KERESÉS
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2356 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2424 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2426 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2426 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2426 napja

zod
Worgen
zod
90 hozzászólás

Hali!

A haverom mostanság úgy szokott nyomulni, hogy elkezd egy karit, és ha meghal DELETE. Van benne adrenalin rendesen, főleg huszadik szint felett Smiling Szoktunk filózni egy HC jellegű servertípuson is. Mondjuk olyan lenne, hogy ha meghalsz akkor nemlehetne visszatérni a hulládhoz, hanem egy priest vagy sámli éleszthetne csak fel. És még van pár beteg szabály.

Kíváncsi vagyok mit gondoltok egy ilyesmi serverről...

zod
Worgen
zod
90 hozzászólás

1. énis
2. Ok, trade-chanell lenne a fővárosokban, probléma egyből megoldva, de erre meg azt fogod írni, hogy akkor majd ott chatel mindenki mindenről.
3. erre is csak azt tudom mondani, hogy lehet ígyis játszani, sőt, egyedül is fellehetne menni 60ra csak farmolni kéne valami biztonságos helyen. de szted aki tényleg ilyen szerveren szeretne játszani az ilyenekkel szarakodna, ahelyett hogy élvezné a játékélményt?

Luminas
Consortium Agent
Luminas
1824 hozzászólás
zod wrote:
hali!

többek közett ezért irtam, hogy hc-RP szerver. nézzük a különbségeket.
felmegyek egy mostani szerverre, azt látom, hogy szinte bárkinek, aki akarja, lehet jó cucca. ezzel nem fikázni akarok, nyilván instázni se könnyű. inkább azt mondom, hogy ha egy HC serveren látnék meg valakit egy bizonyos cuccban, akkor azt gondolnám, hogy bazeg, ez megcsinálta ezt vagy azt a questet és nemholt meg bele! (nyilván HC szerveren is fellehetne menni egyhalál nélkül 60ig, csak grindelni kéne a biztonságos helyeken és fejlődni). szóval eleve egy karakternek ezáltal kialakulna egy híre, vagy megbecsülése, vagy nemistudom minek nevezzem, ami normál szervereken nemnagyon van. ugyanígy a mesterségek se lennének ennyire általánosak, hisz a karid életét kéne kockára tenni egy jó receptért, igy lehetnének híres mesterek, akik tudnak bizonyos dolgokat gyártani.

a whisper és ilyen egyéb hatókörök lekorlátozása a következő dolog miatt kell. HC szerveren lehet feléleszteni, lehet soulstone-t használni, egyvalamit nemlehet, aza spirit healer. ha csapatban meghal valaki, az életben maradt többiek emlékezni fognak rá, hogy hol a hullája, ezért vissza tudnak menni feléleszteni. viszont ha egyedül vágsz neki játszani és meghalsz, nemfogod tudni senkivel közölni, hogy hol a hullád! (ezért eleve tök izgalmas lehet egyedül kalandozni) max ha elmegy melletted éppen valaki, akkor odawhisperelhetsz neki hogy hozzon helpet (mert szellem alakban lehet whisperelni). ezért ha egyedül indulsz el, célszerű előtte levelet irni valamelyik társadnak, hogy kb. merre indultál. ezután ha meghalnál, elve egy kész quest lenne mire megtalálnák a hullád.

az "egy-goldért felélesztek mindenkit" is éppenezért hülyeség, hisz a saját karid életét kockáztatod, ha veszélyes terültere kell menni feléleszteni, vagyis ehhez is csapatot kell szervezni.

személyes tapasztalatom szerint rengetegen játszzák a játékot úgy, hogy nem mennek instába, és mégtöbben olyanok, akik kimondottan nemszeretik az 5 vagy 10nél nagyobb raid instákat. pl, énse, szerintem ezzel baszta el a blizz, de ez magánvélemény. és egy 5ös instát meglehet csinálni halál nélkül is. a 10-20-40es instákat nyilván nem HCra találták ki, dehát a HC nemis a lila cuccok megszerzéséről szólna elsősorban szerintem, hanem egy feelingről amit át lehetne élni egy ilyen szerveren.

1. Ha vkinél meglátom a Death Stinget, mondom h hú bazze, ez(ek) tud(nak) vmit.
2. receptek: enchating pl., ígysincsenke sokan, akik tudnak crusadert csinálni. Ha még beleveszed, h nem lehet whisperezni (amit pár sorral lejjeb írsz), szinte senkinek sem lenne - ergo nem is lenne értelme időt és energiát belefektetni a recept megszerzésébe, mert nem tudnád eladni. Azt pedig, h ez a funról szól, nem nagyon lehetne elmondani a napokig tartó scarlet farmolásról.
3. Halál: Ennek az eredménye a következő lenne: senki sem akarna kockáztatni, csak a biztos questekre megy, amik már zöldek. Ergo az egész játékban nem lenne kihívás, csak farm. Aztán 60-as szinten bekap egy d/c-t, és kiugrik az alblakon.
Szerintem.

zod
Worgen
zod
90 hozzászólás

hali!

hát cheatelni mindig lehet valahogy. csak éppen az élvezetet veszi el a játékból, dehát akinek ez jön be az cheateljen.

azis igaz, hogy 30an is meglehetne csinálni, de nézd meg egy normál szerveren is mit össze-szenvednek mire egy instába való ember összejön. nemhiszem hogy amit leirtál az olyan gyakori lenne.

Fatum_Arathor
Bloodscalp Hunter
Fatum_Arathor
389 hozzászólás
zod wrote:
ha egy HC serveren látnék meg valakit egy bizonyos cuccban, akkor azt gondolnám, hogy bazeg, ez megcsinálta ezt vagy azt a questet és nemholt meg bele! (nyilván HC szerveren is fellehetne menni egyhalál nélkül 60ig, csak grindelni kéne a biztonságos helyeken és fejlődni)

ne felejtsd el hogy outdoor küldiknél akjár 30-an is odamehetnek neked megcsinálni a küldit szal a fejlődés voltaképpen egy nagy húzás lenne mint anno diablo2ben.


beware the living
Rimfiztrik
Bloodscalp Hunter
Rimfiztrik
436 hozzászólás

ahoj,

A gáz persze az, hogy a játékon kívüli kommunikációt nem tudnád lekorlátozni. Fórumok / IRC / ICQ / stb-n keresztül simán meg lehet adni a koordinátákat, oszt már jön is egy pap (mondjuk a guild minden zónában tart egy 60-asat) és a probléma meg van oldva.

Félreértés ne essék, a hardcore szerver jó ötlet papíron, de a valóságban nem működik. Személy szerint én két évig (2001-2003) voltam GM hardcore UO szerveren (ahol mindenkinek kb 3-4 élete volt, és ráadásul csak pvp-ben lehetett életet veszteni) és ejj.. nem volt szép, nagyon nem volt szép.

üdv,

-- R.

Zaphir - 70 Gnome Warlock | Zovir - 70 Human Arenagimpadin | egy-két nyugalmazott alt
Jademoon - surviving horrible games together since 1997
Moroc1
Southsea Pirate
Moroc1
726 hozzászólás
zod wrote:
hali!

ezért ha egyedül indulsz el, célszerű előtte levelet irni valamelyik társadnak, hogy kb. merre indultál. ezután ha meghalnál, elve egy kész quest lenne mire megtalálnák a hullád.

Ez marha jó ötlet. Ha van az embernek egy haveri gulidje tök izgi mókákat lehetne összehozni a halottak keresésével. Egy ilyet marharhára bírnék élvezni.

zod
Worgen
zod
90 hozzászólás

hali!

többek közett ezért irtam, hogy hc-RP szerver. nézzük a különbségeket.
felmegyek egy mostani szerverre, azt látom, hogy szinte bárkinek, aki akarja, lehet jó cucca. ezzel nem fikázni akarok, nyilván instázni se könnyű. inkább azt mondom, hogy ha egy HC serveren látnék meg valakit egy bizonyos cuccban, akkor azt gondolnám, hogy bazeg, ez megcsinálta ezt vagy azt a questet és nemholt meg bele! (nyilván HC szerveren is fellehetne menni egyhalál nélkül 60ig, csak grindelni kéne a biztonságos helyeken és fejlődni). szóval eleve egy karakternek ezáltal kialakulna egy híre, vagy megbecsülése, vagy nemistudom minek nevezzem, ami normál szervereken nemnagyon van. ugyanígy a mesterségek se lennének ennyire általánosak, hisz a karid életét kéne kockára tenni egy jó receptért, igy lehetnének híres mesterek, akik tudnak bizonyos dolgokat gyártani.

a whisper és ilyen egyéb hatókörök lekorlátozása a következő dolog miatt kell. HC szerveren lehet feléleszteni, lehet soulstone-t használni, egyvalamit nemlehet, aza spirit healer. ha csapatban meghal valaki, az életben maradt többiek emlékezni fognak rá, hogy hol a hullája, ezért vissza tudnak menni feléleszteni. viszont ha egyedül vágsz neki játszani és meghalsz, nemfogod tudni senkivel közölni, hogy hol a hullád! (ezért eleve tök izgalmas lehet egyedül kalandozni) max ha elmegy melletted éppen valaki, akkor odawhisperelhetsz neki hogy hozzon helpet (mert szellem alakban lehet whisperelni). ezért ha egyedül indulsz el, célszerű előtte levelet irni valamelyik társadnak, hogy kb. merre indultál. ezután ha meghalnál, elve egy kész quest lenne mire megtalálnák a hullád.

az "egy-goldért felélesztek mindenkit" is éppenezért hülyeség, hisz a saját karid életét kockáztatod, ha veszélyes terültere kell menni feléleszteni, vagyis ehhez is csapatot kell szervezni.

személyes tapasztalatom szerint rengetegen játszzák a játékot úgy, hogy nem mennek instába, és mégtöbben olyanok, akik kimondottan nemszeretik az 5 vagy 10nél nagyobb raid instákat. pl, énse, szerintem ezzel baszta el a blizz, de ez magánvélemény. és egy 5ös instát meglehet csinálni halál nélkül is. a 10-20-40es instákat nyilván nem HCra találták ki, dehát a HC nemis a lila cuccok megszerzéséről szólna elsősorban szerintem, hanem egy feelingről amit át lehetne élni egy ilyen szerveren.

Fatum_Arathor
Bloodscalp Hunter
Fatum_Arathor
389 hozzászólás

instát is meg lehetne oldani valamilyen szinten, nem lennének elitek a mobok vagy jóval gyengébbek azt kész.

bár kérdés mi lenne pl Vaelnél ahol tuti a halál :P


beware the living
Beatmad
Worgen
Beatmad
148 hozzászólás

Tök mindegy csak mondtam egy példát, és szerintem nem attól lesz HC hogy csak egyszer halhatsz meg hanem attól hogy sokkal nehezebb mint egy sima szerver. A szabályokat meg ki lehet úgy dolgozni hogy ugyanolyan szopás legyen instában meg azon kívül is. Csak ezt nem nekünk kell itt kitalálni egy két hirtelen gondolattal, hanem a blizznek.

Talissa, lvl70 ÉjElf Papnõ - Bloodscalp
Blint
Gnomeregan Exile
Blint
180 hozzászólás

Instakban nem lehetne meghalni?:)
Ez jó, akkor mindenki oda menne játszani, mert siman végigverhetnék az összes instát...
Vagy ha, szellemként vissza lehetne menni az instába, akor meg már nem HC, 60-as szint útán már mindenki instázik szinte. Meg közben is kell sok insta a megfelelő fejlődéshez. Ha csak instán kívűl halsz meg véglegessen, annak sok értelme nincs. Ki lehet vinni a karikat úgy is 60-ra, hogy csak instákba jársz, max 20-as szintig játszol kínt.
Szóval ha instában meghalsz végleg az a baj, ha nem halhatsz meg, akor meg az a baj, mert rendes fejlődést biztosítana.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu