KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2343 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2410 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2412 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2412 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2412 napja

Wolverine A hét addonja
Wolverine - 5076 napja
17
Az hét addonja egy lehetséges megoldás az AVR blokkolása utáni helyzetre: a neve HudMap.

A HudMap szintén a játéktéren jelenít meg számunkra fontos információkat, de van két különbség az AVR-hez képest: 1. nem lép kapcsolatba a 3D-s játéktérrel (vagyis nem rajzprogram); 2. nem mondja meg, hogy "ide fuss" - csak annyit mutat: "ez veszélyes zóna". A fejlesztő, Antiarc nem véletlenül szögezi le az addon leírásában: konzultált a Blizzard UI-fejlesztőivel, akik zöld utat adtak a HudMapnek, így az a 3.3.5. érkezése után is használható lesz majd.
Az addon konfigurációja a Blizzard által biztosított konfigframe-ben történhet. A kijelzés menetközben ki-bekapcsolható a Broker-pluginra kattintva, míg jobbklikkel a Hud elemei átméretezhetőekké válnak.
Zárásként kivételesen nem screenshotokat mutatok az addon működéséről, hanem két videót:



#17 | Zearon válasza #15
(a sárga flaskáktól kétlem, hogy lehetne)
Nem, azt tényleg nem méri. Akkor jelez amikor a dbmen is lejár a timer (akkor be adja a "valami jön hangot"), és akkor is jelez ha damaget, vagy debuffot kapok. Szóval, azt nem mondja meg igy "hogy sárga szarban állsz ember!", de azt igen hogy sebzződsz, vagy debuff van rajtad (ugyan ezt meg csinálja a dbm is. Az is jelez ha aoeben állsz.) Szóval, ez nem egy Startrek, hogy a női hang folyamatosan duruzsol a fülembe, esetleg még beszélgetni is tudok vele. Eseményekre (amiket mint mondtam a dbmből nyer, tehát amit az jelez, azt jelzi a hang nekem is) ad egy hang jelzést, nincsen minden bossnak egyedi jele (nincs benne boss taktika), hanem  (mint már mondtam) engem érintő eseményekre reagál.  Pl kifutós debuff, váratlan sebződés,  debuff (ez lehet pl damege reduce, speed reduce, esetleg az hogy trutyi fog jönni belőlem az abóknál)... stb. Ezekből a figyelmeztetésekből, meg tudom hogy mit kell csinálni, hiszen a taktikát ismerem.
miért kell(ett) az avrnél és ennél is azt olvasni minden 2. commentben, hogy "á ez már túl sok segítség és én akkor sem teszem fel ha fizetnek érte, mert én raj vagyok"
szerintem a kutyát nem érdekli, hogy te felteszed-e, vagy nem...

amúgy például egy blood princes hardon szétállásnál nekem nagyon jól jön, mivel én tankolom kelesethet és futkosnom kell, ezzel pedig könnyen betájolható 1 pillanat alatt, hogy hová érné meg befutnom, ahol kirangelhetek mindenkit.
de ez csak 1 példa.

@greed: ugyanúgy működik, mint az avr, a különbség, hogy ez 2d-ben rajzol az interfacedre, míg az avr 3dben rajzol a "játéktérbe"
#15 | Greed válasza #14
És ez a saját addon méri a leendő jégkockától/malleable goo targettől (a sárga flaskáktól kétlem, hogy lehetne) az aktuális távolságodat, és az alapján jelez? Vagy csak simán akkor jelez, ha látja, hogy lesz egyáltalán jégkocka, repül a goo, pottyan a flaska (de ki tudja hova)?
#14 | Zearon válasza #9
A hanggal figyelmeztetés nem egy esetben nem tudja helyettesíteni a környezet figyelését. Pár példa: a malleable goo-t/sárga flasket putrinál, vagy a defile-t lk-en nem tudja így jelezni semmi (mivel ha éppen nem te vagy a célpont, attól még hatni fog rád) 
Nekem éppen elég, ha a egy sipolás jelzi hogy rosz helyen álok, mozdulni kéne. Egy másik (különböző) hang elég arra hogy jelezzen hogy fázist vált, vagy legalábbis lejárt egy timere. (álltalában bossonként 3 egyedi hang elég; hasonló eseményeknek ugyan az a hangja) Van egy hang arra, amikor proccol a trinketem; és van 2 másik az eclipse proccokra. (ez egy folyamatos "zúgás" ami az idő lejártával egyre inkább gyorsul, jelezve hogy lejár a buff). És van egy olyan hang, amivel azt jelzem hogy futni kéne, tehát ugyan ez a hang használható sindragózánál. Igazából annyit jelez hogy rosz helyen állsz, de mivel a taktikát ismerem, (jó esetben azt is tudom hogy melyik fázisban tartunk) ezért könnyebben felfogom azt hogy mozdulni kéne (ha esetleg elbambultam volna mozart közben) mintha egy szöveg megjelenik hogy "Rosz helyen álls hapsikám!"  

[...] hogy arra sincs ilyen figyelmeztetés -én legalábbis nem tudok róla-, ha túl közel állsz egy leendő jégkockához sindragosa-nál.
Persze, a félre értések elkerülése végett megint leirom, hogy ezt a hangos rendszert egy saját addonnal érem el. Tehát valószinü hogy nem tudsz róla, mert nem adtam ki (és nem is fogom, főleg azért, mert nincs setup menü, nem szabható testre. Ha bármi nem tetszik akkor átirom a kódot. Ráadásul az interfacem dbmen kivül (amivel együtműködve nyeri ki az addon az eseményeket) egyetlen saját standalone kódu addonbol áll, ami elhelyezi a gombokat; és mögé "épit" egy hátteret, aminek az összetevőit (1 oldalsó záró elem kivételével) a blizzard ui fájlaiből nyeri. Tehát a leválasztás sem lenne annyira egyszerü)

(helyesbiteném a sajátot, mert nem 100%ban én irtam, a legtöbb részét a bátyám fejlesztette ki nekem, aki gyakorlatilag most fejezi be a programtervező informatikus szakot; tehát ő ért a scriptekhez és a programozáshoz)

Szóva, én nem pakolom tele a képernyőnet diagrammokkal, számokkal, mindenféle csikokkal... (persze a dbm azért kint van, de gyakorlatilad más nem. (dbmel mérem a proccokat, trinketeket is) Szóval, én kihangositottam" a játékot... SZerintem erre könnyebb figyelni...
wow_c_343449
#12 | pefcs válasza #7
Jaja, teljesen egyet értek, bár aki Putri hardon folyton belehal a goo-ba annak nem árt, úgyhogy tessék csak letölteni Drága Barátom! Laughing out loud
Hidd el sajnos láttam már erre példát, hogy annyira belemerűlt valaki a dolgába, legyen az akármi, hogy "elbambult" és még a DBM sem tudta felébreszteni, mert nem figyelte az egész interface-t. Nekem ugyan elég a Deadly és ezt nem fogom tuti feltenni.
Nem láttad az AVR-t Smiling
#9 | Greed válasza #8
Nem egészen ellentmondás, csupán a kifejezés rossz. Amennyiben már fáradt vagy, de nagyon akarsz/kell összpontosítani, könnyedén összeomolhat a figyelem, és "bebambulsz" egy dologra (beszűkül az érzékelésed), így emiatt pont azt nem veszed észre, amit kellene esetleg.

A hanggal figyelmeztetés nem egy esetben nem tudja helyettesíteni a környezet figyelését. Pár példa: a malleable goo-t/sárga flasket putrinál, vagy a defile-t lk-en nem tudja így jelezni semmi (mivel ha éppen nem te vagy a célpont, attól még hatni fog rád), ahogy arra sincs ilyen figyelmeztetés -én legalábbis nem tudok róla-, ha túl közel állsz egy leendő jégkockához sindragosa-nál.
#8 | Zearon válasza #5
 [...] amikor egy raiden nagy a forgatag és a pörgés, akkor az embert figyelmezteti, hogy el ne aludjon.

Ez egy nagy ellentmondás. Ha pörgés van, akkor nem tudsz elaludni még akkor sem, ha mozartot halgatsz. Legalábbis én nem szoktam. (és nem is nagyon tudok senki másról sem) Ez álltalában akkor szokott előforulni, ha már legalább 4 órája megy a raid és már olyan bosson vagyunk, amit esetleg még nem vertül le. És valjuk be őszintén, hogy sok ember kedve megy el, ha már 15szörre kezdjük újra úgy, hogy pontosan tudjuk hogy nem fog lemenni, csak a taktikát "gyakorloljuk". Na ezen ez az addon sem fog segiteni.
[...] akkor egy ilyen kör megjelenik, azonnal figyel sok mindenre és a targetet is tudja healelni tovább egy centi odébb mozdulásával

Nem tudom hogy mások hogy vannak vele, de nekem elég jó figyelmeztetés ha a DBM elkezd durrogni és puffokgni, esetenként csattogni és csiripelni hogy odébb kell álnom. Nállam kb semmit sem ér, ha csak villog egy szöveg a képernyő oldalán vagy közepén (főleg hogy oda álltalában nem is nézek.) Éppen ezért van 1-2 házi barkács addonom, ami hang jelzéseket ad nekem. Mondjuk, ennek az a hátránya, hogy elég sokszor vannak olyan emberek a raiden, akik egy percre sem tudják befogni; folyamatosan arról mesélnek hogy hogyan is ette meg reggel a maradék Ciniminiszt (vagy mi a fenét)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu