Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries. wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu |
Amíg nem jön el a tökéletes virtuális világ ideje (tapintással, szagokkal, ízekkel...), addig a legjobb mód arra, hogy minél kidolgozottabb világot kapj, az a fantázia. Egy olyan játékot nem találsz, ami ha nem is grafikailag, de mechanizmusát tekintve tökéletes mása lenne a világunknak; mármint annak telítettségét és szabályait nézve.
Ha látod a képernyőn, hogy ott egy piros virág, akkor csak annyit tudsz belőle fölfogni, amennyi ott van a szemed előtt. De ha valaki azt mondja neked: látsz egy piros virágot", azonnal elképzeled magadnak a szirmait, leveleit, méretét, hacsak nem kapsz bővebb leírást róla, de még akkor is rád=fantáziádra van bízva, hogy valójában hogyan is néz ki és ezt nem kell a személyednek kidolgoznia, hanem reflexből tudod, hogy hogyan is néz ki az a virág.
A harcról és egyéb interaktív dolgokról meg nem is beszélve...
Szóval, ha szeretsz jelen esetben wowozni, de mélyen, legbelül, mégis ürességet érzel és többre vágyol, akkor a kommentemből most már sejtheted, hogy mi is kell neked valójában!
Kicsi a bors, de erős
Akinek meg a nevében benne van hogy giant vagy colossus, az meg bizonyára nem azért kapta a nevét mert annyira kicsi lenne
Itt nem a méret a lényeg. Ők, igazából nem feltétlenül akkorák, például Kael nem ment össze akkor amikor át került magister terrasba. Ez a méretezés egy kifejező ezköz, amit már az ókori egyiptomi művészek is használtak. Ha menézed, a rajzaikon is a fáraó akár 4-5 sort is betölthet, ameddig az alatta álló nemes emberek 2, az átlag emberek 1, a rabszolgák pedig még talán egy sort sem töltenek ki. Ez csupán az erő viszonyokat szemlélteti. Outlanden sokszor előfordul, hogy késöbbi 70es insták bossai jelennek meg hologrammon, de amikor a hologramm beszél, akkor pont akkora mint te, vagy talán még kissebb is. Ez azért van, mert akkor ő nem jelent rád veszélyt. Nem tud bántani. Ezzel azt szemléltetik hogy csak a szája nagy. Ilyenkor te ösztönösen tovább mész; és fel teszed magadban a kérdést: "Mit akar ez a barom? Egyáltalán ki a frász ez az alak?"
Hát nem tudom. Ha az utcán egy rossz arcú bácsi (nevezzük trollnak) el kezd velem kötekedni, miközben elkábit a szájából érkező szaggal, valószinü nem állok neki arcoskodni. Nem fogom meg mutatni neki hogy én mennyire harc edzett druida vagyok. Ugyan ez van akkor is, ha esetleg egy rakás gonosz kopasz draenei sereggel találkozok. Inkább messzire elkerülöm őket, vagy ha nem sikerül akkor sem kezdeményezek "harcot". Ezzel szemben ingame még akkor is neki rontok, ha tudom hogy egy cseppnyi esélyem sincs a győzelemre. Szerintem egyszerüen bolond az aki az utcán neki áll balhézni. Az meg már egyenesen (Ilyen szót nem illik papirra és képernyőre vetni) aki kötöszködik.
Machinimanem Machinima.Szerintem azért reális (), hogy egy harc edzett személy vs szörny párbajban akármelyik győzhet olyan dolgoktól függően, mint pl. elszántság, pillanatnyi lelki/fizikai állapot, szélirány, stb.
A baj csak azzal van szvsz, mikor egy ütésből le tudja verni az ember a félelmetes gnollt, akit egy egész falu retteg...
Szerk.: Sajnos már a mi "körünkből" is csak Felsmukkot tudnám elővakarni.
Pusztulj!
*Az óriás megindul feléd, és rádlép* End of story.
Pont ma röhögtem ezen Hellfire-ben, a kolosszusoknál. Persze, lehet olyat, hogyha ismerősökkel vagy, megbeszélitek, hogy ez lehet-e vagy nem, de ha idegenekkel játszol, vagy egyszerűen önfejűekkel(krhm*Krán*krhm), akkor bukta.
Villámszerk: Nem mintha sok asztali rp-t játszottam volna(a szám valahol 0 körül van), de ahogy elnéztem, jó lehet.(csakhát nincs meg ismerős kör akikkel lehetne)