregan Exile
Cenarion Defender
Sok munka, nagyon sok, de majd nekiesek :D
Xavius - A Család
Scarlet Crusader
Nos, látom kezd az érdeklődés fellángolni, há kb ilyesféle formában kellene megírni a cikkeket :
Ami még érdekes újítás lehetne, hogy a talentek ismertetésénél fel kellene tüntetni, hogy melyik talentet melyik szinten javasoljuk használni. Gondolok itt arra, hogy nem elég egy 1/31/19 talent egy hutner esetében, mert sokaknak nem mond semmit. az már annál inkább beszédesebb, hogy:
lvl talent
10 Improved Aspect of the Hawk 1/5
11 Efficiency (1/5)
12 Efficiency (2/5)
13 Efficiency (3/5)
14 Efficiency (4/5)
15 Efficiency (5/5)
16 Lethal Shots (1/5)
17 Lethal Shots (2/5)
18 Lethal Shots (3/5)
19 Lethal Shots (4/5)
20 Lethal Shots (5/5)
21 Aimed Shot (1/1)
22 Hawk Eye (1/3)
23 Hawk Eye (2/3)
24 Hawk Eye (3/3)
25 Improved Concussive Shot (1/5)
26 Mortal Shots (1/5)
27 Mortal Shots (2/5)
28 Mortal Shots (3/5)
29 Mortal Shots (4/5)
30 Mortal Shots (5/5)
31 Scatter Shot (1/1)
32 Barrage (1/3)
33 Barrage (2/3)
34 Barrage (3/3)
35 Improved Concussive Shot (2/5)
36 Ranged Weapon Specialization (1/5)
37 Ranged Weapon Specialization (2/5)
38 Ranged Weapon Specialization (3/5)
39 Ranged Weapon Specialization (4/5)
40 Ranged Weapon Specialization (5/5)
41 Trueshot Aura (1/1)
42 Monster Slaying (1/3)
43 Monster Slaying (2/3)
44 Monster Slaying (3/3)
45 Humanoid Slaying (1/3)
46 Humanoid Slaying (2/3)
47 Humanoid Slaying (3/3)
48 Deflection (1/5)
49 Deflection (2/5)
50 Deflection (3/5)
51 Deflection (4/5)
52 Deflection (5/5)
53 Survivalist (1/5)
54 Survivalist (2/5)
55 Survivalist (3/5)
56 Survivalist (4/5)
57 Survivalist (5/5)
58 Surefooted (1/3)
59 Surefooted (2/3)
60 Surefooted (3/3)
ez csak a fejlődési ág lenne, mondjuk 60ig, utána lehet az áttalentelést javasolni, és akkor már elég az 1/31/19 es leírás és a főbb talentek. kb valahogy így, vélemények?
Cenarion Defender
Sámánról ha szükséges irok, akár olyan formában mint Kyrara :)
Kezsüöl Ruuhne - lvl 80 Dránáj Desz Knájt, Emerald Dream
Scarlet Crusader
a hunter, druida , sámán az amiben tudok segíteni...
Cenarion Defender
Okok, megpróbálom ezt a 3 kasztot akkor gatyába rázni, plusz talenteket is szerezni hozzá, mindegyik féle elosztáshoz, sőt, tényleg jó ötlet a szint alapú, hiszen ezeket általában kezdők olvasgatják :) A többi kasztot meg tényleg nem merem bevállalni, 20as a legnagyobb, ami nem ebből a 3ból van :)
Xavius - A Család
Scarlet Crusader
A talent is jó tipp, de sok oldal nagy hibájának tartom, hogy nincs egy szint + talent párosítás. ok, hogy mindenki végleges talenteket ad, de sztem az is lényeg, hogy mikor milyen talentet használnak...a kezdeményezést pedig támogatom erőteljesen...még csiszolj rajta egy kicsit ha kell és kisteszem.
Cenarion Defender
Noh, átírtam, remélem mostmár jobb :D
Xavius - A Család
Cenarion Defender
PRIEST v.1.1
A pap karakterosztály a gyógyítás, mestere. Vannak más olyan osztályok is, amelyek képesek gyógyítani (paladin, sámán, druida), de egyik sem olyan mértékben, mint a papok. A pap fel is támaszthatja az elhalálozott játékosokat, csakúgy mint a paladin a shaman és a druida(időnként…) is . Rendelkezik néhány olyan erős varázslattal, ami segítheti a csapattagokat. Képes manipulálni a humanoidokat a Mind Controll nevű képességével, melynek segítségével a bőrébe bújik az ellenfélnek, és pl. beleugrik a lávába…
A papok egy másik, sokáig titokban létező osztálya, a shadow papok, akik a sebzés mesterei. Igaz, hogy gyenge páncéljuk van, de ha képességeiket megfelelően használják, az ellenfélnek kevés esélye lesz az életben maradásra. Azonban ha a legnagyobb erejű szörnyek ellen akarsz harcolni, meg kell tisztulnod, hogy a szent fény átjárhasson, és társaid gyógyításának kell szentelned életedet.
A papok a világban nagy tiszteletnek örvendenek, hiszen ők a egy-egy csapat őrangyalai, ők vigyáznak, hogy senki ne hulljon el, és ha mégis megtörténik, főként az ő feladatuk, hogy a halottakat visszarángasság az életbe!
Engedélyezett fajok: Human, Night Elf, Dwarf, Undead, Troll
Alap értékek: életerő / mana.
Hozzáférhető felszerelés: cloth
Hozzáférhető fegyverek: egykezes buzogány, tőrök, botok, wandok
Gyógyító varázslatok (Healing Spells)
Lesser Heal (Kisebb gyógyítás): Kis mértékben gyógyítja a célpontot, alacsony szinten ajánlatos használni.
Heal (Gyógyítás): Nagyobb mértékben gyógyít mint az előző.
Greater Heal (Nagyobb gyógyítás): Hosszú ideig tart elsütni a varázslatot, cserébe sokat gyógyít a célponton.
Prayer of Healing (Gyógyító ima): Csoportgyógyítás. A közelben álló csapattagokat gyógyítja mely nagyon hasznos területre ható (AoE) sebzés esetén.
Renew (Megújítás): 15 mp alatt gyógyít elég sokat. Érdemes a tankokon tartani ezt egész csata alatt, természetesen a többi healonggel kiegészítve. Csata után is kiváló életerő visszatöltésre. (A tank az a játékos, általában warrior, aki megfelelően nagy életerővel és páncélzattal rendelkezik ahhoz, hogy a szörnyek figyelmét végig magán tartva saját testével védje a többi csapattagot. Ilyenkor mindenki őt üti, tehát a legfőbb dolgod az lesz, hogy életben tartsad!)
Flash Heal: a pap egyik legfontosabb gyógyító varázslata, mely rövid idő alatt képes gyógyítani a barátságos célponton nagyobb értéket.
Holy Magic Spells
Power Word: Shield: Azonnal szent védőpáncéllal veszi körül a célpontot, amely nagy sebzést képes elnyelni. Amíg a pajzs kitart, a varázst nem lehet fizikai támadással megtörni. Amennyire tudom a kick, hammer of justice, stb képesség azonban továbbra is képes megszakítani. A gyengébb karaktereken (varázshasználók) kell használni, vagy a tankokon, gyógyításuk előtt. A jó papok igazi szakértői a Holy Word: Shield varázsnak, sosem kell őket kérni, hogy mikor használják.
Holy Smite: Közvetlen sebzés. Az ellenséget egy nagyobb holy sebzés éri. Ez a képesség különösen azok ellen a szörnyek ellen jó, amelyek érzékenyek a szent sebzésre. Van kasztolási ideje, majd ezután egy dotot (damage over time) hagy az ellenfelen, ami tovább sebzi.
Inner Fire: A pap csak saját magán képes használni, erősen megnöveli a pap armorját, így több sebzést bír elnyelni. Hasznos spell, érdemes figyelni, hogy minden csata alatt fentlegyen.
Dispel Magic: A célpontról leszedi a varázslatokat, ez lehet ártó varázs barátságos célpont, és kedvező varázs az ellenfél célpont esetében. Jó arra, hogy a tápolást leszedjük az ellenfél szörnyekről, illetve a csapattagokra, vagy magára a karakterre mondott negatív varázslatokat.
Abolish Disease: A disease típusú fertőzések ellen jó, mely 20 másodpercen keresztül 5 másodpercenként leszed 1 disease-t. Egy gyorsabb verziója a Cure Disease, mely megszabadítja a csapattagot egy disease-től, de ezt ne lehet „magára hagyni”.
Shadow Magic Spells
Mind Blast: Közvetlen sebzés. Megsebzi a célpontot egy nagyobb shadow sebzéssel, de sok aggrot generál (Az aggro jelenti azt az értéket, amit minden egyes csatában végrehajtott tevékenységeddel növelsz –ritkán csökkentesz-, ez dönti el, hogy az éppen gyilkolt szörny kit fog támadni). Így van rá esély, hogy az ellenfél lefordul a tankról, és téged akar megölni minél előbb. Ilyenkor jön jól a Fade nevű képesség, amely egy időre csökkenti az aggrodat.
Shadow Word: Pain: Meghatározott ideig sebző varázslat. A sötétség szava, amely nagy sebzést okoz egy kb 20mp-s időtartamon keresztül. Az ilyen DOT varázslatokat akkor érdemes használni, ha valaki épp hosszabb küzdelembe kezd az adott szörnnyel. Ha a szörny hamar megpistul, a varázst gyakorlatilag elpazaroltad, mert nem lesz elég idő arra, hogy teljesen kifejtse hatását.
Mana Burn: A célpontot manától szabadítja meg. Minden egyes ily módon elszipkázott manapont miatt a célpont sebződik. Igen hasznos a manával ellátott ellenséges varázshasználók ellen. Ki kell választani egy szörnyet, aztán figyelni a mana kijelzőt.
Mind Vision: Lehetővé teszi, hogy a varázshasználó a célpont szemén keresztül lássa a világot egy hosszabb ideig. Hasznos képesség a felderítésre.. vagy egyszerűen csak szórakoztató.
Tápoló varázslatok (Buffs)
Power Word: Fortitude: Szent erő tölti el a célpontot, jelentősen növelve stamina-ját 30 percen keresztül. Érdemes a csapattagokra, és önmagunkra is használni, mivel növeli az életpontokat. Figyelj rá, hogy 30 percenként felkerüljön minden egyes csapattagra.
Shadow Protection: jelentős értékkel növeli a célpont ellenállását a shadow sebzés ellen 10 percen keresztül.
Divine Spirit: Megemeli a spiritedet, így gyorsabb mana és hp regenerálódást biztosít.
(Mindhárom buffnak létezik magasabb szintű változata, mely későbbl esz megtanulható könyvekből)
Fenyegetettség / Tömeg befolyásoló / Húzó képességek (Threat / Crowd Controll / Pulling Abilties)
Mind Soothe : Megnyugtatja a célpontot, s pár yarddal lecsökkenti azt a távolságot, ahonnan már megtámad a lény. Sajnos tapasztalataim szerint nem használható húzásra, ha egy mellette álló mobot sebzel, a mind shoote-olt is csatába fog kerülni, de lehetséges hogy csak én voltam béne.
Psychic Scream: A varázshasználó léleksikolyt bocsát ki, amely a közelben tartózkodó 3-5(?) ellenfelet menekülésre kényszeríti. Nagyon jó tömeg kezelő varázs, ha a helyzet nem túl kedvezően alakul. Azonban dungeon-ban SOHA ne használd, mivel további mobokat húzhatsz a csapatra.
Mind Controll: Átveheted az irányítást egy humanoid felett. Ilyenkor barátságossá válik, játékos esetében támadhatsz, mászkálhatsz vele, nem játékos esetében néha a mob különleges buffjait is kioszthatod a csapatra. Miután megszakad a varázslat, óriási aggro generálódik, így valószínű, hogy a csata végéig téged fog ütni az ellenfél.
Megj.: A kezdetekben, a fiatal papok, akik épphogy kimozdulnak a biztonságot nyújtó területekről, általában a jóval könnyebb és ígéretesebb shadow irányba haladnak. Így könyebben biztosítják maguknak a fejlődést, hogy minél előbb tapasztalt papokká válhassanak. Egy idő után azonban, akik annak szeretnék áldozni magukat, hogy az ellenséges hordás vagy allis élőlényeket öldössék, jobban teszik, ha megtisztulnak, hogy a csapat hasznára lehessenek. Minél magasabb szintre emeled papodat, annál inkább fontossá válik, hogy a szent fény gyermeke legyél, s ne a sötétségé! Tehát készülj fel, el fogsz érni egy olyan pontra, ahol választanod kell, de bárhogy is választasz, megtalálhatod a számításaid!
Xavius - A Család
Cenarion Defender
Ez igaz :$ Sajnos így 60asként beleesek ebbe a hibába, hogy nem igazán tom mi kellene a kezdőknek, de az aggronál úgy emlékszem mintha már valahol lett volna, vmi általánosabb leírásban. A tank meg volt a warrinál csatatank-ként, de ez annyira undorító volt, hogy a csatát leszedtem :D
A lávába ugrálást meg azért tettem bele, mert ott éppen arról áradozott a leírás, hogy milyen jó dolog is a pap sleepje, és vszínűleg ezért fogják csapatba hívni, jobb meg nem jutott eszembe. Ha lesz energiám újra nekiesni, akkor asszem javítom ezeket, de addig is várom a többi észrevételt :)
Xavius - A Család