KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2349 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2417 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2419 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2419 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2419 napja

Wolverine A hét videója
Wolverine - 5080 napja
22
A hét videója nem egy machinima - hanem egy rövid dokumentumfilm, a címe Avatar Days.
A Piranha Bar filmje 4 WoW-játékost mutat be, akik a karakterükről beszélnek - és közben a mindennapi tevékenységeiket végzik...

Avatar Days from Piranha Bar on Vimeo.

#22 | Zearon válasza #21
Ez pontosan igy van. Én is szivesen kipróbálnám, de a baráti körömböl nem hogy senki sem wowozik, hanem még a szerep játékokat sem kedvelik. Legalábbis nem úgy ahogyan én. Gondolom mindenki hallotta már a "ez csak egy mese"; "és mi köze van a valósághoz"; "Miért jó neked hogy kitalált lényekkel harcolsz?" szövegeket. Nos igen. Ennek ebben a formában nincs értelme. Az én karakteremnek is van története, gyakran olyanokkal egyetemben, akik nem is tudnak róla. Smiling Nekem igy válik teljesé a játék.  
Azért arról ne legyen vita, hogy a papíros RP hozzá sem fogható bármilyen más gépes szerepjátékhoz! Higyjétek el, én már játszottam többet is a d&d univerzumában és hát aki még nem próbálta, annak (hiába mondja) fogalma sincs, hogy milyen élményt nyújt pár darab papírlap, némi dobókocka és egy jó szövegű ember.
Amíg nem jön el a tökéletes virtuális világ ideje (tapintással, szagokkal, ízekkel...), addig a legjobb mód arra, hogy minél kidolgozottabb világot kapj, az a fantázia. Egy olyan játékot nem találsz, ami ha nem is grafikailag, de mechanizmusát tekintve tökéletes mása lenne a világunknak; mármint annak telítettségét és szabályait nézve.
Ha látod a képernyőn, hogy ott egy piros virág, akkor csak annyit tudsz belőle fölfogni, amennyi ott van a szemed előtt. De ha valaki azt mondja neked: látsz egy piros virágot", azonnal elképzeled magadnak a szirmait, leveleit, méretét, hacsak nem kapsz bővebb leírást róla, de még akkor is rád=fantáziádra van bízva, hogy valójában hogyan is néz ki és ezt nem kell a személyednek kidolgoznia, hanem reflexből tudod, hogy hogyan is néz ki az a virág.
A harcról és egyéb interaktív dolgokról meg nem is beszélve...

Szóval, ha szeretsz jelen esetben wowozni, de mélyen, legbelül, mégis ürességet érzel és többre vágyol, akkor a kommentemből most már sejtheted, hogy mi is kell neked valójában! Eye-wink
"vicces lenne, ha gnóm méretű lenne."
Kicsi a bors, de erős Laughing out loud
#19 | Zearon válasza #18
Igen, ez igy van. Azért a bossok többsége tényleg nagyobb nálunk. Persze azért nálluk is megjelenik amit előbb irtam. Én főleg a emberi (legalábbis ember szerű) bossokra gondoltam mint kael, illidan, Lich King, Keltuzad, 4 lovas (gyakorlatilag az összes naxxos boss), pár boss iccből; de akkor még ott van ssc... De ez a növekedés ugyanúgy előfordul sima eliteknél illettve rare eliteknél.

Akinek meg a nevében benne van hogy giant vagy colossus, az meg bizonyára nem azért kapta a nevét mert annyira kicsi lenne Smiling
Azért én nem egy bossról beszélek(mert vannak bossok, akik túl vannak méretezve), hanem egy sima elite mobról hellfire penninsulán, és mivel az giant, és a neve is raging colossus, ezért szerintem az ötször akkora az nem nagy túlzás. Erre céloztam. De elég csak egy pit lordra gondolni, akik a leirásokban is hatalmas lények, vagy a bog lordok, magnataurok, stb stb. Tehát persze, vannak méretbeli növelések az erőviszonok növelése miatt, de vannak természetüknél fogva hatalmas lények (nem beszélve arról, hogy sok boss az nagyokat csapkod [Patchwerk], annál vicces lenne, ha gnóm méretű lenne.
#17 | Frosty válasza #16
Azt hiszem, nem fogalmaztam elég jól, nem úgy értettem a valóságban-t hogy IRL, hanem egy reális harcban (de a WoW keretein belül).
#16 | Zearon válasza #13
Most komolyan, az hol "valósághű",  [...] hogy az ötször akkor lénynek nekiugrok a baltámmal [...]

Itt nem a méret a lényeg. Ők, igazából nem feltétlenül akkorák, például Kael nem ment össze akkor amikor át került magister terrasba. Ez a méretezés egy kifejező ezköz, amit már az ókori egyiptomi művészek is használtak. Ha menézed, a rajzaikon is a fáraó akár 4-5 sort is betölthet, ameddig az alatta álló nemes emberek 2, az átlag emberek 1, a rabszolgák pedig még talán egy sort sem töltenek ki. Ez csupán az erő viszonyokat szemlélteti. Outlanden sokszor előfordul, hogy késöbbi 70es insták bossai jelennek meg hologrammon, de amikor a hologramm beszél, akkor pont akkora mint te, vagy talán még kissebb is. Ez azért van, mert akkor ő nem jelent rád veszélyt. Nem tud bántani. Ezzel azt szemléltetik hogy csak a szája nagy. Ilyenkor te ösztönösen tovább mész; és fel teszed magadban a kérdést: "Mit akar ez a barom? Egyáltalán ki a frász ez az alak?"
 
Ezzel mondjuk nem értek teljesen egyet, az ügyes - azaz magas szintű - kalandorok "a valóságban" sem hagynák, hogy csak úgy rájuk lépjenek.

Hát nem tudom. Ha az utcán egy rossz arcú bácsi (nevezzük trollnak) el kezd velem kötekedni, miközben elkábit a szájából érkező szaggal, valószinü nem állok neki arcoskodni. Nem fogom meg mutatni neki hogy én mennyire harc edzett druida vagyok. Ugyan ez van akkor is, ha esetleg egy rakás gonosz kopasz draenei sereggel találkozok. Inkább messzire elkerülöm őket, vagy ha nem sikerül akkor sem kezdeményezek "harcot". Ezzel szemben ingame még akkor is neki rontok, ha tudom hogy egy cseppnyi esélyem sincs a győzelemre. Szerintem egyszerüen bolond az aki az utcán neki áll balhézni. Az meg már egyenesen (Ilyen szót nem illik papirra és képernyőre vetni) aki kötöszködik.
Eszméletlen. Az eddigi legjobb Machinima nem Machinima.
#14 | Frosty válasza #13
Ezzel mondjuk nem értek teljesen egyet, az ügyes - azaz magas szintű - kalandorok "a valóságban" sem hagynák, hogy csak úgy rájuk lépjenek. Persze nem is úgy nézne ki egy sárkányharc pl., hogy csak állsz és csapkodsz, amíg össze nem esik. Laughing out loud
Szerintem azért reális (Laughing out loud), hogy egy harc edzett személy vs szörny párbajban akármelyik győzhet olyan dolgoktól függően, mint pl. elszántság, pillanatnyi lelki/fizikai állapot, szélirány, stb.

A baj csak azzal van szvsz, mikor egy ütésből le tudja verni az ember a félelmetes gnollt, akit egy egész falu retteg... Laughing out loud

Szerk.: Sajnos már a mi "körünkből" is csak Felsmukkot tudnám elővakarni. Sad
Hát, az ingame rp-nek egyedüli hátránya a harc. Most komolyan, az hol "valósághű" (alternativ világban vicces ezt mondani Laughing out loud), hogy az ötször akkor lénynek nekiugrok a baltámmal, pörgök forgok villogok, és leverem, mert az játék mechanikája szerint meg, a valóságban meg annyi lenne, hogy:
Pusztulj!
*Az óriás megindul feléd, és rádlép* End of story.
Pont ma röhögtem ezen Hellfire-ben, a kolosszusoknál. Persze, lehet olyat, hogyha ismerősökkel vagy, megbeszélitek, hogy ez lehet-e vagy nem, de ha idegenekkel játszol, vagy egyszerűen önfejűekkel(krhm*Krán*krhm), akkor bukta.
Villámszerk: Nem mintha sok asztali rp-t játszottam volna(a szám valahol 0 körül van), de ahogy elnéztem, jó lehet.(csakhát nincs meg ismerős kör akikkel lehetne)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu